Skip to main content

Η χωριάτικη σαλάτα οδηγός για την εξαγωγή mega-προϊόντων αγροδιατροφής

Το παράδειγμα τoυ ελαιολάδου της Terra Creta και του Domes of Elounda, όπως το παρουσίασε ο Γ. Χανιωτάκης, διευθυντής Αγροτικού Τομέα της Τρ. Πειραιώς

Ο Κλάους και η Ναταλία είναι νέοι, εργαζόμενοι, σε μεγάλες εταιρείες στη Γερμανία. Παντρεύτηκαν το περασμένο καλοκαίρι και αμέσως μετά πραγματοποίησαν το όνειρό τους να κάνουν το ταξίδι του μέλιτος στην Ελούντα, στην Κρήτη. Τα μεσημέρια, μετά το μπάνιο, τους άρεσε να κάθονται δίπλα στην πισίνα του πολυτελούς ξενοδοχείου Domes of Elounda και να απολαμβάνουν ένα δροσερό ποτήρι λευκό κρητικό κρασί και την «ελληνική σαλάτα».

Δεν χρειάστηκε να αναρωτηθούν ποτέ γιατί είχε μοναδική γεύση σε σχέση με τις άλλες που είχαν δοκιμάσει αλλού. Δεν χρειάστηκε να ρωτήσουν τι συστατικά περιείχε. Οι σερβιτόροι –επιδιώκοντας να μεταμορφώσουν το απλό αυτό γεύμα σε εμπειρία- τους είχαν ήδη μιλήσει για τα εκλεκτά συστατικά της. Τα διαφημιστικά έντυπα του ξενοδοχείου στο δωμάτιο, η προθήκη με τα εκλεκτά ελληνικά προϊόντα δίπλα στη ρεσεψιόν, το κατάστημα λιανικής πώλησης προϊόντων, το e-shop συμπλήρωναν διακριτικά τις πληροφορίες και αναδείκνυαν το «μύθο» κάθε προϊόντος.

Διαβάστε περισσότερα στη Greenagenda.gr