Skip to main content

Blue Lagoon Palace: Νέο πεντάστερο στη Χαλκιδική από την TUI

Κάτω από την ομπρέλα του γερμανικού ομίλου θα λειτουργήσει το ξενοδοχείο TUI Sensimar Blue Lagoon Palace, ιδιοκτησίας Eurotel.

Το πρώτο της ξενοδοχείο TUI Sensimar θα αποκτήσει τον Μάιο του 2018 η Χαλκιδική, η οποία και αυτή πλέον θα έχει παρουσία σε ένα από τα concepts φιλοξενίας τουριστών του γερμανικού κολοσσού που συνεχώς διευρύνει την παρουσία του στην Ελλάδα.

Το «ΤUI Sensimar Blue Lagoon Palace» ανήκει και αυτό ιδιοκτησιακά στον όμιλο «Εurotel» του κ. Άρη Δούρου, ενώ το μάνατζμεντ, όπως και στο γειτονικό «Blue Lagoon Princess», στις Καλύβες Πολυγύρου, θα έχει ο όμιλος «Blue Lagoon».

Όπως είπε στη Voria.gr o group manager των «Blue Lagoon» κ. Κώστας Μιχαηλίδης, το πεντάστερο «Βlue Lagoon Palace» κατασκευάζεται από την «Eurotel», βάσει των προδιαγραφών της TUI για τα ξενοδοχεία της αλυσίδας Sensimar.

Το νέο ξενοδοχείο, όπως όλα τα Sensimar, απευθύνεται αποκλειστικά σε ενήλικες, σε άτομα που θέλουν να απολαύσουν την ηρεμία που δεν μπορούνε να έχουν σε family hotels, αλλά και να συμμετάσχουν σε θεματικά σεμινάρια που απευθύνονται σε τουρίστες εκλεκτικούς και με ενδιαφέροντα ευρύτερα για τον τόπο που επισκέπτονται.

Το «TUI Sensimar Blue Lagoon Palace», κατασκευάζεται σε απόσταση μικρότερη του 1 χλμ. από το «Blue Lagoon Princess». Το νέο 5άστερο ξενοδοχείο διαθέτει 92 δωμάτια, junior σουΐτες και σουΐτες, με εσωτερική (θερμαινόμενη) και εξωτερική πισίνα, γήπεδα τέννις, δύο εστιατόρια και μπαρς.

Σύμφωνα με πληροφορίες της Voria.gr, την οποία δεν επιβεβαίωσε ο κ. Μιχαηλίδης, η επένδυση για την κατασκευή του νέου Sensimar ξεπερνάει τα 12 εκατ. ευρώ.

Σημειώνεται ότι η ΤUI, έχει στον όμιλό της επτά διαφορετικά concepts ξενοδοχείων και resorts. Ένα από αυτά είναι το Sensimar, με πολλά resorts στην Ευρώπη και παρουσία στην Ελλάδα σε Κρήτη, Κέρκυρα, Ρόδο, Κω, Ζάκυνθο, Κεφαλονιά και, σε λίγους μήνες, και στη Χαλκιδική.

Ο όμιλος TUI, όπως έχει δηλώσει και ο επικεφαλής του Friedrich Joussen, έχει επιλέξει να αυξήσει την παρουσία του στην Ελλάδα, εντάσσοντας και άλλες ξενοδοχειακές μονάδες στις αλυσίδες που έχει κάτω από την ομπρέλα του. Άλλωστε η Ελλάδα έχει ανεβεί στις προτιμήσεις των Γερμανών, όπως και των Βρετανών τουριστών.

Οι ταξιδιώτες που ως το τέλος της φετινής χρονιάς θα φθάσουν στη χώρα μας μέσω της TUI εκτιμάται ότι θα ανέλθουν σε περίπου 2,5 εκατομμύρια, αντιπροσωπεύοντας πάνω από το 10% του συνόλου του ελληνικού τουρισμού, ενώ το 2017 καταγράφεται και αύξηση 20% στους επισκέπτες κρουαζιέρας. Πρόκειται για μεγέθη που καθιστούν την Ελλάδα δεύτερο μεγαλύτερο προορισμό της TUI μετά την Ισπανία.