Skip to main content

«Κανένας εκφοβισμός» απαντά η ΓΓΔΕ για τα τηλεφωνήματα της εφορίας

Διευκρινίζει ότι πρόκειται για μία διαδικασία που εφαρμόζεται από το 2012 - Ξεκαθαρίζει ότι κλήσεις πραγματοποιούνται μόνον από υπαλλήλους του ΥΠΟΙΚ

Απάντηση σε δημοσίευμα του Ελεύθερου Τύπου που κάνει λόγο για «τηλεφωνικό... bullying» σε περισσότερους από 83.000 πολίτες που χρωστούν στην εφορία, έδωσε η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων, διαψεύδοντας τα περί «μέσου απειλής και πίεσης».

Σε ανακοίνωσή της, η ΓΓΔΕ διευκρινίζει ότι πρόκειται για μία διαδικασία που εφαρμόζεται από τον Απρίλιο του 2012 κι έχει περιληφθεί και σε προηγούμενα Επιχειρησιακά Σχέδιά της, ενώ ξεκαθαρίζει ότι οι κλήσεις αυτές πραγματοποιούνται μόνον από υπαλλήλους του ΥΠΟΙΚ.

Παράλληλα, επισημαίνει ότι ο σκοπός είναι η υπενθύμιση προς τους φορολογούμενους για την υποχρέωση υποβολής δηλώσεων, τις τυχόν ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις τους, αλλά και να τους συμβουλεύσει για το πώς θα τις τακτοποιήσουν. «Σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί μέσο απειλής και πίεσης προς το φορολογούμενο. Οι κλήσεις διενεργούνται σε συγκεκριμένο πλαίσιο ευγένειας και ενημέρωσης και δεν έχουν καμία σχέση με φαινόμενα εκφοβισμού, όπως αναφέρουν τα δημοσιεύματα», υπογραμμίζει η ΓΓΔΕ.

Καταλήγει, δε, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για μία διαδικασία, η οποία βοηθάει (εκ του αποτελέσματος) τους πολίτες να τακτοποιούν τις οφειλές τους, αφού τα στοιχεία του πενταμήνου Ιανουαρίου-Μαΐου δείχνουν ότι έχει τακτοποιηθεί το 65% του ληξιπρόθεσμου χρέους, στο οποίο στοχεύουν οι συγκεκριμένες οχλήσεις (κλήσεις και e-mail).