Skip to main content

Παππάς: Να ρυθμιστεί διαφανώς η αγορά τηλεοπτικών διαφημίσεων

Στην ηλεκτρονική πλατφόρμα τα αδειοδοτημένα κανάλια θα αναρτούν τη συμφωνία που θα υπάρχει, εξήγησε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής.

«Δεν μπορεί να έχουμε μια αγορά 200-250 εκατομμυρίων ευρώ και να μην έχει ρυθμιστεί διαφανώς» τόνισε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Νίκος Παππάς, αναφερόμενος στο νομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή και ρυθμίζει θέματα τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου.

Μιλώντας στο Ραδιόφωνο 24/7, ο υπουργός πρόσθεσε ότι στην ηλεκτρονική πλατφόρμα τα αδειοδοτημένα κανάλια θα αναρτούν τη συμφωνία που θα υπάρχει, ενώ δεν απέκλεισε και το ενδεχόμενο να γίνεται πλειστηριασμός.

Παράλληλα, σημείωσε ότι την εποπτεία θα έχει το ΕΣΡ και συνεχάρη τα μέλη του, λέγοντας ότι η συγκεκριμένη σύνθεση έκανε σε ελάχιστο χρονικό διάστημα όσα δεν έκαναν άλλες επί σειρά ετών.

Αναφερόμενος στο Μητρώο για τον περιφερειακό - τοπικό Τύπο, είπε ότι με το νομοσχέδιο αφαιρείται η δυνατότητα από τον εκάστοτε υπουργό να μοιράζει διαφημίσεις.

Για την καθυστέρηση των πληρωμών και αν αυτή αποτελεί βλαπτική μεταβολή των όρων εργασίας, είπε ότι θα υπάρχει βελτίωση στη διατύπωση ώστε να γίνει σαφές το διάστημα καθυστέρησης και να διασφαλίζεται η δικαίωση του εργαζόμενου.