Skip to main content

Πίτερ Οικονομίδης: Η Ελλάδα να γίνει η Apple της Μεσογείου

Ο γνωστός brand strategist μίλησε στο Thessaloniki Summit για το ισχυρό αφήγημα που χρειάζεται η Ελλάδα που θα υπόσχεται ένα μέλλον που εμπνέει.

"Η Ελλάδα μπορεί να γίνει η Αpple της Μεσογείου. Η Ελλάδα δεν είναι μόνο θάλασσα και αρχαιότητες, έχουμε πολλές αξίες τις οποίες όμως πρέπει να εκφράσουμε", τόνισε ο Πίτερ Οικονομίδης, brand strategist και δημιουργός της Felix BNI Greece.

Σε μία σύντομη ομιλία στην οποία ξανά και ξανά ο Πίτερ Οικονομίδης επανερχόταν στο αριστοτελικό "ήθος", είπε ότι το θέμα κλειδί για την αντιμετώπιση της κρίσης είναι το πώς αισθάνονται οι Έλληνες για τον εαυτό τους, γιατί "πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι, πρέπει να συνεργαστούμε", κάτι που έκαναν στην Ιρλανδία και πέτυχαν να βγούνε από την κρίση δημιουργώντας θέσεις εργασίας .

Μάλιστα στο σημείο αυτό ο κ. Οικονομίδης είπε με νόημα "επένδυση δεν είναι να πουλήσεις αυτό που έχεις, αλλά το να δημιουργήσεις θέσεις εργασίας".

Ο ομιλητής συνέστησε την αποφυγή ατυχών συγκρίσεων σε μια περίοδο που η ψυχολογία των Ελλήνων έχει καμφθεί. "Ποτέ οι Έλληνες δεν θα γίνουμε καλοί Γερμανοί, αλλά πρέπει να γίνουμε εξαιρετικοί Έλληνες. Η Ελλάδα είναι η ήρεμη δύναμη, στο χώρο του πνεύματος, της επιστήμης, της ρηξικέλευθης σκέψης. Για να προσελκυσθούν επενδύσεις αλλά και για να ενισχύσουμε ο ένας τον άλλο, εσωτερικά, στο χώρο μιας εταιρείας, στις σχέσεις μεταξύ εταιρειών, η Ελλάδα χρειάζεται ένα ισχυρό αφήγημα το οποίο να υπόσχεται ένα ελπιδοφόρο μέλλον. Πρέπει να δώσουμε την υπόσχεση ενός μέλλοντος που να εμπνέει", κατέληξε ο Πίτερ Οικονομίδης.