Skip to main content

ΝΔ Θεσσαλονίκης: Ευφάνταστα λόγια Μυλόπουλου η υπέργεια γραμμή μετρό

Σε ό,τι αφορά την επέκταση στη Δυτική Θεσσαλονίκη, η ΝΔ κάνει λόγο για «ασκήσεις επί χάρτου» καθώς δεν έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση του έργου.

Έντονη κριτική για την υλοποίηση του έργου του Μετρό Θεσσαλονίκης από την Αττικό Μετρό ασκεί η Διοικούσα Επιτροπή της Νέας Δημοκρατίας.

Η Διοικούσα κάνει λόγο για δύο παγκόσμιες πρωτοτυπίες καθώς, όπως επισημαίνει, όχι μόνον «δεν θα έχει Μετρό στο κέντρο της πόλης καθότι αυτό θα φτάσει μέχρι το Σιντριβάνι, αλλά και εάν με το καλό τελειώσει η επέκταση προς την Καλαμαριά, θα είμαστε η μόνη πόλη στον κόσμο στην οποία η επέκταση του Μετρό θα έχει ολοκληρωθεί πριν από τη βασική γραμμή»

«Τότε όμως ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα βρίσκεται στην Κυβέρνηση για να απολογηθεί», συμπληρώνει η Διοικούσα.

Σε ό,τι αφορά την επέκταση στη Δυτική Θεσσαλονίκη, κάνει λόγο για «ασκήσεις επί χάρτου» καθώς δεν έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση του έργου.

Μάλιστα, η Διοικούσα ασκεί κριτική και στο πρόσωπο του προέδρου της Αττικό Μετρό, Γιάννη Μυλόπουλου, σημειώνοντας πως «ο ευφάνταστος λόγος του κυρίου Μυλόπουλου που τεκμηριώνεται με αδρά αμειβόμενες μετρήσεις της κοινής γνώμης και ψηφιακές εικονικές φωτογραφίες, τώρα κατά κυριολεξία «εξαερώνει» τη σύνδεση της πόλης με το αεροδρόμιο, παρουσιάζοντας μακέτες υπέργειας γραμμής». Να σημειωθεί ότι το σχέδιο για υπέργεια σύνδεση του δικτύου του μετρό με το αεροδρόμιο το έχει αναφέρει ο κ. Μυλόπουλος εδώ και περίπου ένα χρόνο στους δημάρχους της πόλης (δείτε εδώ), ενώ σχετική ανάληση έχετε διαβάσει στη Voria.gr από τον Μάιο του 2017 (δείτε εδώ).

«Η μόνη χειροπιαστή πραγματικότητα, είναι οι τρύπες και τα μπαλώματα που παραδίδει ο ΣΥΡΙΖΑ στους Θεσσαλονικείς στα σημεία τα οποία υποτίθεται ότι απομακρύνονται τα εργοτάξια του Μετρό, ενώ οι διοικούντες υποχρεούνται σε εκτεταμένες αστικές αναπλάσεις, μετά από τόσα χρόνια πρόκλησης τεράστιας οικονομικής ζημίας στους περίοικους και τους επαγγελματίες της πόλης», καταλήγει.