Skip to main content

Καλαφάτης: Η κυβέρνηση πρέπει να πετύχει ρεαλιστική συμφωνία

Πρέπει να κλείσει άμεσα η αξιολόγηση, καθώς η πολύμηνη καθυστέρηση κοστίζει πολλά δισεκατομμύρια στην ελληνική οικονομία, είπε ο βουλευτής της ΝΔ.

Στις προϋποθέσεις για την άρση του αδιεξόδου στο οποίο οδηγεί τη χώρα η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ αναφέρθηκε ο Βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης της Ν.Δ. Σταύρος Καλαφάτης σε συνέντευξή του στο ραδιοφωνικό σταθμό Focus FM 103,6.

«Πρέπει να κλείσει άμεσα η αξιολόγηση, καθώς η πολύμηνη καθυστέρηση κοστίζει πολλά δισεκατομμύρια στην ελληνική οικονομία, με ουσιαστική στάση πληρωμών στον ιδιωτικό τομέα», τόνισε μεταξύ άλλων. «Πρέπει να προχωρήσουν άμεσα οι αποκρατικοποιήσεις και οι διαρθρωτικές αλλαγές. Και όχι μόνο σε θέματα άμεσα σχετιζόμενα με την οικονομία. Αλλά σε όλους τους τομείς, όπως της Παιδείας για παράδειγμα, όπου εμείς έχουμε εντελώς διαφορετική λογική από αυτήν που εφαρμόζει σήμερα η κυβέρνηση, η οποία επιστρέφει τη χώρα στο 1980. Και βέβαια, πρέπει να υπάρχει μια κυβέρνηση, ικανή να πετύχει μια συμφωνία με ρεαλιστικούς στόχους με τους Ευρωπαίους εταίρους. Δυστυχώς η συμφωνία που υπέγραψε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, μόνο αναπτυξιακή λογική δεν έχει με την υποχρέωση υψηλών πλεονασμάτων για πέντε χρόνια, που ούτως ή άλλως είναι δύσκολο να επιτευχθούν.»

Ερωτηθείς σχετικά με το ζήτημα του ΟΑΣΘ, ο κ. Καλαφάτης, έκανε λόγο για ανυπαρξία σχεδίου από πλευράς ηγεσίας του αρμόδιου υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

«Δεν υπάρχει ολοκληρωμένο σχέδιο με τις διαδικασίες, τον τρόπο συμμετοχής όποιων θα συμμετέχουν και τις πηγές χρηματοδότησης. Δεν μπορεί να καλεί τους Δήμους να συμμετέχουν χωρίς όμως τους επιτρέπει την οικονομική επάρκεια για να το πράξουν. Και τι νόημα έχει ένα σχέδιο… για έναν χρόνο; Αφού το 2019 με βάσει και τις ευρωπαϊκές οδηγίες, επέρχεται το άνοιγμα των μεταφορών και θα πρέπει να μπούμε, όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ, σε λογικές διεθνών διαγωνιστικών διαδικασιών. Έτσι θα μπορέσουν να έρθουν περισσότεροι υποψήφιοι επενδυτές για να προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες με το χαμηλότερο δυνατό κόστος. Δεν βλέπω λοιπόν καμία λογική σε μια βεβιασμένη κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ. Φυσικά χρειάζεται επανεξέταση της λειτουργίας του με στόχο τον εξορθολογισμό, αλλά όχι με ένα πνεύμα ιδεοληπτικής εμμονής που παρατηρούμε σήμερα.»