Skip to main content

Κατά 25% μειώθηκε ο τζίρος της αγοράς πανελλαδικά…

Μπορεί η κρίση να έριξε τους τζίρους της αγοράς στη Θεσσαλονίκη, όπως προέκυψε από χθεσινό ρεπορτάζ της Voria.gr, αυτό, όμως, δυστυχώς, δεν είναι… προνόμιο μόνο της Βόρειας Ελλάδας.
Στη λύση των πρόωρων εκπτώσεων, οι οποίες θα γίνουν με τη μορφή των προσφορών, φαίνεται να καταλήγει ο εμπορικός κόσμος όλης της χώρας. Μπορεί η κρίση να έριξε τους τζίρους της αγοράς στη Θεσσαλονίκη, όπως προέκυψε από χθεσινό ρεπορτάζ της Voria.gr, αυτό, όμως, δυστυχώς, δεν είναι… προνόμιο μόνο της Βόρειας Ελλάδας. Σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Επιμελητηρίων, φέτος, στις γιορτές, ο κύκλος εργασιών της αγοράς, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, έπεσε 25%, κατά μέσο όρο. Τη «νύφη πλήρωσαν» κυρίως τα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης, που είδαν τους τζίρους τους να συρρικνώνονται περισσότερο από κάθε άλλη φορά, ενώ, για πρώτη φορά, μετά από πολύ καιρό, μείωση, της τάξης του 5% περίπου, παρατηρήθηκε και στα είδη εστίασης, τα οποία παραδοσιακά τέτοια εποχή ήταν και τα πιο ανθεκτικά.

Γι’ αυτό και η λύση των προσφορών – δηλαδή των έμμεσων εκπτώσεων – θα ξεκινήσει φέτος νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά, ως μέσο άμυνας. Μάλιστα, παράγοντες της αγοράς υποστηρίζουν ότι ακόμα και μέσα στην εορταστική περίοδο, έμποροι προχωρούσαν σε άτυπες εκπτώσεις, ενημερώνοντας τους πελάτες τους, προφορικά, για τις καλύτερες τιμές που προσφέρουν. Το θέμα, όμως, είναι μέχρι που θα φτάσει αυτή η κατάσταση, υποστηρίζουν πλέον ανοικτά…