Skip to main content

Μυλόπουλος: Έχουν ενημερωθεί οι θεσμοί για τον ΟΑΣΘ

Εάν ιδιωτικοποιούνταν το εισιτήριο θα αυξανόταν 4 με 5 φορές, είπε ο πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και τόνισε πως οι δανειστές είναι ενήμεροι

Υπεραμύνθηκε της επικείμενης κρατικοποίησης του ΟΑΣΘ ο πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, Γιάννης Μυλόπουλος, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Πρακτορείο 104,9 fm.

«Είχαμε έναν ΟΑΣΘ, που κόστιζε δύο φορές πάνω από ό,τι κόστιζαν οι δημόσιες συγκοινωνίες της Αθήνας. Και η Αθήνα έχει 3 με 4 φορές περισσότερο πληθυσμό. Ήταν ένα μοντέλο που κόστιζε γενικότερα περισσότερο στον Έλληνα φορολογούμενο πολίτη», ανέφερε ο κ. Μυλόπουλος και πρόσθεσε:

«Με την αποϊδιωτικοποίηση αποκαθίσταται η τάξη σε ένα τοπίο που επικρατούσε στη Θεσσαλονίκη και το οποίο ήταν σπάταλο, ήταν άναρχο και υποβαθμισμένο. Η Θεσσαλονίκη αποκτά δύο δημόσιους φορείς, έναν που θα εποπτεύει και έναν που θα λειτουργεί. Ότι θα γίνει είναι προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος, ενώ ότι γίνονταν ήταν σε βάρος του δημοσίου συμφέροντος».

Απαντώντας σε όσους υποστηρίζουν ότι ο ΟΑΣΘ θα έπρεπε να μείνει ιδιωτικός και άρα να μην επιδοτείται από το κράτος, ο πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ είπε πως «το εισιτήριο θα έπρεπε να αυξηθεί 4 με 5 φορές περισσότερο. Δεν μπορεί ένας ιδιώτης να επιδοτείται από το κράτος. Αν γίνονταν αυτό, θα έπρεπε το εισιτήριο να είναι πολύ πιο ακριβό. Η κοινωνία δεν το αντέχει θέλει φθηνές και καλές συγκοινωνίες. Είναι κοινωνικό αγαθό, ο πολίτης χρησιμοποιεί την συγκοινωνία για να πάει στη δουλειά του».

Σημείωσε, ακόμη, ότι «το εισιτήριο θα μείνει στην ίδια τιμή, ο οργανισμός θα είναι δημόσιου χαρακτήρα και δεν θα υπάρχει η σπατάλη από τον ΟΑΣΘ». «Είναι γνωστό ότι κάθε χρόνο 16 εκατομμύρια πήγαιναν από το κράτος στα μερίσματα των μετόχων, άρα στις τσέπες τους. Αν επενδύαμε δύο τέτοια ποσά, δηλαδή 32 εκατομμύρια θα είχαμε ανακαινίσει όλο τον στόλο. Δια νόμου τα μερίσματα έχουν περάσει σαν κόστος λειτουργίας του Οργανισμού. Αυτός είναι ο λόγος που ενώ το κράτος δίνει λεφτά, αυτά πηγαίνουν στις τσέπες των μετόχων», εξήγησε.

Τέλος, ο πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ επισήμανε ότι για αυτή την κίνηση έχουν ενημερωθεί οι Θεσμοί. «Αρκετές εφημερίδες σήμερα αναφέρουν ότι έχουν ενημερωθεί οι θεσμοί. Ξέρω ότι υπάρχουν αποφάσεις του ΣτΕ που λένε ότι η Πολιτεία μπορεί να καταργεί ή να αντικαθιστά ιδιώτες που παρέχουν δημόσιο έργο όταν παρουσιάζουν ζημία. Κατά τη γνώμη μου το μόνο αρνητικό είναι ότι άργησε να γίνει», κατέληξε ο κ. Μυλόπουλος.