Skip to main content

Ο ΟΛΘ το 2016 άντεξε σε κινητοποιήσεις και... κακοκαιρία

Τον Μάρτιο η κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Καλύφθηκαν οι απώλειες του 2016 στη διακίνηση containers.

Οι πολύ ισχυροί άνεμοι, μεταξύ 26-28 Δεκεμβρίου 2016, δεν επέτρεψαν στον ΟΛΘ να καλύψει απόλυτα την μεγάλη υποχώρηση στη διακίνηση containers που σημειώθηκε την πέρυσι λόγω των κινητοποιήσεων των εργαζομένων επί 35 ημέρες.

Το 2016 ήταν μία πολύ δύσκολη χρονιά για την ΟΛΘ Α.Ε., σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας κ. Δημήτρη Μακρή ο οποίος, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων είπε ότι αν δεν είχε συμβεί εκείνο το σύντομο διάστημα της μεγάλης κακοκαιρίας, στο τέλος του περασμένου Δεκεμβρίου, η διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων θα είχε κλείσει στα επίπεδα του 2015.

Στο τέλος Ιουνίου 2016, λόγω των κινητοποιήσεων, η διακίνηση containers ήταν -16% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνο του 2015, με την χρονιά να κλείνει με μία απόκλιση μόλις στο - 0,6% λόγω της κακοκαιρίας που δεν επέτρεψε την εκφόρτωση containers (μεταξύ 350 χιλ. - 352 χιλ. TEUs).

Ο κ. Μακρής επιφυλάχθηκε να αναφερθεί στα οικονομικά μεγέθη του 2016, απλώς περιορίσθηκε να πει ότι σε μία πολύ δύσκολη χρονιά οι δείκτες της ΟΛΘ Α.Ε. ήταν σε καλά επίπεδα.

Όσο για το θέμα της ολοκλήρωσης του διαγωνισμού πώλησης, επαναλήφθηκαν τα ήδη γνωστά, ότι δηλαδή εντός του Μαρτίου θα πρέπει να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές, σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί.