Skip to main content

Οι καταγγελίες για τους ηθικούς αυτουργούς στο μακελειό της Πόλης

Οι απορίες για τις συμπτώσεις των τρομοκρατικών επιθέσεων και το νέο χτύπημα στη «θολοκουλτούρα» από τους Ιάπωνες που ζητούν να μάθουν Αρχαία Ελληνικά

Τούρκοι μιντιακοί ακτιβιστές καταγγέλλουν ως ηθικούς αυτουργούς της πολύνεκρης επίθεσης στην Κωνσταντινούπολη τους φανατικούς ισλαμιστές υποστηρικτές του Ερντογάν, οι οποίοι έχουν γεμίσει την Πόλη με πανό, ζητώντας την κατάργηση των Χριστουγέννων. Υπήρξαν και δρώμενα στους δρόμους, όπου "γενίτσαροι" απειλούν τον Αϊ Βασίλη. Οι Τούρκοι ισλαμιστές απαιτούν να μην γιορτάζονται τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά στην Τουρκία, επειδή είναι γιορτές απίστων.

Είχε εχθές η Voria.gr. ενδιαφέρον άρθρο με τίτλο "Έξι συν μία εκκρεμότητες που ζητούν λύση το 2017". Αν θυμάμαι καλά, αυτές οι εκκρεμότητες υπάρχουν από τότε που φρούσα κοντά παντελονάκια. Και πολύ φοβάμαι, ότι θα εξακολουθήσουν να είναι εκκρεμότητες, όταν θα κυκλοφορώ με μπαστούνι. Ίσως όμως ο Μπουτάρης κατασκευάσει το τελεφερίκ, τη συνοικία του έρωτα για σεξοτουρισμό, λύσει το θέμα με τα τραπεζοκαθίσματα, όπως και το διπλοπαρκάρισμα. Ήδη πέρασαν έξι χρόνια και οι μελέτες πρέπει σε μια-δυο θητείες ακόμη να έχουν ολοκληρωθεί.

Νέο «χτύπημα» στην ελλαδική «θολοκουλτούρα». Οι Ιάπωνες ζητούν να μάθουν Αρχαία Ελληνικά. Καθηγητές που θα διδάξουν αρχαία ελληνικά αναζητά το Λύκειο Κεϊό Σίκι, που βρίσκεται στην πόλη Σίκι του νομού Σαϊτάμα στην ευρύτερη περιοχή του Τόκιο. Η προκήρυξη της θέσης αφορά την επόμενη σχολική περίοδο, από τον Απρίλιο του 2017 έως τον Μάρτιο του 2018.

Το Λύκειο Κεϊό Σίκι ιδρύθηκε τον Μάιο του 1948 ως αγροτικό Λύκειο (με την κανονική ύλη και επιπλέον μαθήματα κατάρτισης στη γεωργία), και το 1957 μετατράπηκε σε Γενικό Λύκειο Αρρένων. Τα αρχαία ελληνικά διδάσκονται δύο ώρες την εβδομάδα στο κανονικό πρόγραμμα και μία ώρα εκτός ωραρίου. Στην Ελλάδα των Φίληδων θέλουν να τα καταργήσουν.

Ο απερχόμενος πρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα διέταξε χθες την απέλαση 35 Ρώσων οι οποίοι θεωρείται ότι εργάζονται για τις ρωσικές υπηρεσίες πληροφοριών στο έδαφος των ΗΠΑ, για την φερόμενη ως εμπλοκή τους στις αμερικανικές προεδρικές εκλογές. Κι εγώ ερωτώ αφελώς: Η υπερδύναμη του πλανήτη, δεν είναι σε θέση να εγγυηθεί το αδιάβλητο εκλογών στο έδαφός της; Το αδιάβλητο στις δικές μας εκλογές, ποιος το εγγυάται άραγε;

Έχω και άλλη αφελή ερώτηση - απορία. Σε πολλές τρομοκρατικές υποθέσεις "τυχαία" ανακαλύφθηκε σχεδόν αμέσως η ταυτότητα του δράστη κοντά στο γεγονός, σαν να ήθελαν κάποιοι να προβάλλουν αυτόν ως δράστη:

Στην περίπτωση του Βερολίνου, ο δράστης άφησε την ταυτότητα του μέσα στο φορτηγό. Το ίδιο έγινε και στο Charlie Hebdo, στις 7 Ιανουαρίου 2015, όπου οι δράστες μπήκαν στο γραφείο του περιοδικού, σκότωσαν αυτούς που σκότωσαν και στην συνέχεα άφησαν κάπου τις ταυτότητες τους. Και στο επεισόδιο του σταδίου στο Παρίσι τον Νοέμβριο του 2015 ο δράστης φρόντισε να έχει μαζί του την αστυνομική του ταυτότητα που την βρήκαν δίπλα στο πτώμα του. Επίσης, στο επεισόδιο τον δίδυμων πύργων βρέθηκαν από το FBI, δύο ταυτότητες άθικτες, μακριά από τον χώρο των εκρήξεων.

Πολλοί απρόσεκτοι αυτοί οι τρομοκράτες. Και συνεπείς ταυτόχρονα πολίτες, κρατούν πάντα μαζί τους την ταυτότητα, μόνο που κατά λάθος τους πέφτει στον τόπο του εγκλήματος.

Με εντολή ΕΕ και στο πνεύμα της διατεταγμένης ισλαμοποίησης της Ευρώπης, στα σχολεία -και στα ελληνικά- θα επιβάλλεται επίσκεψη σε ισλαμικά τζαμιά, προκειμένου οι μαθητές να γνωρίσουν την… "κουλτούρα" του Ισλάμ. Στην Ολλανδία αυτό ήδη ξεκίνησε. Παιδιά χριστιανών μαθαίνουν, κατά την επίσκεψή τους σε τζαμιά, πώς να προσεύχονται στον Αλλάχ! [όχι, για περιτομή δεν υπάρχει ακόμη εντολή, αλλά κάποια γιουσουφάκια της ημεδαπής την έκαναν αυτοβούλως].

Άκρα του τάφου σιωπή από την κυβέρνηση για την σκόπιμη παραπλάνηση («έξις δευτέρα φύσις», έγραψε ο Αριστοτέλης) σχετικά με το τουρκικό "ψαράδικο" που προσάραξε στα αβαθή της Κω. Μας είπαν ότι είχε φορτίο καταδύσεων, ενώ αποκαλύφθηκε πως μετέφερε αντιαεροπορικό όπλο, από την Αττάλεια στην Κωνσταντινούπολη. Καταλαβαίνει η κυβέρνηση ότι για μας το έχουν; Οι Κούρδοι δεν έχουν αεροπλάνα.