Skip to main content

Με επιτυχία η ημερίδα «GAMIFICATION:Το παιχνίδι ως εργαλείο Marketing»

Πρόκειται για μεθοδολογία που μπορεί να αφορά στην αύξηση πωλήσεων ή στην επίλυση προβλημάτων στο εσωτερικό ή εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης.

Με απόλυτη επιτυχία και αθρόα προσέλευση διεξήχθη η Ημερίδα του Marketing Club με θέμα: «GAMIFICATION: Το παιχνίδι ως εργαλείο Marketing». Την Ημερίδα, που
πραγματοποιήθηκε στο THE ΜΕΤ HOTEL, στη Θεσσαλονίκη, παρακολούθησαν υψηλόβαθμα στελέχη marketing και επικοινωνίας, επιχειρηματίες, αλλά και φοιτητές Διοίκησης Επιχειρήσεων, Marketing και Πληροφορικής.

Εισηγητές της εκδήλωσης, ήταν ο κος Χρήστος Λιασσίδης, Senior Lecturer, Ακαδημαϊκός Διευθυντής Μεταπτυχιακών προγραμμάτων του City College, και ο κος Βασίλης Γκογκίδης, Gamification+, Αντιπρόσωπος του International Gamification Federation στην Ελλάδα.

Με την ολοκλήρωση της Ημερίδας του Marketing Club, ακολούθησε το καθιερωμένο Networking Cocktail.

Το «GAMIFICATION» αφορά μία μεθοδολογία που μπορεί να υιοθετηθεί από τις επιχειρήσεις ώστε να αυξήσει την υποκίνηση των εργαζομένων, να χτίσει δυνατές ομάδες, και να ενισχύσει την πιστότητα και την αφοσίωση των πελατών της επιχείρησης, όπως ανέλυσαν με παραδείγματα οι ομιλητές κ.κ. Χρήστος Λιασσίδης και Βασίλης Γκογκίδης. Πολλές εταιρείες, φορείς και οργανισμοί παγκοσμίως χρησιμοποιούν το «GAMIFICATION» στις πρακτικές τους, όπως ο Αμερικάνικος Στρατός, η SAMSUNG, η World Bank, η NISSAN, κ.α.

O Εισηγητής  της εκδήλωσης κος Βασίλης Γκογκίδης, Gamification+, Αντιπρόσωπος του International Gamification Federation στην Ελλάδα

Τα «παιχνίδια» σχεδιάζονται ανάλογα με τους στόχους της επιχείρησης. Μπορεί να αφορούν στην αύξηση πωλήσεων ή στην επίλυση προβλημάτων στο εσωτερικό ή εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης (π.χ. αποδοτικότητα, ομαδική εργασία, πιστότητα), και με την ενσωμάτωση τεχνικών παιχνιδιού σε μία εταιρική διαδικασία, καθίσταται πιο ευχάριστη ή πιο ενδιαφέρουσα για τους εμπλεκόμενους. Το σημαντικό είναι να γίνεται πάντα διάγνωση των αναγκών των εμπλεκομένων, ποιοι είναι, τι τους αρέσει, τι θέλουν, πώς υποκινούνται, τι θα κερδίσουν και τι τους προκαλεί χαρά.

Τα αποτελέσματα του «GAMIFICITATION» είναι εντυπωσιακά τόσο σε θέματα πελατών, όσο και εργαζομένων, καθώς δημιουργούν «σταθερές σχέσεις πιστότητας» με την επιχείρηση.