Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017
x

Ο MR CRONWELL ΣΤΗ VORIA.GR: ΙΔΑΝΙΚΗ Η ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

21/04/2015, 09:17 |
από Άννη Καρολίδου

Ο MR CRONWELL ΣΤΗ VORIA.GR: ΙΔΑΝΙΚΗ Η ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ

A+
A-

Ποιοι είναι οι Ρώσοι αδελφοί Κολέσνικοβ που ήρθαν από τη... Σιβηρία για να επενδύσουν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στον τουρισμό της Χαλκιδικής.

 
Με πυρετώδεις ρυθμούς προχωρούν οι εργασίες ολοκλήρωσης του εξοπλισμού και της διακόσμησης του Cronwell Resort Sermilia, του νέου ξενοδοχείου της αλυσίδας Cronwell Hotels & Resorts στα Ψακούδια της Σιθωνίας, μίας ακόμη ρωσικής επένδυσης στη Χαλκιδική, από έναν επιχειρηματία που δηλώνει με επίφαση Έλληνας. 
 
Το 5άστερο Cronwell Resort Sermilia, των 102 δωματίων, που προγραμματίζεται να έχει ανοίξει για το κοινό ως τις 15 Ιουνίου, είναι το τρίτο κατά σειρά ξενοδοχείο που δημιουργούν στην Ελλάδα οι αδελφοί Ιγκόρ και Ντμίτρι Κολέσνικοβ. 
 
Για τον ελληνικό κλάδο της Cronwell μίλησε στη Voria.gr ο Δμήτρι Κολέσνικοβ, πρόεδρος της εταιρείας, ένας επιχειρηματίας που από την δυτική Σιβηρία και τον φημισμένο για το χειμερινό τουρισμό θύλακα της επαρχίας Χαντίας- Μανσίας, γνωστότερης ως Γιουγκρά, ήρθε για να επενδύσει στο ζεστό μεσογειακό περιβάλλον της Χαλκιδικής, την περιοχή που ο ίδιος θεωρεί ότι ιδανικά συνδυάζει βουνό και θάλασσα, σε πράσινο φόντο. 
 
Οι αδελφοί Κολέσνικοβ, αν και μεγάλωσαν σε Σιβηρία, που αποτελεί τη μεγαλύτερη πετρελαιοπαραγωγό περιοχή της Ρωσίας, πήραν την απόφαση πριν 25 χρόνια να δραστηριοποιηθούν στο κλάδο του τουρισμού ( φιλοξενίας) και πριν 20 χρόνια άρχισαν να επενδύουν στο ξενοδοχειακό τομέα. Σήμερα, έχουν στην ιδιοκτησία τους δέκα ξενοδοχεία Cronwell, σε διάφορες περιοχές της Ρωσίας, συμπεριλαμβανομένης της Μόσχας και της Αγίας Πετρούπολης, ενώ μετέχουν σε επιχειρηματικά σχήματα που αναπτύσσουν ξενοδοχειακές μονάδες κάτω από τα σήματα των Marriott, InterContinental και Ηilton. Σε αυτή την εκτεταμένη δραστηριότητα περιλαμβάνονται τουριστικά πλοία και εκδόσεις για τον τουρισμό. 
 
Τα δύο αδέλφια έκαναν το πρώτο τους ξεκίνημα στην Ελλάδα πριν πέντε χρόνια, με προσεκτικά βήματα, επειδή δεν γνώριζαν το επιχειρηματικό περιβάλλον. Αγόρασαν αυτό που ήταν ένα συγκρότημα μόλις 20 ενοικιαζόμενων δωματίων στη Νέα Σκιώνη και μετά από ριζική αναμόρφωση δημιούργησαν το Rahoni Cronwell Park Hotel, το οποίο μάλιστα έμεινε ανοικτό το φετινό  χειμώνα, φιλοξενώντας Ρώσους επισκέπτες. 
 
Το επόμενο βήμα, με ένα «πραγματικό ξενοδοχείο» σε μέγεθος, έγινε με το Cronwell Platamon Resort, ένα μεγάλο συγκρότημα στη Πιερία, με 192 δωμάτια και πέντε διώροφα μπάνγκαλοουζ.  Οι αδελφοί Koλέσνικοβ αγόρασαν την υπερχρεωμένη Platamon Palace Beach Hotel, επένδυσαν σε μία ριζική αλλαγή και ανακαίνιση και το λειτουργούν σαν ultra all inclusive ξενοδοχείο, φέτος για τρίτη σαιζόν. 
 
Το τρίτο βήμα γίνεται με το παλιό «Φιλίππειον» στα Ψακούδια, το ξενοδοχείο που στο επόμενο δίμηνο και μετά από επένδυση 10 εκατ. ευρώ και πλέον, θα λειτουργήσει σαν ένα 5αστερο συγκρότημα, το Cronwell Resort Sermilia.  H επιλογή του ονόματος δεν ήταν τυχαία, όπως εξήγησε ο κ. Κολέσνικοβ, καθώς στη περιοχή βρίσκονταν η αρχαία Σερμύλια, ο αρχαιότερος οικισμός της Χαλκιδικής, ενώ τυχαία δεν είναι και η επιλογή των ίππων σαν θεματική για τον διάκοσμο, αφού παλαιότερα εκτρέφονταν  συστηματικά στον τόπο αυτό.
 
«Δημιουργούμε ξενοδοχεία που απευθύνονται σε οικογένειες, με παιδιά. Δεν απευθύνονται ειδικά σε Ρώσους ή Βαλκάνιους όπως νομίζεται. Κάνουμε ειδικές προσφορές σε οικογένειες και στους δύο ενήλικες φιλοξενούμε δωρεάν δύο παιδιά μέχρι ηλικίας 16 ετών. Απευθυνόμαστε στους πάντες, δημιουργούμε ζήτηση μέσω συνεργασιών με τουριστικούς οργανισμούς αλλά και απευθείας, μέσω του Διαδικτύου», τόνισε ο Δμίτρι Κολέσνικοβ.
 
Οι αδελφοί Κολέσνικοβ ενδιαφέρονται και για νέες επενδύσεις στην Ελλάδα, στον τουρισμό, αφού πρώτα σταθεροποιηθεί η λειτουργία των τριών μονάδων που δημιούργησαν και στις οποίες επένδυσαν «αρκετές δεκάδες εκατομμυρίων».
 
«Ερευνούμε την Ελλάδα, όλη τη χώρα, για επενδυτικές ευκαιρίες στον τουρισμό. Μας ενδιαφέρουν και ξενοδοχεία πόλεων, αλλά η Θεσσαλονίκη, δεν έχει ακόμη διαμορφώσει τουριστικό προϊόν. Σε μία πόλη, δεν αρκεί να δημιουργήσεις ένα πολύ καλό ξενοδοχείο, απαιτούνται πολλά ακόμη για να γίνει η πόλη προορισμός, ένα ξεκάθαρο τουριστικό προϊόν. Η Αθήνα, από την άλλη πλευρά, έχει αυτό το τουριστικό προϊόν περισσότερο διαμορφωμένο», τονίζει ο ίδιος.
 
Οι επενδύσεις θέλουν το χρόνο τους για να ωριμάσουν αλλά πέρα από αυτό, υπάρχουν προβλήματα για τους ξένους επιχειρηματίες που θέλουν να έρθουν στη χώρα, με κυριότερο πρόβλημα αυτό της αστάθειας. 
 
Η Cronwell H&R, με δικαιώματα ανάπτυξης της αλυσίδας σε Ιταλία και Ελβετία, πέραν της Ελλάδας, δημιουργεί ένα ακόμη Cronwell στο Αστραχάν της Ρωσίας, ένα στη Μόσχα, ενώ από τέσσερα ξενοδοχεία που ανήκουν στους αδελφούς Κολέσνικοβ στη Μόσχα, τα δύο έχουν ενταχθεί στην αλυσίδα Cronwell. 
 
Στατιστικά, οι αδελφοί Κολέσνικοβ, δημιουργούν ένα ξενοδοχείο τη χρονιά, μένει να δούμε αν τα επενδυτικά τους σχέδια θα έχουν συνέχεια και στην Ελλάδα. 








ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ