Skip to main content

Καμπανάκι των εκτελωνιστών για τις κινητοποιήσεις στον ΟΛΘ

Στην ασφυξία που επιφέρουν στις εισαγωγές-εξαγωγές προϊόντων οι διαρκείς κινητοποιήσεις των εργαζομένων, επικεντρώθηκε η σύσκεψη ΣΕΘ-βουλευτών ΝΔ.

Ευρεία σύσκεψη πραγματοποιήθηκε σήμερα στα γραφεία του Συλλόγου Εκτελωνιστών-Τελωνειακών Αντιπροσώπων Θεσσαλονίκης με τη συμμετοχή κλιμακίου Βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας, εκπροσώπων του Διοικητικού Συμβουλίου των Εκτελωνιστών της Θεσσαλονίκης και εκπροσώπων του Διοικητικού Συμβουλίου των Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης με αποκλειστικό θέμα την απεργία των εργαζομένων του Ο.Λ.Θ. και τα προβλήματα που έχει δημιουργήσει.

Το κλιμάκιο της Νέας Δημοκρατίας αποτελούσαν οι Βουλευτές κ. Κεδίκογλου Σίμος, υπεύθυνος του τομέα Ναυτικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας, Αναστασιάδης Σάββας, Καλαφάτης Σταύρος και Καράογλου Θεόδωρος και ο κ. Ιωακείμοβιτς Ζήσης, διευθυντής της Διοικούσας επιτροπής του Νομού Θεσσαλονίκης για τη Νέα Δημοκρατία.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, εκ μέρους του Σ.ΕΘ. το λόγο έλαβαν οι κ.κ. Κοσμίδης Γιώργος, Τσιταμπάνης Θανάσης και Μπίτσης Θεοδόσης, οι οποίοι επικεντρώθηκαν στην ασφυξία που έχουν επιφέρει οι συνεχιζόμενες κινητοποιήσεις τόσο στις εισαγωγές, ιδιαίτερα των ευπαθών προϊόντων, τα οποία κυριολεκτικά σαπίζουν ακινητοποιημένα τη μέση του Θερμαϊκού όσο και στις εξαγωγές με προφανείς επιπτώσεις για το σύνολο τις οικονομίας της χώρας. Επίσης, τονίστηκε ιδιαίτερα ότι παρατηρείται διαρροή εμπορευμάτων προς τα γειτονικά λιμάνια του Μπουργκάς και του Δυρραχίου, εμπορευματική κίνηση, η οποία ενδεχομένως να μην επιστρέψει ποτέ στη Θεσσαλονίκη. Τέλος, σημειώθηκε ότι χρειάζεται να ισχυροποιηθεί ο διεθνής ρόλος του λιμένα της Θεσσαλονίκης, αλλά για να επιτευχθεί αυτό θα πρέπει να επανέλθει και να εδραιωθεί η εμπιστοσύνη των χρηστών των λιμενικών εγκαταστάσεων.

Εκ μέρους των Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης το λόγο έλαβαν οι κ.κ. Καμπάκης Βασίλης, Κορνηλάκης Γιώργος και Δεμερτζής Απόστολος οι οποίοι ανέφεραν ότι η κινητοποιήσεις των εργαζομένων έχουν ξεκινήσει με τη μορφή αποχής από την υπερωριακή απασχόληση από τα τέλη Μαρτίου και συνεχίζονται μέχρι και σήμερα, που ουσιαστικά μετρώνται περισσότεροι από δύο μήνες και πλέον των 16 συνεχών ημερών πλήρους αναστολής των εργασιών στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στο ότι η πρακτικές αυτές έχουν επιφέρει τη χαριστική βολή στο σύνολο του επιχειρηματικού κόσμου της Βόρειας Ελλάδας και τόνισαν το γεγονός ότι είναι η πρώτη φορά που όλοι οι παραγωγικοί φορείς του τόπου έχουν σύσσωμοι συνταχθεί εναντίον των εφαρμοζόμενων, από τους απεργούς, πρακτικών.

Από την πλευρά τους οι εκπρόσωποι του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης δεσμεύθηκαν να ασκήσουν τη μεγαλύτερη δυνατή πίεση για την άμεση λήξη των απεργιακών κινητοποιήσεων και για τη συντομότερη επιστροφή στην ομαλότητα. Σε βάθος χρόνου ζήτησαν να πραγματοποιηθούν επιπλέον συναντήσεις για τη συλλογή προτάσεων με στόχο την καλύτερη δυνατή λειτουργία του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και τη δημιουργία δομών για την ουσιαστική διασύνδεσή του με τις χώρες της Βαλκανικής και της κεντρικής Ευρώπης.