Skip to main content

Κινεζικές «καντρίλιες» στο Μαξίμου για το λιμάνι του Πειραιά

Οι φήμες στα πολιτικά στέκια της Αθήνας λένε ότι ο κ. Δρίτσας, στον επόμενο ανασχηματισμό, θα απομακρυνθεί από το υπουργείο Ναυτιλίας. Αλλά...

Με τη σκόνη αναφορικά με το θέμα του ΟΛΠ να έχει «πέσει» πλέον, στο οικονομικό επιτελείο – αλλά και όχι μόνο – επιχειρούν να κάνουν έναν απολογισμό όλης αυτής της ιστορίας κι ενώ ο πρωθυπουργός συνεχίζει το ταξίδι του στο Πεκίνο. Το συμπέρασμα στο οποίο καταλήγουν;

'Οτι το πλήγμα στην εικόνα της Ελλάδας, στο εξωτερικό, ήταν μεγάλο και έχει να κάνει κυρίως με τον τρόπο με τον οποίο χειρίστηκε το υπουργείο Ναυτιλίας την όλη ιστορία με την κύρωση της σύμβασης παραχώρησης του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ) στην κινεζική εταιρεία Cosco.

Κι ενδεχομένως να είναι μεγαλύτερο, αν αληθεύει η πληροφορία που περιήλθε εν γνώσει της Voria.gr, ότι δηλαδή το πρωθυπουργικό γραφείο γνώριζε για τις προθέσεις του υπουργείου, εξαρχής, αλλά προτίμησε να μην αντιδράσει.

Στο παρασκήνιο, πάντως, τη διευθέτηση του προβλήματος ανέλαβε ο εξ απορρήτων του πρωθυπουργού, υπουργός Επικρατείας, Αλέκος Φλαμπουράρης. Κι αυτό ενδεχομένως, να «λέει» από μόνο του πολλά.

Ο υπουργός Ναυτιλίας, Θοδωρής Δρίτσας, πάντως, είχε προειδοποιήσει για τις προθέσεις του ήδη από το ...Φεβρουάριο. Τότε, σε συνέντευξη του, είχε πει ότι: «Πέραν της τρέχουσας συμφωνίας, ήδη, στην ελληνική πρακτική και το νομικό σύστημα (...) υπάρχει προηγούμενο, πέραν του διαγωνισμού και πέραν της τελικής συμφωνίας, να υπάρχουν και πρόσθετες ρυθμίσεις». Και αυτό ακριβώς έπραξε...

Οι φήμες στα πολιτικά στέκια της Αθήνας λένε ότι ο κ. Δρίτσας, στον επόμενο ανασχηματισμό, θα απομακρυνθεί από το υπουργείο Ναυτιλίας. Κι ότι μάλιστα έχει διασφαλίσει θέση υποψηφίου στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ (σσ άρα, θα μπορεί να εκλεγεί χωρίς ψήφο...). Ομως οι φήμες περί απομάκρυνσης του, υπάρχουν από πέρυσι. Και ποτέ δεν επιβεβαιώθηκαν...