Skip to main content

ΛΑΕ: Τα λεωφορεία δεν είναι κρασιά για παλαίωση κκ Σπίρτζη και Παππά

Η ΛΑΕ τονίζει ότι η «λύση στα προβλήματα των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης είναι η απαλλαγή τους από κάθε μνημονιακή δέσμευση».

Σκανδαλώδη χαρακτηρίζει η Λαϊκή Ενότητα Θεσσαλονίκης, με ανακοίνωσή της, την παράταση τριών επιπλέον χρόνων στη λειτουργία των λεωφορείων του ΟΑΣΘ που δίνει η κυβέρνηση.

Η ΛΑΕ υποστηρίζει ότι η «λύση στα προβλήματα των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, και η παροχή προς τους Θεσσαλονικείς φθηνής και αξιόπιστης μετακίνησης, είναι η απαλλαγή τους από κάθε μνημονιακή δέσμευση και το πέρασμά τους σε δημόσια ιδιοκτησία και δημόσια διαχείριση με ουσιαστικό, όμως, δραστήριο και ενεργό κοινωνικό έλεγχο από τους πολίτες της Θεσσαλονίκης που τις χρησιμοποιούν».

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Σκανδαλώδη παράταση τριών επιπλέον χρόνων στη λειτουργία των λεωφορείων του ΟΑΣΘ δίνει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, με άρθρο σε νομοσχέδιο που κατέθεσε και συζητείται στη Βουλή. Από τα 12 χρόνια ζωής, που προβλέπονταν στην αρχική σύμβαση με τον ιδιωτικό ΟΑΣΘ, με αλλεπάλληλες παρατάσεις, που έδωσαν διαδοχικά όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις, φθάνουν σήμερα, με τη νέα παράταση, στην απίστευτη διάρκεια «ζωής» των 23 χρόνων !! Μετακινούμενα κουφάρια, που θα περιφέρονται στην πόλη!

Με τη νομοθετική αυτή ρύθμιση, η κυβέρνηση προσπαθεί να καλύψει τις μεγάλες ελλείψεις στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, αφού κυκλοφορούν περίπου 150 λιγότερα λεωφορεία από όσα θα έπρεπε.

Η ταχυδακτυλουργική «λύση» που δίνει ο κ. Σπίρτζης, είναι σε βάρος της ποιότητας, της ασφάλειας, της λειτουργικότητας των συγκοινωνιών της πολύπαθης Θεσσαλονίκης, αλλά και του ήδη επιβαρυμένου περιβάλλοντος. Ήδη πολλά δρομολόγια αραίωσαν, ο συνωστισμός μεγαλώνει, η δυσφορία και η αγανάκτηση των επιβατών γιγαντώνεται.

Ο ΣΥΡΙΖΑ, και ο κ. Παππάς, ξέρουν πολύ καλά ότι με αέρα φαγητό δε φτιάχνεις, και η λύση είναι μόνον μία, η αγορά νέων αυτοκινήτων, όμως στην εποχή των μνημονίων, τα οποία προσκυνά και αυτή η κυβέρνηση σαν ευαγγέλιο, είναι αδύνατον να βρουν πόρους για να προβούν σε αγορές νέων αυτοκινήτων, και προσπαθούν με παρατάσεις και φτιασιδώματα του παμπάλαιου στόλου, να ξεγελάσουν τους ταλαίπωρους επιβάτες της Θεσσαλονίκης, μέχρι να φτάσει το τέλος του 2019, και να ξαναδώσουν στους ιδιώτες τον ΟΑΣΘ.

Την ίδια ώρα, παρόλο που δεν κυκλοφορούν αρκετά λεωφορεία στην πόλη, «κυκλοφορούν» πολλά, αναπάντητα μέχρι στιγμής από τη Διοίκηση του ΟΑΣΘ, δημοσιεύματα, ότι ο ΟΑΣΘ δεν εμφανίζεται στη «Διαύγεια», δε δημοσιοποιεί τίποτε από συμβάσεις για προμήθειες, εργολαβίες κτλ., ενώ, αντί να προβαίνει σε δημόσιο διαγωνισμό, όπως οφείλει σαν δημόσιος οργανισμός πιά, αναθέτει εργασίες σε «ημέτερους», που δεν έχουν τις στοιχειώδεις προϋποθέσεις, και κάποιες φορές ούτε εργαζόμενους !

Όταν διόρισε η κυβέρνηση τα νέα Δ.Σ. του ΟΑΣΘ και του ΟΣΕΘ τον Αύγουστο του 2017, με δελτίο τύπου της, η Λαϊκή Ενότητα Α΄ Θεσσαλονίκης είχε επισημάνει ότι: «το θερινό ρεσάλτο της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ, είναι η αρχή της πλήρους αποκάλυψης ενός σχεδίου άλωσης φορέων, μηχανισμών και μέσων, με στόχο να διασφαλίσουν το πολιτικό μέλλον του νεομνημονιακού «κεντροαριστερού» μορφώματος».

Δυστυχώς, δικαιωθήκαμε πολύ σύντομα!

Η Λαϊκή Ενότητα Α Θεσσαλονίκης, εξακολουθεί να μάχεται για δημόσιες συγκοινωνίες, όπως τις περιέγραφε όταν ο ΟΑΣΘ ήταν ιδιωτικός.

Δηλαδή, υποστηρίζει ότι η λύση στα προβλήματα των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, και η παροχή προς τους Θεσσαλονικείς φθηνής και αξιόπιστης μετακίνησης, είναι η απαλλαγή τους από κάθε μνημονιακή δέσμευση και το πέρασμά τους σε δημόσια ιδιοκτησία και δημόσια διαχείριση με ουσιαστικό, όμως, δραστήριο και ενεργό κοινωνικό έλεγχο από τους πολίτες της Θεσσαλονίκης που τις χρησιμοποιούν.