Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017
x

«ΝΤΕΜΠΟΥΤΑΡΕΙ» Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΤΗΣ GAIA ΓΙΑ B2B ΕΞΑΓΩΓΕΣ

Ελαχιστοποιώντας τα λειτουργικά έξοδα για το «κλείσιμο μιας δουλειάς», φέρνει τους Έλληνες παραγωγούς σε επαφή με τους ξένους εισαγωγείς και διανομείς

Το ντεμπούτο της στον κυβερνοχώρο κάνει σήμερα η ηλεκτρονική πλατφόρμα B2B εξαγωγών «agrogate.gr», που σχεδιάστηκε για την εξασφάλιση της προβολής, προώθησης και εμπορίας όλων των ελληνικών αγροδιατροφικών προϊόντων και μεταποιημένων τροφίμων στις διεθνείς αγορές, επισήμανε μιλώντας στο ΑΜΠΕ ο επικεφαλής της Διεύθυνσης Υποστήριξης και Ανάπτυξης Εξαγωγών της Gaia Επιχειρείν, Μπάμπης Φιλαδαρλής.

Εκμηδενίζοντας τις αποστάσεις και ελαχιστοποιώντας τα λειτουργικά έξοδα για το «κλείσιμο μιας δουλειάς», το agrogate.gr που θα λειτουργεί καθημερινά επί 24ώρου βάσεως, φέρνει τους Έλληνες παραγωγούς σε επαφή με τους ξένους εισαγωγείς και διανομείς χονδρικής. Η Gaia Επιχειρείν, όπως επισήμανε ο κ. Φιλαδαρλής, είναι αποφασισμένη, με όπλο τη γνώση και την εμπειρία της, να κινητοποιήσει τις διασυνδέσεις της στην εξωτερική αγορά, προς όφελος όσων συμμετέχουν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα.

Το agrogate.gr, που αποτελεί πρωτοβουλία αιχμής της Gaia Επιχειρείν και είναι το απαύγασμα μιας ευρύτερης συμμαχίας του παραγωγικού κλάδου, με τον τεχνολογικό και τον χρηματοοικονομικό τομέα, παρουσιάζεται σήμερα για πρώτη φορά στο 4o ετήσιο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Ανάπτυξη της Ελληνικής Γεωργίας, οι εργασίες του οποίου θα διαρκέσουν έως και αύριο (Παρασκευή), ενώ το θέμα του είναι «Καινοτομία & γνώση στον πρωτογενή τομέα: Απελευθερώνοντας τη δυναμική της υπαίθρου».

«Το παραγωγικό μας κομμάτι εκπροσωπεί πάνω από 150.000 αγρότες, με πάνω από 750 εκατ. ευρώ τζίρο, ενώ περίπου 700.000 αγρότες έχουν ήδη χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες μας» υπογράμμισε ο κ. Φιλαδαρλής, προσθέτοντας ότι ο στόχος που έχει τεθεί είναι εντός του επόμενου τριμήνου να υπάρξουν στο agrogate.gr «τουλάχιστον 300 ΑΦΜ και 1.000 προϊόντα, ώστε στη συνέχεια το διεθνές λανσάρισμα να ξεκινήσει με καλές προϋποθέσεις». Όπως είπε, στόχος είναι, σε δύο χρόνια να ενταχθούν στην πλατφόρμα 1.000 ΑΦΜ και 3.000 προϊόντα.

Μια από τις καινοτομίες της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, είναι η δυνατότητα των αγοραστών να βλέπουν την εποχική διαθεσιμότητα κάθε προϊόντος ανά μήνα και να επιλέγουν παραγωγούς ή προμηθευτές που μπορούν να καλύψουν συγκεκριμένες ποσότητες και ποιοτικές προδιαγραφές ανά χρονική στιγμή.

Ποιους αφορά και ποιες λύσεις δίνει

Το agrogate.gr αφορά όλους όσοι έχουν δυνατότητα εξαγωγών, προϊόντα προστιθέμενης αξίας, παράγουν ΠΟΠ - ΠΓΕ προϊόντα, έχουν τη νοοτροπία της ελεύθερης αγοράς, διαθέτουν κάποιο συγκριτικό πλεονέκτημα και ψηφίζουν ποιότητα με πιστοποιήσεις. Αναφερόμενος στα προβλήματα που λύνει το agrogate.gr, ο κ. Φιλαδαρλής τόνισε ότι η χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, καλύπτει την ανάγκη των Eλλήνων παραγωγών να βρουν αγοραστές και να μπουν σε διεθνείς αγορές και αποτελεί την απάντηση στις δυσχέρειες που αντιμετωπίζουν οι ξένοι αγοραστές και που σχετίζονται με προβλήματα που αφορούν στις εμπορικές τους συναλλαγές με την ελληνική αγορά (διαθεσιμότητα, άμεση επικοινωνία, πρόσβαση σε μεγάλο όγκο προϊόντων, γρήγορη ολοκλήρωση των συμφωνιών κ.α.).

Άλλωστε, όπως πολλές φορές έχει επισημανθεί, οι περισσότεροι ξένοι αγοραστές προτιμούν μακροχρόνια συμβόλαια, μεγάλες ποσότητες, αυστηρές προδιαγραφές, ποιότητας, συντήρησης, συσκευασίας, μεταφοράς και παράδοσης, ενώ επιθυμία τους αποτελεί να διαπραγματεύονται με όσο το δυνατόν λιγότερους προμηθευτές και απευθείας.

Διεθνής Προβολή & Προώθηση- Στοχευμένη αναζήτηση προϊόντων

Για την προώθηση των Ελλήνων προμηθευτών στους ξένους ενδιαφερόμενους θα υπάρχει συνεχής, αλλά και στοχευμένη προσπάθεια σε παγκόσμιο επίπεδο. Μερικά ενδεικτικά κανάλια προώθησης και προβολής που θα χρησιμοποιηθούν είναι:

*το δίκτυο των γραφείων ΟΕΥ των ελληνικών πρεσβειών στο εξωτερικό
*τα εμπορικά γραφεία των ξένων πρεσβειών στην Αθήνα
*οι βάσεις δεδομένων με εισαγωγικές εταιρίες τροφίμων σε όλο τον κόσμο
*τα διεθνή ΜΜΕ
*η προώθηση μέσω μηχανών αναζήτησης (Google)
*τα εξειδικευμένα blogs
*οι ιστοσελίδες διεθνούς εμπορίου τροφίμων.

Το agrogate.gr είναι δομημένο έτσι ώστε για κάθε προϊόν να υπάρχει μεγάλο εύρος πληροφορίας και επιλογών που θα κάνει εύκολη, στοχευμένη και αποτελεσματική την αναζήτηση των προϊόντων (προϊόν, ποικιλία, χαρακτηριστικά, διαθέσιμες ποσότητες / μήνα, ενδεικτικές τιμές χονδρικής, ελάχιστος όγκος παραγγελίας, είδος & υλικό συσκευασίας, πιστοποιήσεις, χημικές αναλύσεις, γεωγραφικές πληροφορίες προέλευσης).

Μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, δίνεται η δυνατότητα στους εγγεγραμμένους ξένους αγοραστές, να αναζητούν προϊόντα με συγκεκριμένα κριτήρια και να εντοπίζουν εκείνους τους Έλληνες προμηθευτές που έχουν διαθέσιμη τη ζητούμενη ποσότητα του συγκεκριμένου προϊόντος με τις συγκεκριμένες προδιαγραφές στη συγκεκριμένη περίοδο.

Προσθέτοντας δε κριτήρια μπορούν να μικρύνουν ακόμη περισσότερο τις επιλογές τους και τελικά να ζητήσουν επίσημη προσφορά (Request For Quote -RFQ) από έναν η περισσότερους προμηθευτές. Το αίτημα RFQ οδηγεί σε online διαπραγμάτευση και δεσμευτική αποδοχή/συμφωνία διεθνούς αγοραπωλησίας. Το σύστημα του agrogate.gr προβλέπει όλες εκείνες τις λεπτομέρειες και παραμέτρους που απαιτούνται και από την χειροκίνητη διαπραγμάτευση στο διεθνές εμπόριο.

Η λειτουργία του agrogate.gr είναι μεν πολύ απλή, αλλά σε περίπτωση που κάποιος χρειαστεί βοήθεια για τη διαδικασία εγγραφής ή οποιοδήποτε άλλο στάδιο της διαδικασίας, μπορεί να απευθύνεται με email στο helpdesk@agrogate.gr ή στο exports@c-gaia.gr

 




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ