Skip to main content

Μαγκριώτης: Πόροι για το Μετρό από τη δυτική Θεσσαλονίκη στην Αθήνα

Οι μελέτες επέκτασης του Μετρό, στην Δυτική Θεσσαλονίκη, πάγωσαν στο 2012, ενώ της γραμμής 4 στην Αθήνα, ολοκληρώθηκαν, σημειώνει ο πρώην υφυπουργός

Κριτική στις κυβερνήσεις για το πάγωμα στην επέκταση του Μετρό προς τη δυτική Θεσσαλονίκη ασκεί ο πρώην υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιάννης Μαγκριώτης.

Όπως σημειώνει σε ανάρτησή του στο facebook οι μελέτες της επέκτασης του Μετρό, στην Δυτική Θεσσαλονίκη, πάγωσαν το 2012, ενώ της γραμμής 4 στην Αθήνα, ολοκληρώθηκαν, έστω και με καθυστέρηση. «Οι πόροι, που ήταν προγραμματισμένοι, για την Δυτική Θεσσαλονίκη, προστέθηκαν στην γραμμή 4», υπογραμμίζει.

Αναλυτικά η ανάρτηση του κ. Μαγκριώτη:

ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΓΡΑΜΜΗ 4 ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
Ειναι θετικό, ότι έστω και με δύο χρόνια καθυστέρηση, δημοπρατήθηκε η γραμμή 4, του Μετρό της Αθήνας.

Όμως, θέλω να θυμίσω στους αρμοδίους, από το 2012 μέχρι σήμερα, ότι άλλαξαν τον προγραμματισμό της Αττικό Μετρό ΑΕ, που είχε διαμορφωθεί το 2010.

Το 2010, ξεκίνησαν οι μελέτες, για τις επεκτάσεις του Μετρό της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, ταυτόχρονα.

Οι μελέτες για την γραμμή 4, όπως και για την γραμμή, προς την (Νεάπολη-Σταυρούπολη-Πολίχνη-Ευκαρπία), θα ολοκληρώνονταν ταυτόχρονα.

Το κόστος της γραμμής 4, θα ήταν περίπου 850 εκ ευρώ και της πρώτης γραμμής, στην Δυτική Θεσσαλονίκη, περίπου 650 εκ ευρώ.

Δυστυχώς, οι μελέτες της επέκτασης του Μετρό, στην Δυτική Θεσσαλονίκη, πάγωσαν στο 2012, ενώ της γραμμής 4 στην Αθήνα, ολοκληρώθηκαν, έστω και με καθυστέρηση.

Σήμερα, διάβασα, την ανακοίνωση της Αττικό Μετρό, ότι ολοκληρώθηκε ο χρόνος υποβολής των προσφορών για την γραμμή 4 και το κόστος του έργου θα είναι 1.45 δισ.ευρώ.

Οι πόροι, που ήταν προγραμματισμένοι, για την Δυτική Θεσσαλονίκη, προστέθηκαν στην γραμμή 4.

Η προηγούμενη κυβέρνηση, πρόσθεσε δυο σταθμούς και η σημερινή, ακόμη ένα και διπλασίασαν σχεδόν την γραμμή 4.

Πέραν, των γενικότερων ευθυνών των κυβερνήσεων, ευθύνες υπάρχουν και στους βουλευτές και στους επικεφαλής των φορέων της Θεσσαλονίκης, που γνώριζαν τις αρνητικές εξελίξεις και ποτέ δεν ασχολήθηκαν, στα σοβαρά.

Και μια τυχαία λεπτομέρεια, από το 2012 και μετά, οι Υπουργοί Υποδομών και Μεταφορών, είναι βουλευτές Αθηνών και μάλιστα της Β ' Αθηνών.