Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Τι σχεδιάζουν Marriott και Hotelbrain για νέα ξενοδοχεία

Δύο ξενοδοχεία στο μικροσκόπιο της Marriott στη Θεσσαλονίκη. Νέο ξενοδοχείο στην Αντιγονιδών από την HotelBrain, εγκαίνια τον Ιούνιο.

O όμιλος της Marriott, ο μεγαλύτερος ξενοδοχειακός όμιλος στην Ελλάδα, με δέκα ξενοδοχεία στην αλυσίδα της και ακόμη τρία υπό κατασκευή, εξετάζει την ένταξη ενός ή και δύο ξενοδοχείων στη Θεσσαλονίκη υπό την ομπρέλα της. Παράλληλα, στο πλάνο της ανάπτυξης της περιλαμβάνονται η Χαλκιδική αλλά και άλλοι προορισμοί της Βόρειας Ελλάδας, όπως Καβάλα, Αλεξανδρούπολη, αλλά και Ιωάννινα.

«Θέλουμε να είμαστε όπου έχει αεροδρόμια η Fraport», είπε χαρακτηριστικά ο διευθυντής Ανάπτυξης της Marriott International για Ελλάδα και Κύπρο, Νίκος Χάντζος μιλώντας στο συνέδριο Prodexpo North, στη θεματική ενότητα για την τουριστική ανάπτυξη και τις επενδυτικές Ευκαιρίες που συντόνισε η αρχισυντάκτρια της Voria.gr Αθανασία Μπίδιου.

O κ.Χάντζος αναφέρθηκε στην αύξηση του ενδιαφέροντος των ξένων ξενοδοχειακών αλυσίδων για την Ελλάδας τονίζοντας ότι υπάρχει μία στροφή των αλυσίδων προς τα παραθαλάσσια resorts. Η Marriott, που αυτή την περίοδο κατασκευάζει δύο ξενοδοχεία στην Αθήνα (Μarriott Athens και Autograph Collection) και ένα στην Πάτρα (MOXY),  μέσα από τα 30 διαφορετικά brands που διαθέτει στη φιλοξενία, ενδιαφέρεται και για ξενοδοχεία σε διαφορετικές τιμολογιακές κατηγορίες.

Νέο boutique hotel από τη Hotelbrain στη Θεσσαλονίκη

Την είδηση για τη λειτουργία ενός νέου boutique hotel, στη Θεσσαλονίκη, έδωσε ο κ. Πάνος Παλαιολόγος, πρόεδρος και ιδρυτής της HotelBrain, της εταιρείας που αναλαμβάνει ειδικά το μάνατζμεντ αλλά και την ανάπτυξη ξενοδοχειακών μονάδων.

Όπως είπε ο κ. Παλαιολόγος, η HotelBrain, με 40 ξενοδοχεία σήμερα στο χαρτοφυλάκιό της, πρόκειται από τις αρχές Ιουνίου να λειτουργήσει στη Θεσσαλονίκη, στην οδό Αντιγονιδών, ένα νέο ξενοδοχείο δυναμικότητας 42 δωματίων. Το ξενοδοχείο, δημιουργείται σε παλαιό κτήριο που έχει αποκατασταθεί, ιδιοκτησίας κ. Ξανθάκη.

Για τον κ. Παλαιολόγο, «η Θεσσαλονίκη αποτελεί προορισμό από μόνη της. Η επανάσταση στον τουρισμό της Θεσσαλονίκης ξεκίνησε και θα συνεχιστεί και η Θεσσαλονίκη θα αποτελέσει προορισμό city breaks για πολλές αγορές». Ο ίδιος θεωρεί πολύ ευοίωνες τις προοπτικές ανάπτυξης της Χαλκιδικής, ενώ αναφερόμενος στη μικρή τουριστική περιόδο σε σύγκριση με περιοχές της νότιας Ελλάδας, ο κ. Παλαιολόγος πρόσθεσε ότι αυτό αλλάζει και ότι «το εύρος της σεζόν το καθορίζουν τα αεροπλάνα».

Τέλος, ο κ. Κώστας Γεωργάκος, συνιδρυτής της  Parthenon Real Estate, υποστήριξε ότι η αγορά ακινήτων της Θεσσαλονίκη θα ανεβεί με τη μόχλευση που δημιουργούν η Fraport στο αεροδρόμιο Μακεδονία, η ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τα σχέδια για την ανάδειξη της Αγοράς Μοδιάνο και μεγάλες ιδιωτικές επενδύσεις σε ακίνητα. Επίσης, υπογράμμισε ότι το real estate θα κινηθεί μαζί με την άνοδο του τουρισμού στη Θεσσαλονίκη και την περιοχή από τα Βαλκάνια, καθώς τα έργα υποδομών θα φέρουν τη Θεσσαλονίκη πολύ κοντά στις πρωτεύουσες και τις μεγάλες πόλεις όλων των γειτονικών χωρών. «Θα διαπιστωθεί τότε, ότι η Ελλάδα δεν έχει πληθυσμό 11 εκατομμυρίων, αλλά 60», κατέληξε.