Skip to main content

Η Philoxenia με νέα τουριστική ταυτότητα

Η Helexpo, μετά από 27 χρόνια προχωράει στον επανακαθορισμό της ταυτότητας της κλαδικής τουριστικής της έκθεσης, της Philoxenia, κάνοντας αρχή από τη φετινή διοργάνωση.

Η Helexpo, μετά από 27 χρόνια προχωράει στον επανακαθορισμό της ταυτότητας της κλαδικής τουριστικής της έκθεσης, της PHILOXENIA, κάνοντας αρχή από τη φετινή διοργάνωση.  

Η φετινή PHILOXENIA, (22-25 Νοεμβρίου 2012), που θα έχει ως κεντρικό θεματικό πυρήνα τις νέες τουριστικές αγορές της Βαλκανικής και των κρατών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, φιλοδοξεί να αποτελέσει το πιο σημαντικό τουριστικό φόρουμ της ευρύτερης γεωγραφικής περιοχής.

Τα νέα τουριστικά προϊόντα, που δημιουργούνται, με επίκεντρο την Ελλάδα θα προβληθούν μέσα από τη PHILOXENIA με προωθητικές ενέργειες και προγράμματα φιλοξενίας ξένων εκθετών.

Στην PHILOXENIA 2012 θα συμμετάσχουν αντιπροσωπευτικές τουριστικές επιχειρήσεις απ’ όλες τις περιοχές της χώρας, οι οποίες δραστηριοποιούνται σε διάφορες μορφές τουρισμού και θα έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με εμπορικούς επισκέπτες από τη διεθνή αγορά.

Παράλληλα, προγραμματίζεται ειδικό αφιέρωμα στις νέες τεχνολογίες και το διαδικτυακό τουριστικό marketing, ενώ στις παράλληλες εκδηλώσεις,  ξεχωρίζει το συνέδριο πολιτιστικού και θρησκευτικού τουρισμού.

Τα χαρακτηριστικά της φετινής PHILOXENIA  συνοψίζονται στα εξής:

-Hosted Buyers Program: Διευρυμένη και στοχευμένη προσέλκυση εξειδικευμένων αγοραστών από αγορές-στόχους και κατόπιν υπόδειξης των ίδιων των εκθετών

-Special Buyers: Πρόσκληση και φιλοξενία αγοραστών από τις νέες αγορές της Κίνας, της Ινδίας και της Ρωσίας

-Ειδικά πακέτα συμμετοχής, που περιλαμβάνουν εκθεσιακό χώρο και κατασκευή stand με πρόβλεψη χώρου για B2B συναντήσεις

-Κατανομή & σχεδιασμός περιπτέρων, βάσει των τουριστικών θεματικών ενοτήτων, που θα φιλοξενηθούν για την καλύτερη κατηγοριοποίηση και ανάδειξή τους στον εκθεσιακό χώρο  

-Δωρεάν συμμετοχή των εκθετών στο συνέδριο πολιτιστικού και θρησκευτικού τουρισμού

-Εκτενές διαφημιστικό πρόγραμμα για την προβολή της έκθεσης σε ελληνικά και ξένα ΜΜΕ, social media, καθώς και σε κλαδικά μέσα

-Πρόσκληση και φιλοξενία ειδικευμένων δημοσιογράφων σε θέματα τουρισμού, σε συνεργασία με κρατικούς & ιδιωτικούς φορείς