Skip to main content

Μεγαλώνει η αλυσίδα των minismart

Στη Δυτική Θεσσαλονίκη θα αναπτυχθεί φέτος η αλυσίδα minismart, σύμφωνα με όσα δήλωσε στη Voria.gr o γενικός διευθυντής της εταιρίας SANS, που είναι δικαιοπάροχος της αλυσίδας, κ. Τριαντάφυλλος Μαυρου

Τη διεύρυνση της αλυσίδας «μαγαζιών ευκολίας» minismart, στη Θεσσαλονίκη με την προσθήκη 30 νέων καταστημάτων την επόμενη πενταετία με τη μέθοδο franchising, προβλέπει η  δικαιοπάροχος εταιρία  της αλυσίδας,  SANS ΑΕ, σύμφωνα με όσα δήλωσε στη Voria.gr ο γενικός διευθυντής της κ.Τριαντάφυλλος Μαυρουδής. Για φέτος το αναπτυξιακό πρόγραμμα της αλυσίδας προβλέπει τη δημιουργία 3-4 καταστημάτων στη δυτική Θεσσαλονίκη, μετά την επιτυχημένη, όπως χαρακτήρισε, λειτουργία των πρώτων 10 πιλοτικών καταστημάτων που λειτουργούν στην ανατολική Θεσσαλονίκη. Ο κ. Μαυρουδής χαρακτηρίζει ως συμφέρουσα επένδυση τη δημιουργία ενός minismart παρά την κρίση.


Το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας δημιουργήθηκε το 2005 και από τότε η νέα αλυσίδα αναπτύσσεται σταθερά και δυναμικά.  Όπως αναφέρει ο κ. Μαυρουδής, η κρίση δεν φαίνεται να επηρέασε την κατανάλωση στη συγκεκριμένη αλυσίδα, γιατί οι τιμές των προϊόντων είναι λογικές, δεν είναι ούτε φθηνές ούτε ακριβές, συμπληρώνει. Θεωρεί ως πλεονέκτημα ότι τα «μαγαζιά ευκολίας» διευκολύνουν τους καταναλωτές να καλύψουν τις ανάγκες τους σε κάποια προϊόντα, οποιαδήποτε ώρα. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε ο τζίρος της αλυσίδας  το 2009 υπολογίζεται σε 4,5 εκατ. ευρώ και τα κέρδη αντιστοιχούν στο 7%-8% των πωλήσεών του.


Όπως εξηγεί ο κ. Μαυρουδής, η αλυσίδα καταστημάτων minismart είνα μια καινούργια ιδέα για την ελληνική αγορά, ενώ ανάλογα καταστήματα υπάρχουν στο εξωτερικό εδώ και δεκαετίες και τα οποία έχουν μια άκρως επιτυχημένη πορεία, καθώς έχουν καθιερωθεί στη συνείδηση του Ευρωπαίου καταναλωτή ως το μαγαζί της γειτονιάς όπου κάποιος μπορεί να βρει τα πάντα οποιαδήποτε ώρα της ημέρας. Τα καταστήματα minismart αναφέρει ότι λειτουργούν 7 ημέρες την εβδομάδα επί 16 ώρες την ημέρα από τις 7.30 πμ έως τις 11.30 μμ.


«Τα minismart είναι αλυσίδα καταστημάτων εξυπηρέτησης των καθημερινών αναγκών του καταναλωτή, προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις του Ελληνα καταναλωτή λειτουργούν σε χώρους από 70-90 τμ καλύπτοντας πλήρως τις καθημερινές, αλλά και έκτακτες ανάγκες των καταναλωτών. Στη γκάμα των προϊόντων που διαθέτουν είναι τα τυποποιημένα τρόφιμα και ποτά, είδη οικιακής κατανάλωσης, προσωπικής φροντίδας καθώς κι ένα πλήρως οργανωμένο τμήμα ειδών περιπτέρου και ψιλικών βρίσκεται στην υπηρεσία των καταναλωτών», υπογραμμίζει. Τα minismart αναφέρει ότι προωθούν 2.500 διαφορετικούς κωδικούς προϊόντων. 


Η ανάπτυξη των «καταστημάτων ευκολίας» ενδείκνυται κατά τη γνώμη του σε μεγάλα αστικά κέντρα, όπως Θεσσαλονίκη και Αθήνα και όχι σε μικρές πόλεις. Και γι΄ αυτό η αλυσίδα καταστημάτων minismart κατ’ αρχήν θα αναπτυχθεί στη Θεσσαλονίκη και μετά θα επιχειρηθεί η επέκτασή της στην Αθήνα, τονίζει.


Αναφέρει ότι το κάθε κατάστημα αποτελεί μια επένδυση της τάξης των 50.000-60.000 ευρώ, ενώ η SΑNS παρέχει την τεχνογνωσία στους μελλοντικούς  franchisees.