Skip to main content

Hellas online: Ενίσχυση του τζίρου κατά 56,9%

Ο κύκλος εργασιών της εταιρίας, εξαιρουμένης της δραστηριότητας της πρώην Unibrain, στο εννιάμηνο του 2009, ανήλθε στα 109,854 εκατ. ευρώ, έναντι 70,012 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2008.
Σημαντική αύξηση 56,9% σημείωσε ο κύκλος εργασιών της Hellas online, εξαιρουμένης της δραστηριότητας της πρώην Unibrain, στο εννιάμηνο του 2009,  καθώς ανήλθε στα 109.854  χιλ. ευρώ, έναντι 70.012  χιλ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2008.

Για το γ΄ τρίμηνο του 2009, επίσης εξαιρουμένης της δραστηριότητας της Unibrain,  ο κύκλος εργασιών της εταιρίας διαμορφώθηκε στα 41.124 χιλ. ευρώ, από 25.452 χιλ. ευρώ το ίδιο τρίμηνο του 2008, ενισχυμένος κατά 61,6%.

Τα ενοποιημένα έσοδα της εταιρίας κατέγραψαν άνοδο 57,1% για το τρίτο τρίμηνο του 2009 και 50,6% για το εννιάμηνο του 2009, ανερχόμενα σε 41.606 εκατ. ευρώ και 111,442 εκατ ευρώ αντίστοιχα.

Ακόμα, τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 7,0 εκατ. ευρώ για το γ΄ τρίμηνο του 2009 και σε 9,7 εκατ. ευρώ για το εννιάμηνο, αντικατοπτρίζοντας την εδραίωση των οικονομικών της μεγεθών, όπως τονίζει η εταιρεία στη σχετική ανακοίνωση.

Οι αποσβέσεις συνέχισαν να αυξάνονται, φτάνοντας τα 36,1 εκατ. ευρώ για το εννιάμηνο του 2009 από 17,3 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο, λόγω των αυξημένων επενδύσεων σε ιδιόκτητες υποδομές. Η παραπάνω εξέλιξη επηρέασε και τις ζημιές προ φόρων, που διαμορφώθηκαν σε 34,3 εκατ. ευρώ για το εννιάμηνο του 2009 από 27,5 εκατ. ευρώ το εννιάμηνο του 2008.

Σύμφωνα με την εταιρία, με 56% στις νέες LLU συνδέσεις της αγοράς κατά το τρίτο τρίμηνο του 2009, συνέχισε να προσελκύει την πλειοψηφία των νέων συνδρομητών της αγοράς. Ως αποτέλεσμα, η συνολική LLU πελατειακή βάση της στο τέλος Σεπτεμβρίου 2009 ανήλθε σε 248.263 πελάτες, που αντιστοιχούν σε 28,1% μερίδιο αγοράς.