Skip to main content

Κατανόηση για τα σφάλματα στη νέα διαδικτυακή πύλη ζητά ο δήμος

Το πρώτο διάστημα λειτουργίας της πύλης έχει και δοκιμαστικό χαρακτήρα προκειμένου να ελεγχθούν «εν κινήσει» τεχνικά και λειτουργικά θέματα

Την κατανόηση των πολιτών για τυχόν αστοχίες ή σφάλματα στη νέα αναβαθμισμένη διαδικτυακή πύλη του δήμου Θεσσαλονίκης, η οποία τέθηκε σε λειτουργία εδώ και λίγες ημέρες, ζητά ο αντιδήμαρχος Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Κοινωνίας των Πολιτών, Νίκος Φωτίου.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του, «το πρώτο διάστημα λειτουργίας της πύλης έχει και δοκιμαστικό χαρακτήρα προκειμένου να ελεγχθούν «εν κινήσει» τεχνικά και λειτουργικά θέματα».

«Αρκετά από τα περιεχόμενα κείμενα έχουν μεταφερθεί αυτούσια από τον παλαιό ιστότοπο και πρόκειται να ανανεωθούν και να επικαιροποιηθούν σταδιακά το επόμενο διάστημα».

Ο κ. Φωτίου προτρέπει τους πολίτες να γνωστοποιήσουν στον δήμο «τις επισημάνσεις και τις παρατηρήσεις σας ως προς το περιεχόμενο (κείμενα-πληροφορία) στη διεύθυνση pr@thessaloniki.gr, ώστε να συμβάλετε στη βελτίωση του ηλεκτρονικού μέσου/εργαλείου που φτιάχτηκε για τη δική σας εξυπηρέτηση».

Ο αντιδήμαρχος σημειώνει ότι είναι ένας ηλεκτρονικός τόπος με αποστολή την ενημέρωση και την εξυπηρέτηση του δημότη αλλά και του επισκέπτη της πόλης.