Skip to main content

Ποια λύση μελετά ο ΟΑΣΘ για τα χαμένα ρέστα στα μηχανήματα των αστικών

Εμπόδιο στην εξεύρεση λύσης αποτελεί το υψηλό κόστος που απαιτείται για την αλλαγή όλων των αυτόματων μηχανημάτων έκδοσης εισιτηρίων

Τρόπους να αντιμετωπιστεί το θέμα με τα ρέστα των μηχανημάτων που βρίσκονται εντός των λεωφορείων του ΟΑΣΘ αναζητά η νέα διοίκηση.

Εμπόδιο, όμως, στην εξεύρεση λύσης αποτελεί το υψηλό κόστος που απαιτείται για την αλλαγή όλων των αυτόματων μηχανημάτων έκδοσης εισιτηρίων. Εκτιμάται ότι το κόστος για την αντικατάσταση των συγκεκριμένων μηχανημάτων αγγίζει περίπου το 1 εκατ. ευρώ.

Μέσα στις λύσεις που εξετάζει η νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ είναι, μήπως, τα χρήματα που εισέρχονται στα ταμεία του Οργανισμού κατευθύνονται σε κοινωνική πολιτική. Τα έσοδα του ΟΑΣΘ από τη μη επιστροφή χρημάτων υπολογίζονται περίπου στις 500.000 ευρώ.

«Το εξετάζουμε το θέμα, για να αντικαταστήσουμε τα μηχανάκια, είναι ένα κόστος πολύ μεγάλο για να μπορέσουμε να το σηκώσουμε αυτή τη στιγμή. Προσπαθούμε να βρούμε άλλες λύσεις, οι οποίες θα είναι τεχνικά εφαρμόσιμες. Εάν δεν το βρούμε η δεύτερη σκέψη μας είναι με έναν ορισμένο τρόπο, αυτά τα χρήματα να μπορούμε να τα δώσουμε πίσω στους πολίτες, είτε μέσω των δήμων, ως κοινωνική αντιπαροχή», δήλωσε ο νέος πρόεδρος του ΟΑΣΘ Στέλιος Παππάς, μετά τη συνάντησή του με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη.



Ξεκαθάρισε ότι η νέα διοίκηση δεν το έχει ξεχάσει αυτό το ζήτημα και συνεχίζει να αναζητά τρόπους. Ακόμα και η λύση για την κοινωνική αντιπαροχή από τα συγκεκριμένα έσοδα θα είναι προσωρινή, καθώς, εκτιμάται ότι θα προχωρήσει μέσα στο επόμενο διάστημα 6-8 μήνες η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Επίσης, η νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ και ο δήμος Θεσσαλονίκης αναζητούν τρόπους για τη προστασία των λεωφορειοδρόμων από σταθμευμένα οχήματα. Μάλιστα, την Κυριακή το πρωί, θα πραγματοποιηθεί για το θέμα συνάντηση μεταξύ του νέου προέδρου Στέλιου Παππά, του δημάρχου Γιάννη Μπουτάρη και του υπουργού Προστασίας του Πολίτη Νίκο Τόσκα. «Από κοινού οι τρεις φορείς θα αντιμετωπίσουμε ζητήματα για την ομαλότερη κίνηση στην πόλη», τόνισε.

Ο κ. Παππάς υπογράμμισε ότι μέσα στις προτεραιότητα της νέας διοίκησης είναι να τακτοποιηθεί το θέμα των πληρωμών των εργαζομένων. «Ήδη, έχουν εξοφληθεί τα δεδουλευμένα των εργαζομένων, αλλά έχουμε να αντιμετωπίσουμε ακόμα πολλά πράγματα, ο ΟΑΣΘ είναι μια τρύπα με φίδια πολύ δύσκολη», σημείωσε.  

Όπως τόνισε, ότι γίνονται προσπάθειες ώστε οι συγκοινωνίες να αποτελέσουν ένα κοινωνικό αγαθό για την πόλη και αυτό μπορεί να επιτευχθεί και με συνεργασία με αρμόδιους φορείς όπως ο δήμος Θεσσαλονίκης.  

Από την πλευρά του ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης σημείωσε ότι ο δήμος θα συνεχίσει να πιέζει για να βελτιωθεί η κατάσταση των λεωφορείων. «Θα επιμένουμε η οποιαδήποτε νέα προμήθεια να αφορά ηλεκτρικά λεωφορεία», τόνισε, σημειώνοντας πως με την παρουσία της Καλυψώς Γούλα στο Δ.Σ. του ΟΑΣΘ θα συμβάλει στη θετική συνεργασία.  

Στη συνάντηση συμμετείχαν ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Σάββας Παναγιωτίδης, ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Καλυψώ Γούλα, η οποία συμμετέχει στο Δ.Σ. του νέου Οργανισμού καθώς και οι αντιδήμαρχοι Τεχνικών Έργων και Περιβάλλοντος Θανάσης Παππάς, ο οποίος είναι στον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΥΘ)  και Παιδείας και Αθλητισμού, συγκοινωνιολόγος Γιώργος Δημαρέλος.