Skip to main content

Μισό εισιτήριο στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ για νέους κάτω των 18 ετών

Οι νέοι θα πληρώνουν μισό εισιτήριο χωρίς απαραίτητα να διαθέτουν μαθητικό πάσο, παρά μόνο επιδεικνύοντας την ταυτότητά τους.

Μισό εισιτήριο, ακόμα και αν δεν διαθέτουν μαθητικό πάσο, θα πληρώνουν οι νέοι κάτω των 18 ετών με την επίδειξη απλά της ταυτότητάς τους.

Αυτή ήταν μια εκ των αποφάσεων που ελήφθη χτες στο διοικητικό συμβούλιο του ΟΑΣΘ.

Επίσης κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης επικυρώθηκε και τυπικά η απόφαση για την αλλαγή του λογισμικού στους κερματοδέκτες στα λεωφορεία ώστε να δέχονται μόνο κέρματα 50 λεπτών, ενός και δύο ευρώ, ώστε να καταργηθεί η «επιβάρυνση» των 10 λεπτών που είχαν οι επιβάτες που έβγαζαν εισιτήριο κατά την επιβίβασή τους καθώς και το πρόβλημα με τα ρέστα που δεν έδιναν τα μηχανήματα.

Καινούργια λεωφορεία στις δυτικές συνοικίες

Οπως ανέφερε ο γενικός διευθυντής του ΟΑΣΘ Σάββας Παναγιωτίδης μιλώντας στο Κόκκινο, ήδη ξεκίνησε να αντιμετωπίζεται και το πρόβλημα με τα «γερασμένα» λεωφορεία που υπήρχαν στις γραμμές των δυτικών συνοικιών. Οπως είπε «στις γραμμές 27 και 21 προστέθηκαν καινούργια ηλικιακά λεωφορεία ενώ το ίδιο θα συμβεί και στις γραμμές 32 και 34 καθώς και στις γραμμές προς Πολίχνη και Μενεμένη». «Υπήρχε μια ετεροβαρής κατάσταση ανάμεσα στην ανατολική και δυτική Θεσσαλονίκη σε σχέση με την ποιότητα των λεωφορείων και αυτό αλλάζει» είπε χαρακτηριστικά ο κ.Παναγιωτίδης ο οποίος πρόσθεσε ότι «τα πρώτα σχόλια είναι θετικά».

Πάνω από 380 λεωφορεία στους δρόμους

Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή του ΟΑΣΘ στις ώρες αιχμής τα λεωφορεία που κυκλοφορούν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης ξεπερνούν τα 380 αλλά όπως σημείωσε «είμαστε ακόμη πίσω με αυτό που χρειάζεται η πόλη». «Απέχουμε ακόμη από το να πούμε ότι είμαστε καλά» είπε χαρακτηριστικά ο κ.Παναγιωτίδης.

Τέλος το μπόνους με τα πρόστιμα και η ιδιωτική εταιρεία ελεγκτών

Επίσης αποφασίστηκε να λήξει και τυπικά η σύμβαση με την ιδιωτική εταιρεία που είχε αναλάβει τη διενέργεια ελέγχων μέσα στα λεωφορεία ενώ αναμένεται να καταργηθεί και το… μπόνους που έπαιρναν οι υπάλληλοι του ΟΑΣΘ για κάθε παράβαση που βεβαίωναν. «Οι έλεγχοι θα γίνονται από υπαλλήλους του ΟΑΣΘ. Επίσης καταργήσαμε και την πρόσθετη αμοιβή που προβλεπόταν στους παραγωγικούς ελεγκτές και η οποία ήταν έξι ευρώ για κάθε πρόστιμο που βεβαίωναν» σημείωσε ο κ.Παναγιωτίδης.

Επιστροφές χρημάτων σε ανέργους

Τέλος ο γενικός διευθυντής του ΟΑΣΘ ανέφερε ότι συνεχίζονται οι διαγραφές προστίμων σε ανέργους ενώ επισήμανε ότι κάποιοι που το δικαιούνται θα πάρουν και χρήματα πίσω καθώς είχαν καταβάλει το αντίτιμο του προστίμου.