Skip to main content

Μασούτης:Απάτη η καμπάνια στο Facebook με την δωροεπιταγή των 100 ευρώ

Η εταιρεία Μασούτης εξέδωσε ανακοίνωση για έρευνα αγοράς που ανέβηκε σε κοινωνικά δίκτυα, ενημερώνοντας ότι πρόκειται για απάτη.

Απάτη είναι η καμπάνια που εμφανίζεται τις τελευταίες ημέρες στο Facebook με δέλεαρ δωροεπιταγή των 100 ευρώ της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Μασούτης. 

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Μασούτης, η έρευνα αγοράς που εμφανίζεται στο διαδίκτυο υπό το σήμα της εταιρείας, κατά την οποία καλείται ο καταναλωτής να απαντήσει σε ερωτήσεις με κίνητρο την απόκτηση δωροεπιταγής για τα καταστήματα της αλυσίδας, δεν έχει διεξαχθεί, διοργανωθεί ή εγκριθεί από την εταιρεία.

«Με αφορμή το περιστατικό αυτό, θα θέλαμε να σας παρακαλέσουμε να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί. Οι προωθητικές μας ενέργειες και διαγωνισμοί αναρτώνται στην ιστοσελίδα μας και στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσής μας, όπου υπάρχουν όλες οι πληροφορίες για την γνησιότητά τους. Ταυτόχρονα, η εταιρεία μας προβαίνει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την προστασία των δικαιωμάτων της και του καταναλωτικού κοινού.

«Σας ευχαριστούμε θερμά για την συνεχή και αμέριστη εμπιστοσύνη σας».

Σημειώνεται ότι σχετική ανακοίνωση έχει αναρτηθεί στο http://www.safer-internet.gr/ όπου η διεύθυνση δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος προτείνει μέτρα πρόληψης ασφαλούς περιήγησης.

 

 

Όπως ενημερώνει η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος προσπάθεια οικονομικής εξαπάτησής, μέσω απατηλών-παραπλανητικών διαφημιστικών μηνυμάτων επιχειρείται και με δέλαρ δωροεπιταγές των σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτη και ΑΒ Βασιλόπουλου.

Μέσω των υποτιθέμενων διαγωνισμών στο Facebook οι δράστες αποσπούν με απατηλό τρόπο τους τηλεφωνικούς αριθμούς των ενδιαφερόμενων χρηστών, με αποτέλεσμα την υπέρογκη χρέωση τους σε εβδομαδιαία βάση

Συμμετέχοντας στην έρευνα ο ανυποψίαστος χρήστης, αφού προωθηθεί σε συγκεκριμένη ιστοσελίδα όπου πραγματοποιείται η έρευνα, στη συνέχεια καλείται να απαντήσει σε δυο ερωτήσεις με το πρόσχημα να αποκτήσει μια δωροεπιταγή αλυσίδας καταστημάτων – σουπερμάρκετ, που φέρεται ψευδεπίγραφα ότι διοργανώνει το διαγωνισμό. Επιπλέον ο χρήστης καλείται και να κοινοποιήσει την έρευνα σε γνωστή ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης.

Ακολούθως για να αποκτήσει την υποτιθέμενη δωροεπιταγή, καλείται να εγγραφεί σε συνδρομητική υπηρεσία υψηλής χρέωσης, καταχωρώντας σε ειδική φόρμα το κινητό του τηλέφωνο, με αποτέλεσμα την υπέρογκη χρέωση του τηλεφωνικού αριθμού σε εβδομαδιαία βάση.