Skip to main content

Τετρακόσιοι εκθέτες από 18 χώρες στην έκθεση Philoxenia

Μεταξύ 10 - 12 Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθούν στη Θεσσαλονίκη οι δύο μεγάλες τουριστικές εκθέσεις, Philoxenia και Hotelia. Αυξημένες οι συμμετοχές.

H Philoxenia, παρά τον μεγάλο ανταγωνισμό που δέχεται από τουριστικές εκθέσεις της νότιας Ελλάδας, όχι μόνο παραμένει η μεγαλύτερη τουριστική έκθεση στα Βαλκάνια, αλλά φέτος, στη 33η διοργάνωσή της, καταγράφεται αύξηση 10% στον αριθμό των εκθετών, ενώ στην Έκθεση επιστρέφουν ναυτιλιακές εταιρείες, αερομεταφορείς, όπως και μεγάλα διεθνή ονόματα που «κτίζουν» αλυσίδες στην Ελλάδα.

Στη συνέντευξη Τύπου που δόθηκε σήμερα, ενόψει των εγκαινίων των δύο αδελφών εκθέσεων, Philoxenia και Hotelia, την Παρασκευή 10 Νοεμβρίου, ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ Helexpo κ. Κυριάκος Ποζρικίδης, επισήμανε ότι στη φετινή Philoxenia συμμετέχουν και οι 13 Περιφέρειες της χώρας μαζί με επιχειρήσεις των περιοχών τους, όπως επίσης πολλοί τουριστικοί Δήμοι. Επίσης, στη Philoxenia συμμετέχουν όλες οι μεγάλες αλυσίδες που διατηρούν ξενοδοχεία στη Θεσσαλονίκη.

Εκθέτες από 18 χώρες στη Philoxenia

Από τους 400 εκθέτες της Philoxenia(άμεσους και έμμεσους), από συνολικά 18 χώρες, οι περισσότεροι ανήκουν στον ιδιωτικό τομέα. Στη Hotelia, οι συμμετοχές, άμεσες και έμμεσες, φτάνουν τις 200.

Όπως επισημάνθηκε για πρώτη φορά στις Philoxenia και Hotelia καταγράφονται άμεσες συμμετοχές από χώρες όπως η Τουρκία, η Κύπρος, η Αίγυπτος, η Αυστρία, η Ρωσία, η Αλβανία αλλά και από τη Βουλγαρία, Σερβία, Πολωνία, Λουξεμβούργο, Τσεχία, Σλοβακία, Περού, Φιλιππίνες και Ινδονησία.

Στο τριήμερο της διοργάνωσης , 10-12 Νοεμβρίου, έχουν προσκληθεί στις δύο εκθέσεις 180 ξένοι hosted buyers, ενώ άλλοι 125 θα συμμετέχουν σε ομαδικές αποστολές από Βουλγαρία, Αλβανία και ΠΓΔΜ. Στο πλαίσιο αυτό έχουν προγραμματιστεί πάνω από 4.000 ραντεβού μεταξύ εκθετών και μεγάλων tour operators.

Hοtelia: Η τεχνολογία στα σύγχρονα ξενοδοχεία

Η Hotelia φέρνει τις πλέον σύγχρονες εξελίξεις στον εξοπλισμό και τη διαχείριση των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, με έμφαση στο web marketing, την ψηφιακή τεχνολογία, τα ιντερνετικά μέσα κρατήσεων και τις πασίγνωστες μηχανές αναζήτησης που φέρνουν σε άμεση επικοινωνία επιχειρήσεις παρόχους με χρήστες.

H Ηοtelia για μια ακόμη χρονιά φιλοξενεί το All About Cafe με εξειδικευμένα σεμινάρια, την ενότητα All About Gastronomy που εστιάζει φέτος στο Greek Breakfast & Brunch, ενώ στη Hotelia κατατίθενται και ξεχωριστές, καινοτόμες ιδέες αρχιτεκτονικής και διακόσμησης ξενοδοχείων, με τη DPOINT SPACES και το SPA Concept αλλά και το LOBBY Concept, ιδέες υλοποιημένες από εταιρείες και τεχνικά γραφεία. Επίσης, παρουσιάζεται και φέτος το οικολογικό bungalow Green Zero Hotel.

Ασιατικός τουρισμός και ελληνικοί προορισμοί

Στο πλαίσιο της φετινής Philoxenia και σε μια περίοδο προσέγγισης της ΔΕΘ Helexpo με την κινεζική αγορά, διοργανώνεται την Παρασκευή 10/11 μεγάλο διεθνές συνέδριο με θέμα «Ασιατικός Τουρισμός: Η Ελλάδα ως προορισμός και ως Ευρωπαϊκή πύλη» ενώ την επομένη, Σάββατο 11/11, θα πραγματοποιηθεί ακόμη ένα συνέδριο με θέμα «Η ανάπτυξη του τουρισμού μέσω συνεργασιών Ελλάδας- Τουρκίας». Στη διάρκεια του συνεδρίου θα παρουσιαστούν τα ευρήματα έρευνας του Εργαστηρίου MARLAB του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.  

Στη συνέντευξη της ΔΕΘ Helexpo, τη σημασία των εκθέσεων Philoxenia και Hotelia για τον τουριστικό κλάδο, τόνισαν ο πρόεδρος του Thessaloniki Convention Bureau Γιάννης Ασλάνης και ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης Ανδρέας Μανδρίνος.