Skip to main content

ΠΚΜ: Μισό εκατομμύριο ευρώ για τουριστική προβολή το 2016

Συμμετοχή σε 17 διεθνείς εκθέσεις το επόμενο έτος για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, fam trips και ειδική εφαρμογή για κινητά και tablets

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για το 2016 ενέκρινε στη σημερινή συνεδρίασή του το περιφερειακό συμβούλιο. Ο συνολικός προϋπολογισμός είναι 485.000 ευρώ και το επόμενο έτος η Περιφέρεια θα συμμετάσχει σε 17 διεθνείς τουριστικές εκθέσεις.

«Οι δράσεις έχουν επιλεγεί με βάση την εμπειρία των προηγούμενων ετών, σύμφωνα με τις διεθνείς τάσεις της τουριστικής αγοράς και κατόπιν συνεργασίας με όλες τις Περιφερειακές Ενότητες και τους εμπλεκόμενους φορείς, ενώ ιδιαίτερη βαρύτητα δίδεται στις μορφές εναλλακτικού και θεματικού τουρισμού», ανέφερε ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης, Γιάννης Γιώργος.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα, η Περιφέρεια το 2016 θα συμμετάσχει στις τουριστικές εκθέσεις σε Τελ Αβίβ, Μιλάνο, Σόφια, Στοκχόλμη, Βελιγράδι, Βουκουρέστι, Βερολίνο, Μόσχα, Σεούλ, Παρίσι, Ρίμινι, Λονδίνο, Θεσσαλονίκη (Philoxenia), Βαρσοβία και Αθήνα (GreekTourism Expo), αλλά και σε δυο ειδικές θεματικές εκθέσεις στο Λέστερ της Βρετανίας και στη Βαρκελώνη.

Η επιλογή των συγκεκριμένων εκθέσεων, όπως τονίζει η Περιφέρεια έγινε βάσει του ενδιαφέροντος της τουριστικής αγοράς κάθε χώρας και της οδικής και αεροπορικής προσβασιμότητας.

«Σκοπός η προβολή του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, η αξιοποίηση όλων των επαφών που πραγματοποιούνται στις εκθέσεις για πιθανές συνεργασίες, η επαφή με το κοινό που επισκέπτεται την έκθεση, με σκοπό πάντα τη διάδοση του τουριστικού μας προορισμού, η δυνατότητα παρακολούθησης των τάσεων της αγοράς τουρισμού», επισήμανε ο κ. Γιώργος.

Επίσης, η Περιφέρεια μεταξύ άλλων προγραμματίζει μέσα στο 2016 δυο fam trips (φιλοξενία δημοσιογραφικών – επαγγελματικών αποστολών), αλλά και τη δημιουργία εφαρμογής για κινητά και tablets για την τουριστική προβολή της Κεντρικής Μακεδονίας, εκτός της Θεσσαλονίκης, διότι η συγκεκριμένη περιοχή έχει καλυφτεί από αντίστοιχη δράση στο πλαίσιο του προγράμματος τουριστικής προβολής του τρέχοντος έτους. Παράλληλα, το πρόγραμμα θα εστιαστεί και στο έτος Ελλάδας - Ρωσίας, που είναι το 2016.