Skip to main content

Nerdom: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό κατάστημα για... nerds

Το Nerdom είναι η πρώτη ελληνική start up με σαφή προσανατολισμό στην δυτική ποπ κουλτούρα. Τι αναφέρουν στη Voria.gr οι ιδρυτές της.

Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό market place το οποίο είναι αφιερωμένο στην δυτική ποπ κουλτούρα είναι η τελευταία λέξη του ελληνικού επιχειρείν και... βγήκε live πριν από λίγες ημέρες.

Ο λόγος για το Nerdom, την ελληνική start up, που προσφέρει στον επισκέπτη πλήθος προϊόντων από είδη ρουχισμού, αξεσουάρ, προϊόντα για το σπίτι και το γραφείο, συλλεκτικά αντικείμενα, φιγούρες και πολλά άλλα τα οποία έχουν ως ιδιαιτερότητα την θεματολογία τους η οποία αντλείται από σύμπαν των ταινιών, του gaming, των τηλεοπτικών σειρών και των κόμικς.

Συγκεκριμένα, στο ηλεκτρονικό κατάστημα, ο επισκέπτης μπορεί να διαλέξει ό,τι επιθυμεί να αγοράσει μεταξύ άλλων από ζακέτες, μαγιό, σκουφάκια, κοσμήματα, κούπες έως και φιγούρες βινίλ, λούτρινα, χαλάκια, αλλά και ηχεία και αξεσουάρ κινητής, εμπνευσμένα και σχεδιασμένα από τη δυτική ποπ κουλτούρα.

«Στο Nerdom έχουμε εστιάσει στο τρίπτυχο ποιότητα, χρησιμότητα, τιμή και ακριβώς εκεί διαφέρει από τα άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα του είδους», αναφέρει στη Voria.gr, ο ένας εκ των ιδρυτών του Nerdom, Ανδρέας Κοκκίνης.

Στόχος της επιχείρησης, όπως εξηγεί ο ίδιος, είναι ο επισκέπτης να λάβει υψηλή ικανοποίηση, με ποιοτικά προϊόντα στην καλύτερη δυνατή τιμή.

«Έχουμε δώσει μεγάλη βαρύτητα στην απλότητα και την εύκολη πλοήγηση, όπως αρμόζει σε ένα σύγχρονο, γρήγορο και αξιόπιστο ηλεκτρονικό κατάστημα», σημειώνει.

Σε ερώτηση εάν παρόμοιες πρωτοβουλίες και επιχειρήσεις λείπουν από τη νοοτροπία του Έλληνα ο Ανδρέας απαντάει:

«Πιστεύουμε πως όλοι μας έχουμε έναν nerd μέσα μας. Είτε είμαστε Movie freaks, είτε ασχολούμαστε με το gaming είτε "κολλάμε" με τις γνωστές τηλεοπτικές σειρές και τα κόμικ, λίγο πολύ όλοι είμαστε nerds. Και εάν δούμε την ελληνική κουλτούρα ως ένα σύνολο συμπεριφορών και ενδιαφερόντων, τότε ναι λείπει μια ιδέα η οποία εστιάζει και πατάει πάνω σε αυτά τα ενδιαφέροντα».





Το μικρόβιο του επιχειρειν και της δημιουργίας, αφορμή για νέα βήματα

Η ιδέα του Nerdom προέκυψε το περασμένο καλοκαίρι όταν έπειτα από έρευνα, σύμφωνα με τον Ανδρέα, διαπιστώθηκε πως η συγκεκριμένη αγορά, ενώ στο εξωτερικό βρίσκεται σε ανάπτυξη έχοντας ένα δυναμικό κοινό, στην Ελλάδα κάνει ακόμα τα πρώτα της βήματα.

«Βέβαια και τα υψηλά περιθώρια ανάπτυξης του e-commerce στην Ελλάδα μας έδειξαν σε ποιο κανάλι διανομής έπρεπε να εστιάσουμε», εξηγεί χαρακτηριστικά.

Ωστόσο, σύμφωνα με τον ίδιο, για έναν νέο στις μέρες μας είναι αρκετά δύσκολο να κάνει το επόμενο βήμα και να ανοίξει τη δική του επιχείρηση και αυτό διότι, εάν ξεπεράσει την αδυναμία που αντιμετωπίζουν οι νέοι άνθρωποι που θέλουν να επιχειρήσουν, στην εύρεση χρηματοδότησης θα βρουν απέναντι τους το κράτος.

«Το κράτος μάχεται την νεοφυή επιχειρηματικότητα άμεσα, με φόρους και εισφορές αλλά και έμμεσα, με περικοπές σε μισθούς που έχουν καταποντίσει την αγοραστική ικανότητα των καταναλωτών. Το να κάνεις πράξη την ιδέα σου έρχεται μετά κόπων και βασάνων», εξηγεί.

Το επιχειρείν, όπως λέει, δεν είναι εναλλακτική και σίγουρα οι νέοι δεν πρέπει να σκέφτονται να κάνουν κάτι δικό τους επειδή βλέπουν αυτά που έως τώρα θεωρούσαν ασφαλείς επιλογές να έχουν καταρρεύσει.

«Αυτό που εγώ θα συμβούλευα τους νέους είναι να έχουν ένα ολοκληρωμένο επιχειρηματικό μοντέλο με γνώμονα την καινοτομία, δίχως όμως αυτό το τελευταίο να λειτουργεί ανασταλτικά, δεν χρειάζεται να ανακαλύψουν την φωτιά για να θεωρηθούν καινοτόμοι. Να εφοπλιστούν με υπομονή και επιμονή και να αναλάβουν δράση. Σίγουρα ο δρόμος δεν είναι εύκολος αλλά τουλάχιστον θα είναι ο δρόμος που αυτοί έχουν χαράξει», καταλήγει.





Ποιοι βρίσκονται πισω από το Nerdom

Το Nerdom δημιουργήθηκε από τον Ανδρέα Κοκκίνη (28 ετών) και την Κατερίνα Ντινοπούλου (23 ετών).

Ο Ανδρέας με σπουδές στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και το Μάρκετινγκ υποστηρίζει ότι ανέκαθεν το μικρόβιο του επιχειρείν βρισκόταν μέσα του και, αφού εργάστηκε σε διάφορες επιχειρήσεις, αλλά και πάνω στο μάρκετινγκ, αποφάσισε να κάνει το επόμενο βήμα και να δημιουργήσει το Nerdom.

H Κατερίνα με σπουδές στο Πολυτεχνείο δηλώνει ότι θέλει να πάρει ρίσκα, να πειραματιστεί και να θυσιάσει χρόνο αρκεί να δει τις ιδέες της να παίρνουν σάρκα και οστά και έτσι, με το ίδιο πείσμα έφτασε στο σημείο να δημιουργεί μαζί με τον Ανδρέα, το Nerdom.