Skip to main content

Οι Θεσσαλονικείς θέλουν... μπραντς - Τα Thessbrunch του Σεπτεμβρίου

Μεγάλη ανταπόκριση στην πρωτοβουλία της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης - Πού και πότε θα γίνουν τα Thessbrunch του Σεπτεμβρίου.

Η αγαπημένη αγγλική συνήθεια του brunch - το ενδιάμεσο γεύμα από το breakfast ως το lunch - η οποία ξεκίνησε στην Μεγάλη Βρετανία στα τέλη του 19ου αιώνα και καθιερώθηκε στις ΗΠΑ την δεκαετία του 1930, ήρθε στη Θεσσαλονίκη πριν λίγο καιρό και μέχρι στιγμής καλά κρατεί, επιβεβαιώνοντας ότι η πόλη μας είναι η γαστρονομική πρωτεύουσα της χώρας.

Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης σύστησε το μπραντς στους Θεσσαλονικείς με μία πρωτοβουλία που αποδείχθηκε ιδιαίτερα πετυχημένη: Από τις 28 Μαΐου το thessbrunch φιλοξενείται σε διαφορετικό ξενοδοχείο της πόλης και σε επιλεγμένα χρονικά διαστήματα, ενώ συνδυάστηκε και με τον πρωτότυπο διαγωνισμό #koulouriofthemonth.

Μεγάλη προσέλευση στα περισσότερα Thessbrunch, αμέτρητα τηλεφωνήματα για κρατήσεις και πολλές φωτογραφίες με… κουλούρια ήταν το αποτέλεσμα στους καλοκαιρινούς μήνες, σύμφωνα με όσα δήλωσε στη Voria.gr η υπεύθυνη Marketing και Προώθησης Προορισμού της Ένωσης Ξενοδόχων, Χρύσα Σαραβέλου.

Οι Θεσσαλονικείς και όχι μόνο, φαίνεται να αγάπησαν την πρωτοβουλία της ΕΞΘ για μια παραλλαγή στον κλασσικό «ελληνικό δεκατιανό», αλλά βγήκαν έξω ακόμα και μέσα στον καύσωνα και απόλαυσαν το… brunch τους στα πολυτελή ξενοδοχεία της πόλης.

«Σε αντίθεση με το εξωτερικό, οι Έλληνες δεν είναι εξοικειωμένοι με την έξοδο στα ξενοδοχεία και έτσι με το thessbrunch θέλαμε να ξανασυστήσουμε στο κοινό και τους επισκέπτες τη δυναμική που έχουν τα ξενοδοχεία και τη φιλοσοφία του fnb (food and beverage)», τονίζει η κ. Σαραβέλου.

Δροσεροί καλοκαιρινοί συνδυασμοί από φρούτα και ομελέτες ή στραπατσάδες σε καλαθάκια από… Θεσσαλονικιώτικο κουλούρι, φρεσκοψημένα pancakes με κρέμα μπουγάτσας και σοκολάτα, μέχρι και δροσερούς χυμούς, καφέδες αλλά και… κοκτέιλ ήταν μερικές από τις γαστρονομικές εκπλήξεις που περίμεναν τους επισκέπτες του καλοκαιριού με ακόμη περισσότερα να βρίσκονται καθ οδόν για τον φθινόπωρο.

«H Θεσσαλονίκη είναι μια πόλη που στηρίζει δυνατά τη γαστρονομία της και την προβάλλει, αλλά και οι άνθρωποί της είναι ανοιχτοί στις καινοτομίες και πρωτοπορούν, αγαπώντας και στηρίζοντας με κάθε τρόπο τις προσπάθειές τους. Είναι εξαιρετικά σημαντικό το ότι σε όλη αυτή την προσπάθεια συμμετείχαν ενεργά οι ιδιοκτήτες και τα στελέχη ξενοδοχείων, ενώ υπήρξαν πραγματικά υπέροχες συνεργασίες και ανταλλαγή ιδεών κατά τη διάρκεια του project», υπογραμμίζει χαρακτηριστικά.

Κουλούρι Θεσσαλονίκης από την Αθήνα μέχρι την… Ολλανδία

Τεράστια απήχηση και ιδιαίτερα στα social media είχε και ο διαγωνισμός #koulouriofthemonth που διοργάνωσε η ΕΞΘ, στο πλαίσιο του thessbrunch.

Συγκεκριμένα, το κοινό είχε τη δυνατότητα να τραβήξει μια φωτογραφία, χρησιμοποιώντας απλά ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης σαν να είναι κορνίζα και στη συνέχεια να την ανεβάσει στο ίντερνετ με το hashtag #koulouriofthemonth ή να στείλει μήνυμα στα socia media του thessbrunch.

Όπως αναφέρει η εκπρόσωπος της Ένωσης Ξενοδόχων, «τους τελευταίους μήνες υπήρξε μια σημαντική ανοδική τάση στις συμμετοχές του διαγωνισμού», καθώς το κοινό φωτογράφισε το… κουλούρι, εκτός από το εσωτερικό της χώρας και από την Γαλλία, την Αγγλία, την Ολλανδία, την Σουηδία μέχρι και από την Τουρκία.

«Κάθε εβδομάδα η πρωτοβουλία αύξανε τη δημοτικότητά της. Δούλεψε πρώτα η διαφήμιση, ύστερα το word of mouth και τώρα υπάρχει μια σταδιακή αυξητική άνοδος που επιβεβαιώνεται από τους χιλιάδες followers στα social media, τους subscribers στο website, αλλά και τα αφιερώματα που κατά διαστήματα μας φιλοξένησαν σε εκπομπές και εφημερίδες-περιοδικά για το γαστρονομικό μας concept και φυσικά για τη δημοφιλή και αγαπημένη φωτογραφία με το κουλούρι Θεσσαλονίκης», εξηγεί χαρακτηριστικά

Τα Thessbrunch του Σεπτεμβρίου

Η ζήτηση του κόσμου, όπως τονίζει η κ. Σαραβέλου, ήταν τόσο μεγάλη και έτσι η Ένωση Ξενοδόχων αποφάσισε να προχωρήσει και στο φθινοπωρινό thessbrunch. Οι ημερομηνίες και τα ξενοδοχεία που θα συμμετάσχουν έως και τις αρχές Οκτωβρίου στα φθινοπωρινά thessbrunch έχουν ως εξής:

  • 9/9 Grand Hotel Palace
  • 10/9 Anatolia Hotel - Thessaloniki
  • 16/9 Mediterranean Palace Hotel
  • 17/9 Holiday Inn Thessaloniki
  • 24/9 Electra Palace Thessaloniki
  • 1/10 Hyatt Regency Thessaloniki

«Ο Σεπτέμβριος είναι δυνατός μήνας τουριστικά και έτσι σχεδιάζουμε τα περισσότερα από τα νέα thessbrunch να έχουν φιλανθρωπικό χαρακτήρα, ενώ ακόμη θα προστεθούν και μουσικά σχήματα σε κάθε ένα από αυτά», τονίζει η κ. Σαραβέλου.

Μάλιστα, η Ένωση σχεδιάζει να τοποθετήσει σταντ του Thessbrunch και σε ένα από τα επερχόμενα φθινοπωρινά φεστιβάλ της Θεσσαλονίκης, ωστόσο η συγκεκριμένη δράση βρίσκεται ακόμη στο αρχικό της στάδιο και δεν έχει ακόμη οριστικοποιηθεί.

Για τη φθινοπωρινή περίοδο η ΕΞΘ επιφυλάσσει ακόμη μια έκπληξη για το κοινό καθώς, σε συνεργασία με την Elinair που είναι ο βασικός χορηγός της πρωτοβουλίας, πέραν από την κλήρωση για το #koulouriofthemonth, σε κάθε thessbrunch θα πραγματοποιεί κληρώσεις μοιράζοντας εισιτήρια σε έξι τυχερούς για τη φετινή Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης.