Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017
x

ΚΕΝΤΡΙΖΕΙ ΤΑ ΒΛΕΜΜΑΤΑ ΤΟ ΝΕΟ HARLEY-DAVIDSON® STREET ROD™

Ο υψηλής απόδοσης κινητήρας Revolution™ X 750 ρυθμίστηκε ειδικά για να αποδίδει περισσότερη ροπή στις μεσαίες και μεγαλύτερη ισχύ στις υψηλές στροφές

Για το 2017, το νέο Harley-Davidson® Street Rod™ τραβά τα βλέμματα και υπόσχεται να ξεπεράσει κάθε προσδοκία.

Ο υψηλής απόδοσης κινητήρας Revolution™ X 750 ρυθμίστηκε ειδικά για να αποδίδει περισσότερη ροπή στις μεσαίες και μεγαλύτερη ισχύ στις υψηλές στροφές, ενω η κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου ανέβηκε ψηλότερα.

Ο μεγαλύτερος κινητήρας συνδυάζεται με πιο κοφτερή γεωμετρία πλαισίου και επιθετική θέση οδήγησης. Αναβαθμίσεις έχουν γίνει επίσης στις αναρτήσεις, τα φρένα και τους τροχούς.

Η επιβλητική του εμφάνιση εκφράζει απόλυτα το Harley-Davidson Dark Custom™ στιλ (με αρκετές δόσεις από flat-track ατσάλι) και ξεχειλίζει από χαρακτήρα, με επιθετική εμπροσθοβαρή υπόσταση, που ανεβάζει την αδρεναλίνη στα ύψη.

Το Street Rod θα διατίθεται σε τρεις χρωματικές επιλογές Vivid Black, Charcoal Denim και Οlive Gold.

«Ο νέος κινητήρας υψηλής απόδοσης Revolution X 750 του Street Rod διαθέτει νέους εκκεντροφόρους, νέας σχεδίασης κεφαλές, περισσότερη συμπίεση και μεγαλύτερο εύρος ωφέλιμων στροφών. Τραβά την προσοχή σας. Και φυσικά, δεν θα μπορούσαμε παρά να εφοδιάσουμε τη μοτοσικλέτα με ένα ευέλικτο και επιθετικό πλαίσιο ανάλογο με την ισχύ του κινητήρα. Ένα ιδανικό πλαίσιο για αξιοπιστία και ευελιξία στο αστικό οδικό δίκτυο. Ο χαρακτήρας της μοτοσικλέτας και η αρμονία μεταξύ σέλας και μαρσπιέ με το φαρδύ τιμόνι, παρέχουν ιδανικό έλεγχο στον αναβάτη. Είναι γεγονός ότι το Street Rod είναι και δείχνει εντυπωσιακό. Δεν έχει ξεφύγει καθόλου από τον αρχικό μας σχεδιασμό και μας γεμίζει υπερηφάνεια», δήλωσε ο Mathew Weber, Harley-Davidson chief engineer.

Περισσότερη ροπή στις μεσαίες, μεγαλύτερη ισχύς στις υψηλές στροφές

Ο υγρόψυκτος υψηλής απόδοσης κινητήρας Revolution X 750 8V 60° V-Twin του Street Rod, διαθέτει έναν εκκεντροφόρο επί κεφαλής, παράγει 18% μεγαλύτερη ισχύ και 8% περισσότερη ροπή από το Street 750. Η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 8.750 σ.α.λ., με την μέγιστη ροπή να αποδίδεται στις 4.000 σ.α.λ. Ρυθμίστηκε για εξαιρετική απόδοση μεταξύ 4.000 και 5.000 σ.α.λ., με άφθονη ισχύ στις μεσαίες στροφές που είναι πλήρως αξιοποιήσιμη σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.

Διαθέτει μεγαλύτερης χωρητικότητας φίλτρο αέρα, νέα διπλά σώματα γκαζιού 42 χιλιοστών, νέες 4-βάλβιδες κεφαλές και μεγάλης ανύψωσης εκκεντροφόρους, καθώς και υψηλότερης χωρητικότητας τελικό εξάτμισης. Τα πάντα σχεδιάστηκαν για αύξηση της ροής αέρα και μέγιστη αποδοτικότητα. Η σχέση συμπίεσης ανέβηκε από 11.0:1 σε 12.0:1 και η κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου από τις 8.000 σ.α.λ. στις 9.000 σ.α.λ.

Οι νέες αναρτήσεις και τα φρένα

Το πλαίσιο του Street Rod σχεδιάστηκε για να ταιριάξει με τις αυξημένες επιδόσεις του κινητήρα. Το μπροστινό σύστημα περιλαμβάνει στιβαρό ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών και ελαφριές βάσεις αλουμινίου. Η γωνία κάστερ μίκρυνε από τις 32° στις 27° για ταχύτερους ελιγμούς.

Τα νέα πίσω αμορτισέρ διαθέτουν εξωτερικό δοχείο αζώτου για αύξηση της χωρητικότητας του υγρού και διατήρηση σταθερής απόσβεσης. Η διαδρομή ανέβηκε κατά 31% στα 117 χιλιοστά. Το ψαλίδι έγινε λίγο πιο μακρύ για να τοποθετηθούν τα ψηλότερα αμορτισέρ και απέκτησε πιο σπορ εμφάνιση.

Το νέο σχήμα της σέλας σχεδιάστηκε για να διατηρεί τον αναβάτη στη θέση του και το ύψος της ανέβηκε στα 765 χιλιοστά, προσφέροντας καλύτερη ορατότητα κατά την οδήγηση. Το Street Rod διαθέτει επίσης νέες χυτές μανέτες φρένου και συμπλέκτη, καθώς και μαρσπιέ αλουμινίου που βοηθούν στον έλεγχο και επιτρέπουν ασφαλή πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος, όταν σταματά η μοτοσικλέτα. Για πιο σπορ επιδόσεις,η γωνία κλίσης αυξήθηκε από τις 28.5° αριστερά και δεξιά, στις 37.3° δεξιά και 40.2° αριστερά.

Το επίπεδο τιμόνι σε στιλ dragster παρέχει επιθετική θέση οδήγησης. Οι καθρέπτες στα τελειώματα του τιμονιού μπορούν να τοποθετηθούν προς τα πάνω ή προς τα κάτω και διαθέτουν ειδική σχεδίαση που επιτρέπει αναδίπλωση χωρίς να εμποδίζεται ο χειρισμός του τιμονιού από τον αναβάτη.

Το Street Rod είναι εφοδιασμένο με μαύρους αλουμινένιους ακτινωτούς τροχούς 17 ιντσών μπροστά και πίσω και νέα ακτινικά ελαστικά Michelin Scorcher 21 διαστάσεων 120/70 R17V μπροστά και 160/60 R17V πίσω. Διαθέτει επίσης δαγκάνες δύο εμβόλων και δισκόφρενα 300 χιλιοστών, καθώς και σύστημα ABS που παρέχει σίγουρο και ασφαλές φρενάρισμα. Το "έξυπνο" σύστημα συναγερμού της Harley-Davidson ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό της μοτοσικλέτας.

Το Street Rod συνδυάζει τον αναβαθμισμένο κινητήρα και την εξαιρετική του συμπεριφορά, με μια μεγάλη δόση από Harley-Davidson Dark Custom στιλ. Το φαρδύ κατάμαυρο πιρούνι και οι τριπλές βάσεις συνδυάζονται αρμονικά με τον νέο ανεμοθώρακα speed (στα χρώματα της μοτοσικλέτας εκτός από το μαύρο κέντρο) και προσθέτουν όγκο στο μπροστινό σύστημα. Η νέα ουρά με τον τρυπητό λασπωτήρα σχεδιάστηκαν με τρόπο που να περιορίζεται ο όγκος του πίσω μέρους της μοτοσικλέτας. Το πίσω φως και τα φλας διαθέτουν λυχνίες LED.

Το αυξημένο ύψος σέλας και οι τροχοί των 17 ιντσών παρέχουν σπορ εμφάνιση στο Street Rod, ενώ το νέας σχεδίασης καπάκι του φίλτρου αέρα και ο πιο βαθύς ήχος της εξάτμισης, τονίζουν την μυώδη σχεδίαση στου κινητήρα.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ