Skip to main content

ΟΜΥΛΕ: Στο πηγάδι του χρέους τα 231 εκατ. ευρώ από τον ΟΛΘ

Οι εργαζόμενοι τονίζουν ότι παραδίδεται ένα ισχυρό δημόσιο εργαλείο ανάπτυξης στις προθέσεις του ιδιωτικού μονοπωλίου που εγκαθίσταται.

Κριτική για την πώληση του 67% του μετοχικού κεφαλαίου της ΟΛΘ ΑΕ στην κοινοπραξία της DIEP- BELTERRA & CMA ασκεί η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδος (ΟΜΥΛΕ)

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Ομοσπονδια Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδος (ΟΜΥΛΕ), «πανηγυρίζουν δε για το “απίστευτο” ποσό των 232 εκατ. περίπου ευρώ της προσφοράς και πιστοί στη μέχρι σήμερα πρακτική τους επιχειρούν με τη διαστροφή της πραγματικότητας, ξεπερνώντας κάθε συγγραφέα επιστημονικής φαντασίας, να προσδιορίσουν το  συνολικό τίμημα στο 1 δισ. περίπου. Όσα κόλπα μαγικά και να κάνουν όμως δεν μπορούν να κρύψουν το αποτέλεσμα: 232 εκατ. για το 67% των μετοχών της ΟΛΘ που θα πάει στο απύθμενο πηγάδι του χρέους, για μία εταιρία που εκτός της υψηλής κερδοφορίας που καταγράφει, έχει 80 εκατ. χρηματικά διαθέσιμα και 76 εκατ. αποθεματικά».

Όπως σημειώνουν οι εργαζόμενοι στα λιμάνια, «παραδίδεται ένα ισχυρό δημόσιο εργαλείο ανάπτυξης στην κυριολεξία στις προθέσεις του ιδιωτικού μονοπωλίου που εγκαθίσταται».

«Η πραγματικότητα είναι μία και σκληρή: η επιλογή του μοντέλου της πώλησης των μετοχών στην ιδιωτικοποίηση υποβάθμισε από μόνη της την αξία του ΟΛΘ, ιδιαίτερα σε περίοδο που το χρηματιστήριο καταγράφει απίστευτα χαμηλά λόγω κρίσης και αποανάπτυξης.

»Ας μας απαντήσουν πόσα χάνει το ελληνικό δημόσιο και τα χειμαζόμενα δημόσια έσοδα στο βάθος της τριακονταπενταετίας. Μάλλον στα υψηλά μαθηματικά τους δεν συμπεριλαμβάνονται η πρόσθεση και η αφαίρεση ως πράξεις υπολογισμού, πόσο μάλλον η θεωρία της σχετικότητας.

»Ας μας απαντήσουν γιατί λυσσαλέα πολεμάνε τη πρόσληψη προσωπικού αορίστου χρόνου, αφού διθυραμβικά ανακοινώνουν εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης.

»Πώς ακριβώς προασπίζονται στη Σύμβαση παραχώρησης την άμεση εξυπηρέτηση εισαγωγών εξαγωγών, την Εθνική Οικονομία και τη τιμολόγηση τους από τον ιδιώτη επενδυτή; Δυστυχώς δεν μπορούν να απαντήσουν ούτε ατα απλά ούτε στα σύνθετα ερωτήματα». 

Οι εργαζόμενοι επαναλαμβάνουν ότι με κάθε τρόπο και μέσο θα συνεχίσουν να υπερασπίζονται το δημόσιο συμφέρον και το λιμάνι και σημειώνουν ότι οι θεσπισμένες εργασιακές σχέσεις δεν αποτελούν αιτούμενο αλλά προαπαιτούμενο για την ύπαρξη του λιμανιού».