Skip to main content

Ημέρες πιάνου με τον πιανίστα G. Madge στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης

Ο διεθνούς φήμης Αυστραλός πιανίστας Geoffrey Madge, θα πλαισιώσει τη διοργάνωση με ένα τριήμερο σεμινάριο στις 12, 13 και 14 Μαΐου.

Με επίσημο προσκεκλημένο τον διεθνούς φήμης πιανίστα και παιδαγωγό Geoffrey Madge θα πραγματοποιηθούν οι μέρες πιάνου στο Κρατικό Ωδείο της Θεσσαλονίκης, στην αίθουσα εκδηλώσεων Μελίνα Μερκούρη (Φράγκων 15).

Η διοργάνωση ξεκινά με δύο συναυλίες των σπουδαστών του τμήματος πιάνου του Κ.Ω.Θ. στις 8 και 11 Μαΐου, στις 20.00, με έργα του 20ου και 21ου αιώνα. Οι συναυλίες διοργανώνονται με τη στήριξη και διδασκαλία των καθηγητών της σχολής πιάνου του Ωδείου, με στόχο την εκπαιδευτική και καλλιτεχνική διεύρυνση του πιανιστικού ρεπερτορίου, ενώ παράλληλα προβάλλονται και έργα συνθετών που δημιούργησαν τα θεμέλια αυτής της εξέλιξης στο σύγχρονο ρεπερτόριο του πιάνου.

Ο διεθνούς φήμης Αυστραλός πιανίστας Geoffrey Madge, διακεκριμένος Καθηγητής στο Βασιλικό Ωδείο της Χάγης, πλαισιώνει με ένα τριήμερο σεμινάριό του στις 12, 13 και 14 Μαΐου, τις συναυλίες αυτές.

Οι μέρες πιάνου κορυφώνονται με το ρεσιτάλ του εξαιρετικού σολίστα, που θα ερμηνεύσει έργα Bach,Busoni, Schubert, Schumann, Verheul και Madge τη Δευτέρα 15 Μαΐου, στις 21.00.

Ο Geoffrey Madge γεννήθηκε στην Αδελαΐδα της Αυστραλίας. Ξεκίνησε μαθήματα πιάνου στην ηλικία των εννέα ετών, συνέχισε σπουδές στο Πανεπιστήμιο της Αδελαΐδας με τους Lance Dossor και Clemens Leski. Το 1963 κέρδισε το πρώτο βραβείο στο Διαγωνισμό της Αυστραλιανής Ραδιοφωνίας με το δεύτερο κοντσέρτο για πιάνο του Brahms.

Μετά από αυτό μετακόμισε στην Ολλανδία όπου διορίστηκε Καθηγητής Πιάνου στο Βασιλικό Ωδείο της Χάγης.Έχει δώσει σεμινάρια στη σχολή Menuhin και σε πολλές χώρες, συχνά στη Ρωσία, την Ολλανδία, τη Γερμανία, την Πολωνία, την Αυστραλία και τις ΗΠΑ.

Το ρεπερτόριο των συναυλιών του καλύπτει ένα ευρύ φάσμα έργων, περιλαμβάνοντας τις πιο σημαντικές συνθέσεις, από τη μπαρόκ μέχρι και την πιο σύγχρονη εποχή. Κέρδισε ιδιαίτερα την προσοχή του κοινού, ως ο εκτελεστής «άδικα παραμελημένων» έργων.

Η ερμηνεία του για το ογκώδες 4ώρο έργο Clavicembalisticum του Kaikhosru Sorabji έκανε την εφημερίδα Le Monde να αποφανθεί πως «είχε κατακτήσει την κορφή των Ιμαλαΐων», ενώ η εφημερίδα Chicago Tribune καλωσόρισε την ανθολογία του με τα 6 CD πάνω στη μεταγραφή του Philips για έργα για πιάνο του Busoni με την υπέροχη παρατήρηση πως «Ο Madge βγάζει στην ηχογράφησή του μια διαβολική ιδιοφυΐα». Πολλές από τις ηχογραφήσεις του Madge κέρδισαν σημαντικά βραβεία, δύο φορές το βραβείο Dutch Edison, το Βελγικό βραβείο Caecilia , το Γαλλικό Βραβείο του Προέδρου της Δημοκρατίας και το Γερμανικό Schallplattenpreis.Στην Πολωνία του απονεμήθηκε το Πολωνικό Αργυρό Μετάλλιο για τις υπηρεσίες του στη μουσική.