Skip to main content

Η επίθεση του Ρουβίκωνα στα διόδια της Κορίνθου-Πατρών (video)

Άγνωστος αριθμός ατόμων είχε φτάσει στον σταθμό διοδίων στο Κιάτο με δύο αυτοκίνητα και προκάλεσαν φθορές με σφυριά στα κουβούκλιά του

Πλάνα από την πρόσφατη επίθεσή της στα διόδια της εθνικής οδού Κορίνθου-Πατρών στο Κιάτο, έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου η αναρχική ομάδα Ρουβίκωνας.

Υπενθυμίζεται ότι το απόγευμα της περασμένης Δευτέρας μέλη της, τα οποία επέβαιναν σε δύο αυτοκίνητα, έφτασαν στον σταθμό διοδίων και προκάλεσαν φθορές με σφυριά στα κουβούκλιά του. Στη συνέχεια πέταξαν φέιγ βολάν με τα οποία καλούσαν τους οδηγούς να μη πληρώνουν διόδια για τον «δρόμο-καρμανιόλα».

Επί τόπου έφτασαν αστυνομικές δυνάμεις, που προχώρησαν σε 10 συλλήψεις για διακεκριμένες φθορές και διατάραξη κοινής ειρήνης.

Σύμφωνα με τον Ρουβίκωνα, σε οκτώ από τους συλληφθέντες επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης 37 μηνών εξαγοράσιμη προς πέντε ευρώ την ημέρα, στους άλλους δύο φυλάκιση 29 μηνών και σε όλους χρηματική ποινή 1.000 ευρώ, με την έφεση να έχει ανασταλτικό χαρακτήρα για όλους.

Σημειώνεται ότι ανήμερα της επίθεσης αναρτήθηκε σε γνωστό ιστότοπο του αντιεξουσιαστικού χώρου κείμενο τής εν λόγω αναρχικής ομάδας με την ανάληψη ευθύνης.

Σε αυτό, μεταξύ άλλων αναφερόταν:

«Συχνά διαβάζουμε για τα ατυχήματα που συμβαίνουν στην Εθνική οδό Κορίνθου-Πατρών, ένα δρόμο καρμανιόλα, όπως το χαρακτηρίζουν όσοι και όσες το χρησιμοποιούν. Επίσης, διαβάζουμε για τα σκάνδαλα που συνδέονται με τα έργα που έχουν σαν σκοπό την κατασκευή ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου, που θα εξασφαλίζει στο μέγιστο δυνατό την ασφάλεια όσων κινούνται σε αυτόν. [...]

Το Ελληνικό κράτος έχει χρηματοδοτήσει με πολλά εκατομμύρια ευρώ αυτό το έργο, που "δε λέει ποτέ να τελειώσει", με χρήματα που προέρχονται από τη φορολογία των αδύναμων λαϊκών στρωμάτων. [...]

Παρ'όλο τoν πακτωλό χρημάτων που έχουν δωθεί, μια νέα συμφωνία υπογράφηκε από τον Υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπιρτζή και το διευθύνοντα σύμβουλο της Ολυμπίας, η οποία προβλέπει την επιπλέον χρηματοδότηση του έργου, αλλά και τη δημιουργία νέων σταθμών διοδίων. Και, ενώ το έργο δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα, σταθμοί διοδίων λειτουργούν και επιφέρουν επιπλέον έσοδα και κέρδη στις εταιρείες που το κατασκευάζουν. Δε φτάνει που, μετά την ολοκλήρωσή του θα πληρώνονται διόδια για πολλά χρόνια, για ένα έργο που έχει ήδη πληρωθεί από τα λαϊκά στρώματα, αλλά τώρα απαιτούν να εισπράττουν χρήματα και πριν τελειώσει. [...]

Όχι, δε μπορούμε να ανεχτούμε σαν αναρχικοί να χάνονται ανθρώπινες ζωές, και από την άλλη αυτοί να κερδίζουν. [...] Αυτό που θέλουμε είναι ελεύθερες μετακινήσεις για όλους, χωρίς κανένα τίμημα. Η μετακίνηση είναι δικαίωμα. Καμιά κρατική εξουσία δεν πρόκειται να λειτουργήσει υπέρ των δικαιωμάτων των εκμεταλλευόμενων, όπως και αν λέγεται ο διαχειριστής της».