Skip to main content

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη πτήση της Olympic Air

Tη δημιουργία θυγατρικής αεροπορικής εταιρίας με τη επωνυμία Μακεδονικές Αερογραμμές ανακοίνωσε ο πρόεδρος της ΜΙG κ. Ανδρέας Βγενόπουλος κατά την τελετή έναρξης των πτήσεων της Olympic Air.
Tη δημιουργία θυγατρικής αεροπορικής εταιρίας με τη επωνυμία Μακεδονικές Αερογραμμές ανακοίνωσε ο πρόεδρος της ΜΙG  κ. Ανδρέας Βγενόπουλοςκατά τη τελετή έναρξης των πτήσεων της Olympic Air, που πραγματοποίησετην πρώτη της πτήση υπό το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς, στις 7,45 απόΑθήνα με άφιξη στη Θεσσαλονίκη στις 8,30 το πρωί.

Ο κ. Βγενόπουλοςαφού εξήρε την εργώδη προσπάθεια των 5000 εργαζομένων της Olympic Airείπε ότι το σήμα Μακεδονικές Αερογραμμές είναι διεθνώς κατοχυρωμένοκαι  την επόμενη εβδομάδα θα αρχίσουν οι διαβουλεύσεις με τους τοπικούςφορείς για τα δρομολόγια εντός και εκτός Ελλάδας που χρειάζονται,προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες του επιχειρηματικού κόσμου τηςΘεσσαλονίκης.

Ξεκαθάρισε ότι δεν θα υπάρχει συμμετοχή των τοπικώνφορέων στο μετοχικό κεφάλαιο της νέας θυγατρικής ΜακεδονικέςΑερογραμμές της Olympic Air. Ωστόσο δεν απέκλεισε το ενδεχόμενοσυμμετοχής κρατικής σε περίπτωση που αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώραςτο ΠΑΣΟΚ μετά τις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου. Και αυτό , όπως εξήγησεγιατί το ΠΑΣΟΚ έθεσε ένα ζήτημα επαναδιαπραγμάτευσης στην Olympic Air.

ΟιΜακεδονικές Αερογραμμές της Olympic Air θα αρχίσουν να πετάνε εντός του2010 και θα συμβάλλουν ουσιαστικά στην ανάπτυξη της δραστηριότητας καιτου τουρισμού της Βορείου Ελλάδος. Ευχαρίστησε όλη την ελληνικήκοινωνία γιατί αγκάλιασε την προσπάθεια της Olympic Air.

Ο κ.Βγενόπουλος χαρακτήρισε ως συγκινητική και ιστορική την ημέρα αυτή,γιατί η Ολυμπιακή ξεκίνησε το πρώτο της δρομολόγιο από τη Θεσσαλονίκηκαι πάλι πριν 53 χρόνια. «Η ιστορία επαναλαμβάνεται, θέλουμε αυτή τηφορά να επαναληφθεί ακόμη καλύτερα και από το παρελθόν». Ο Βγενόπουλοςδεσμεύτηκε  ότι «ο στόχος της εταιρίας και των 5000 ανθρώπων της είναι  να ξαναστήσουμε μια εταιρία μοντέρνα, παραγωγική και αποδοτικήγια τους πελάτες της από την αρχή. Νομίζουμε ότι είναι το πιο σημαντικόκαι αποδοτικό εγχείρημα στον τομέα των αερομεταφορών. Η Ολυμπιακή είναιεθνικό σύμβολο, είναι Ελλάδα, δεν μας ανήκει, είμαστε διαχειριστές,ανήκει σε όλο τον ελληνικό λαό και θα κάνουμε ότι μπορούμε για ναείμαστε όλοι υπερήφανοι». 
Ο κ. Βγενόπουλος σε δηλώσεις του τόνισεότι η Olympic στοχεύει να σε υψηλά μερίδια στον τομέα της αεροπορικήςαγοράς. Ερωτηθείς για την κόντρα με την υπουργό Εξωτερικών αρνήθηκε νακάνει οποιοδήποτε σχόλιο.

O κ. Βγενόπουλος σε δηλώσεις του διευκρίνισε ότι οι Μακεδονικές Αερογραμμές θα είναι 100% θυγατρική της Οlympic Air, θα έχει την έδρα της στη Θεσσαλονίκη, ενώ το δ.σ. θα απαρτίζεται από  προσωπικότητες της Βορείου Ελλάδος. Τόνισε ότι στις διαβουλεύσεις με τους τοπικούς φορείς θα εξακριβωθεί ποιες είναι οι πτητικές ανάγκες από Θεσσαλονίκη προς ελληνικούς και διεθνείς προορισμούς. Επισήμανε οτι θα υπάρξει μια νέα περίοδος δραστηριότητας από και προς Θεσσαλονίκη και όλη τη Βόρεια Ελλάδα και να χρησιμοποιηθούν οι Μακεδονικές Αερογραμμές ως αιχμή του δόρατος αυτής της τουριστικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης.
Απέφυγε να διευκρινίσει πότε  ακριβώς θα ξεκινήσουν οι πτήσεις.
Για τις  άγονες γραμμές εξήγησε οτι  εκτελούνται από την Οlympic Air χωρίς επιδότηση, μετά από ανάθεση του ελληνικού δημοσίου. Αυτό θα γίνεται έως ότου η καινούργια κυβέρνηση αποφασίσει ποια θα είναι η πολιτική της στο θέμα των αερομεταφορών και προκηρύξουν νέο διαγωνισμό, πρόσθεσε.
Για το αν θα  συμμετάσχει κάποιος τοπικός φορέας στο μετοχικό κεφάλαιο των Μακεδονικών Αερογραμμών, ο κ. Βγενόπουλος ξεκαθάρισε ότι στη μητρική Olympic Air, υπάρχει μια εκκρεμότητα από την εξαγγελία του ΠΑΣΟΚ, αν γίνει κυβέρνηση , ότι πιθανόν να ήθελε μια συμμετοχή στην καινούργια Ολυμπιακή. Εάν αυτό συμβεί , πρόσθεσε, προφανώς τότε το κράτος θα έχει κάποια συμμετοχή και κάποιο λόγο στις Μακεδονικές Αερογραμμές. Ωστόσο τόνισε ότι η Olympic Air θα υλοποιήσει το σχέδιο αυτό είτε τελικώς εισέλθει το κράτος ως μέτοχος στην Ολυμπιακή είτε δεν μπει.
Ερωτηθείς για τον ανταγωνισμό που επικρατεί στον κλάδο, τόνισε πως «εμείς το μόνο που θέλουμε είναι  υγιής ανταγωνισμός χωρίς πολιτικές παρεμβάσεις με φίλους, συγγενείς, να αφεθούν οι εταιρίες να ανταγωνιστούν μέσα σε ένα υγιές περιβάλλον. Κατά τα άλλα με όλους καλά. Θα ανταγωνιστούμε με την ποιότητα των καινούργιων  αεροπλάνων μας, την ποιότητα του προσωπικού, τις ανταγωνιστικές τιμές και την προτίμηση που θα δείξουν τελικά οι Ελληνες. Βέβαια οι Ελληνες είναι μαζί μας γιατί η Ολυμπιακή δεν είναι εταιρία μας είναι εταιρία τους».


Ο πρόεδρος της Ηelexpo  κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλοςεξέφρασε  στη Voria.gr την ικανοποίησή του γιατί με τις ΜακεδονικέςΑερογραμμές θα βελτιωθεί η συνδεσιμότητα της Θεσσαλονίκης με νέαδρομολόγια, καθώς στον τομέα αυτό παρουσιάζει μεγάλο έλλειμμα.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Helexpo κ. Θέμης Καρτσιώτηςδήλωσε στη Voria ότι το έργο της Olympic Air και των ΜακεδονικώνΑερογραμμών θα βοηθήσουν περαιτέρω στην αναβάθμιση των δραστηριοτήτωντης Helexpo, καθώς θα διευκολύνουν την προσέλευση εκθετών καιεπισκεπτών από Ελλάδα και το εξωτερικό.
Ο πρόεδρος του ομίλου Πυραμίς και εκδότης κ. Αλέξανδρος Μπακατσέλοςσε δήλωση του στη Voria.gr τόνισε τη συμβολή της Olympic Air και τωνΜακεδονικών Αερογραμμών στην οικονομική και τουριστική ανάπτυξης τηςπεριοχής.
Ο Πρόεδρος του ΕΣΘ κ. Κώστας Χαντζαρίδηςεπισήμανε στη Voria.gr ότι μόνο θετικό αντίκτυπο μπορεί να έχει μιατέτοια εξαγγελία. Το πιο θετικό εξήγησε είναι ότι ανακοινώνεται απόέναν ιδιώτη επιχειρηματία και άρα σίγουρα θα υλοποιηθεί.

 Η πτήση έγινε με αεροσκάφος τύπου Airbus 320 με κυβερνήτη τον κ. Σωτήρη Καλογήρου, διευθυντή πτητικής εκμετάλλευσης της Olympic Air και με επιβάτες μεταξύ άλλων τον πρόεδρο της MIG κ. Ανδρέα Βγενόπουλο, στελέχη της εταιρίας και δημοσιογράφους.Πριν από την αναχώρηση της πτήσης έγινε ο καθιερωμένος αγιασμόςχοροστατούντος του μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Νικόλαου.