Skip to main content

H Routee απλουστεύει την επικοινωνία και λανσάρει τα νέα sms

Το νέο αυτό brand απευθύνεται σε επιχειρήσεις που επιθυμούν να επικοινωνήσουν το δυνατόν ευκολότερα, ταχύτερα και αποτελεσματικότερα.

Στη διεύρυνση και την απλούστευση των δυνατοτήτων επικοινωνίας, μεταξύ ανθρώπων, προγραμματιστικών εφαρμογών, εταιρειών και μηχανημάτων, όποτε, όπου και όπως επιθυμούνε, στοχεύει, μέσω των προσφερόμενων υπηρεσιών της, η Routee (https://www.amdtelecom.net/), το νέο brand της AMD Telecom.

Η Routee είναι μια εταιρεία με έδρα τη Β. Ελλάδα και συγκεκριμένα στη Λητή Θεσσαλονίκης και επιχειρηματική δράση σε παγκόσμιο επίπεδο. Πρόκειται για μία πλατφόρμα στην οποία οι χρήστες συνδέονται είτε μέσω API είτε μέσω της Web πλατφόρμας της. Το νέο αυτό brand απευθύνεται σε επιχειρήσεις που επιθυμούν να επικοινωνήσουν το δυνατόν ευκολότερα, ταχύτερα και αποτελεσματικότερα με τους υπάρχοντες αλλά και δυνητικούς πελάτες τους, με μία σειρά εργαλείων, ανάμεσα σε αυτά και το sms marketing.

Το πρώτο γραπτό μήνυμα στάλθηκε το 1992, ενώ η πρώτη διαφήμιση σε κινητό τηλέφωνο εμφανίστηκε μέσω SMS το 2000 μέσω μία Web-to-SMS πλατφόρμας και για αρκετά χρόνια υπήρξε ο συνηθέστερος τρόπος να στείλει κανείς ένα Application-to-Person (A2P) SMS.

Για όλο το διάστημα από τότε μέχρι σήμερα το SMS σημείωσε μεγάλη επιτυχία καθώς τα βασικά του χαρακτηριστικά ήταν και παραμένουν «ανίκητα»:

• Είναι εύκολο στη χρήστη του
• Δεν απαιτεί πρόσβαση στο Internet
• Εμφανίζεται σε όλους τους τύπους των συσκευών τηλεφώνων
• Εγγυάται την επιτυχημένη παράδοση του μηνύματος
• Δημιουργεί awareness
• Αυξάνει την απήχηση των brands
• Αποτελεί ασφαλή τρόπο μετάδοσης της πληροφορίας

Δεν είναι όμως αλήθεια ότι τα SMS και το SMS marketing έχουν «πεθάνει»;

Δεδομένης της γρήγορης και δημοφιλούς ανάπτυξης μίας σειράς εφαρμογών όπως το Skype, το Viber, το What’s App αλλά και διαφόρων OTT (Over The Internet εφαρμογές), σίγουρα θα ήταν αναμενόμενο. Η αλήθεια είναι ότι η αποστολή SMS από άνθρωπο σε άνθρωπο (Person-to-Person, P2P SMS) έχει επηρεαστεί και μειωθεί δραματικά την τελευταία δεκαετία, σύμφωνα με την έρευνα της Portio. Παρόλα αυτά, το SMS όχι μόνο δεν εξαφανίστηκε, αλλά «μεγαλώνει» καθώς η αποστολή A2P SMS αυξάνεται και αυξάνεται γρήγορα, συγκεκριμένα την ίδια περίοδο κατά 50%.

Επιπλέον, η ανάπτυξη διάφορων APIs και SDKs ενσωμάτωσαν τη διαδικασία αποστολής SMS  σε ERP συστήματα, συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM), πλατφόρμες διαχείρισης περιεχομένου ιστοχώρων και πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce). Το αποτέλεσμα; Αυξημένη αυτοματοποιημένη διαδικασία αποστολής SMS, αυξημένη αυτοματοποιημένη επικοινωνία!

Το SMS παραμένει το πιο άμεσο και «επίμονο» μέσο επικοινωνίας αποτελώντας έτσι ένα άριστο επικοινωνιακό εργαλείο για επικοινωνία σε επίπεδο B2C (Business To Customer) καθώς:

• βοηθά τα brands να δημιουργήσουν στοχευμένες καμπάνιες που βασίζονται σε προσωπικά δεδομένα και συμπεριφορές επικοινωνώντας με ένα κοινό που αλληλοεπιδρά με τα ίδια τα brands
• αποτελεί μία αμφίδρομη εφαρμογή
• μπορεί να αυτοματοποιηθεί πλήρως ελαττώνοντας έτσι το κόστος απασχόλησης προσωπικού αλλά και την πιθανότητα του ανθρώπινου λάθους
• θα υιοθετηθεί από συσκευές IoT

Συνεπώς, γίνεται κατανοητό ότι το SMS παραμένει εργαλείο ζωτικής σημασίας ως ένα από τα πιο άμεσα, προσωπικά, αποτελεσματικά και ασφαλή κανάλια επικοινωνίας.
Σε οποιαδήποτε κλάδο και αν δραστηριοποιήστε, είναι πραγματικά δύσκολο να αγνοήσετε τα πλεονεκτήματα του text messaging και σε περίπτωση που δεν συνδέεστε με τους καταναλωτές σας μέσω SMS, ήρθε η ώρα να το κάνετε. Η Routee θα σας βοηθήσει να το κάνετε εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια.

AMD Telecom - https://www.amdtelecom.net/