Skip to main content

Με 320 χλμ/ώρα έτρεχε η Πόρσε του Βακάκη στο τραγικό δυστύχημα

Τα στοιχεία του πορίσματος αποκαλύπτουν πως ο οδηγός έτρεχε με 320χλμ./ώρα και πως τα ελαστικά της Πόρσε δε παρουσίασαν πρόβλημα.

Το πόρισµα για το πολύνεκρο τραγικό δυστύχηµα που σημειώθηκε στην Εθνική Οδό Αθηνών– Λαμίας στις 26 Φεβρουαρίου στοιχίζοντας τις ζωές τεσσάρων ανθρώπων έφερε στο φως σήμερα το Έθνος.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, αξιωματικοί της Τροχαίας και της Πυροσβεστικής, αλλά και οι διορισμένοι πραγματογνώμονες Γρηγόρης Μιχαλόπουλος και Γιώργος Χαρωνίτης, έχουν ερευνήσει όλα τα στοιχεία και τις διαθέσιμες πληροφορίες και δίνουν διαφορετικές απαντήσεις για τα αίτια του τροχαίου στο έχασαν τη ζωή τους ο 24χρονος Γιώργος Βακάκης, ο συνοδηγός του Ανδρέας Γεωργακόπουλος, η 33χρονη Αποστολία Πατμάνογλου και ο 3χρονος Παύλος Πατμάνογλου.

Όπως αναφέρει η έκθεση πραγματογνωμοσύνης η Πόρσε με οδηγό τον Γιώργο Βακάκη έτρεχε με 320χλμ./ώρα, όταν έπεσε εκτός ελέγχου πάνω στο αυτοκίνητο του Υπάτιου Πατμάνογλου σε παράδρομο της Εθνικής Οδού Αθηνών Λαμίας. Οι ειδικοί αναφέρουν επίσης πως δεν έφταιγε το λάστιχο, καθώς δεύτερο βίντεο δείχνει ότι ο 24χρονος οδηγός της Πόρσε και γιος του ιδιοκτήτη των Jumbo, Γιώργος Βακάκης έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου από τη στιγμή που επιχείρησε να κάνει μια προσπέραση.  

Σύμφωνα πάντα με την ίδια έκθεση, από τη σφοδρότητα της σύγκρουσης το ντεπόζιτο του Χόντα, στο οποίο βρίσκονταν η σύζυγος του Υπάτιου και ο μόλις τριών ετών γιος τους, εξαϋλώθηκε και το μοτέρ εκτινάχθηκε σε απόσταση 85 μέτρων.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες από τη δικογραφία τα τέσσερα λάστιχα της Πόρσε ήταν σε καλή κατάσταση, δεν παρουσίασαν στοιχεία υπερθέρμανσης σε βαθμό που να προκύπτει «λιώσιμο» καθώς τα πέλματά τους είχαν πάχος 6 χιλιοστά όταν το αποδεκτό από τα ΚΤΕΟ είναι τα 1,6 χιλιοστά. Οι ειδικοί με βάση αξιόπιστες πηγές έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι κανένα από τα ελαστικά δεν άρχισε να διαλύεται λόγω της υπερθέρμανσης ή γιατί δημιουργήθηκε τρύπα από κάποιο αντικείμενο στο οδόστρωμα.