Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2017
x

ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΑΠΤΟΗΤΟΙ ΤΗΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ

Δύο περιστατικά που καταδεικνύουν την αδιαφορία της ελληνικής Πολιτείας σε θέματα που άλλοι σοβαροί λαοί θα έδιναν τη δέουσα σημασία.

Συνέβησαν προ ημερών δύο περιστατικά, ένα στα Σκόπια και ένα στη Ρωσία, με κοινή αφορμή, που καταδεικνύει και την αδιαφορία μας σε θέματα που άλλοι σοβαροί λαοί θα έδιναν την δέουσα σημασία.

Στην καλύτερη περίπτωση θα αξιολογούσαν σωστά τις προθέσεις, του προέδρου των Σκοπίων στη μια περίπτωση, ο οποίος παραβλέποντας την άθλια κατάσταση της χώρας του σε όλους τους τομείς, και την ανάγκη που έχουν τα Σκόπια καλών σχέσεων με την Ελλάδα, βρήκε ευκαιρία να στάξει δηλητήριο κατά της χώρας μας, αλλά και να δώσει διαπιστευτήρια στους Ισραηλίτες.

Ο Γκιόργκε Ιβάνοφ, με την ευκαιρία της εβραϊκής γιορτής Χανουκά, συνεχάρη τον Μπέρτα Ρομάνο Νίκολιτς, πρόεδρο της εβραϊκής κοινότητας των Σκοπίων, λέγοντας:
«Η Χανουκά είναι μια γιορτή της νίκης των Μακκαβαίων κατά του Ελληνο-Ασσυριακού στρατού, που έχει το συμβολισμό για τον θρίαμβο κατά του σκότους, κατά του κακού, τη νίκη κατά της τυραννίας και της ταλαιπωρίας που υπέστη ο εβραϊκός λαός. Κατά τις επόμενες οκτώ ημέρες, η κοινότητα θα γιορτάσει την ελευθερία μέσα από την ιστορία της. Γιορτάζοντας τη μνήμη αυτή του φωτός που άφησαν κληρονομιά οι πρόγονοί σας προωθείται την παράδοση και τις αξίες της ισότητας και της ελευθερίας».

Οι Έλληνες του Μ. Αλεξάνδρου (παρενθετικώς σημειώνω, πως ο Καλλισθένης σχολίασε τότε στη voria.gr. την ασυνέπειά του στον μακεδονισμό να θεωρεί ελληνικό τον στρατό και Έλληνα τον επίγονο του Μ. Αλεξάνδρου) είναι το σκότος κατά τον Ιβάνοφ. Και βρήκε ευκαιρία να προβεί σε ανθελληνική προπαγάνδα, χωρίς να απαντηθεί φυσικά από το ελληνικό ΥΠΕΞ.

Παρόμοια τελετή έγινε και στην Μόσχα, όπου ο εκεί Αρχιραβίνος της Ρωσίας, Μπερέλ Λαζάρ, έκανε την εξής δήλωση: «Παρά το γεγονός ότι η ημερομηνία αυτή (σημ. του εορτασμού της Χανουκά) συνδέεται, επίσης, με τη στρατιωτική νίκη επί των Ελλήνων εισβολέων που επεδίωκαν να εξελληνίσουν τους Εβραίους, δεν κάναμε τίποτε για να επισημάνουμε με κάποιο τρόπο το γεγονός αυτό».

Κάποιος από τους αρμοδίοςυ του ΥΠΕΞ έπρπε να υπενθυμίσει στον Αρχιραβίνο, ότι στην επίσημη εβραϊκή ιστοσελίδα Chabad of Greece, αναγράφεται επί λέξει:
«Όμως, η πρωτάκουστη για εκείνη την βάρβαρη εποχή καλοσύνη των στρατευμάτων του Μεγάλου Αλεξάνδρου και η εισαγωγή του Ελληνικού τρόπου ζωής στην καθημερινή ζωή των Εβραίων συνετέλεσε σε μία μορφή αφομοίωσης. Η Ελληνιστική αφθονία, τα ηδονιστικά έθιμα, οι παγανιστικές τελετουργίες, ο αθλητισμός, οι επιστήμες, η φιλοσοφία αλλά και η Ελληνική γλώσσα υιοθετήθηκαν από πολλούς Εβραίους, οι οποίοι άρχισαν ν' αφιερώνουν τον χρόνο τους στην εκμάθηση του Ελληνικού Πολιτισμού αντί στην μελέτη της Τορά, να μιλούν την Ελληνιστική Κοινή αντί Εβραϊκά και να δίνουν στα παιδιά τους ελληνικά αντί βιβλικά ονόματα».

Παρόμοιο άρθρο θα βρει ο Αρχιραβίνος (αν το ελληνικό ΥΠΕΞ του το υπεδείκνυε) και στα ισραηλινά "Χρονικά", όπου δίνεται η εξήγηση πως μάλλον από θαύμα απέφυγαν οι Εβραίοι τον εκούσιο εξελληνισμό τους. Ως εκ τούτου, δεν υπήρξε ποτέ εισβολή Ελλήνων που επεδίωκαν να εξελληνίσουν τους Εβραίους, αλλά και κανέναν λαό της Ασίας. Απεναντίας, αναφέρεται από πλήθος ιστορικών της εποχής, ότι οι Έλληνες ουδεμία παρέμβαση επιχείρησαν προς αλλοίωση των τοπικών τρόπων ζωής, μόνον δε σε πανύψηλο βουνό της Ινδίας, χάραξαν σε βράχους το δωδεκάθεο.

(Ο Αρχιραβίνος, ας ρίξει και μια ματιά στην ιστοσελίδα loveforzion (αγάπη για τη σιών) όπου εκεί γίνεται σαφής ταύτιση της εξέγερσης των Μακκαβαίων εναντίον του Αντιόχου του Επιφανούς).

Καλό θα ήταν η ελληνική πολιτεία να μη αφήνει αυτά τα περιστατικά ασχολίαστα. Μια απάντηση, με ευγένεια και ήθος, όπως ταιριάζει στους Έλληνες, και χωρίς πρόθεση αντιδικίας, θα έπρεπε να δίνεται,. Ώστε -εκτός των άλλων- να γνωρίσει το διεθνές κοινό ότι ο Ιπποκράτης δεν ήταν Τούρκος ούτε ο Όμηρος. Δεν το περιμένω, δυστυχώς, αυτό από την παρούσα κυβέρνηση, αφού είναι δεδομένη η θέση της πως οι σημερινοί κάτοικοι της Ελλάδας, εμείς δηλαδή, δεν έχουμε σχέση με τους αρχαίους Έλληνες.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ