Skip to main content

Νέο κατάστημα στο κέντρο από την Orchestra - Στα σκαριά και outlet

Η θυγατρική του γαλλικού πολυεθνικού ομίλου ανοίγει στα μέσα Μαρτίου κατάστημα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Ο επόμενος στόχος και τα μεγέθη.

Kάθοδο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης κάνει η γαλλική πολυεθνική Orchestra, η οποία ήδη έχει αναπτύξει περιφερειακά δίκτυο πέντε καταστημάτων, με τα είδη που έχει γίνει διεθνώς γνωστή, παιδικής μόδας και βρεφανάπτυξης.

Όπως αποκάλυψε στη Voria.gr o κ. Θεόδωρος Ρωξάνης, country manager της Orchestra Hellas, υπεύθυνος ανάπτυξης και για τις αγορές της Τουρκίας και της Κύπρου, ο γαλλικός όμιλος πρόκειται στα μέσα Μαρτίου να ανοίξει το νέο της κατάστημα στη Θεσσαλονίκη, στη γωνία των οδών Τσιμισκή και Ίωνος Δραγούμη, σχεδιάζοντας για το 2018 και τη δημιουργία outlet στην πόλη.

Η Orchestra, που αναπτύσσεται στην Ελλάδα με εταιρικά καταστήματα αλλά και με τη μέθοδο του franchising, έχει στη χώρα μας συνολικά 70 καταστήματα από τα οποία τα 46 είναι με δικαιόχρηση. Στη Θεσσαλονίκη έχει πέντε καταστήματα, ένα στο εμπορικό κέντρο "Μακεδονία" και από ένα σε Τούμπα, Καλαμαριά, Εύοσμο και στην Νικόπολη.

«Η Orchestra Hellas για το εταιρικό κατάστημα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, ένα μεγάλο κατάστημα 1.000 τ.μ., θα υλοποιήσει επένδυση της τάξης των 300.000, ενώ το επενδυτικό μας πρόγραμμα για το 2017, στο σύνολο της χώρας, προβλέπει τη δημιουργία τριών ακόμη εταιρικών καταστημάτων και ενός εκπτωτικού καταστήματος, του δεύτερου outlet στην Αθήνα», είπε ο κ. Ρωξάνης.

Να σημειωθεί ότι στην εταιρική χρήση που κλείνει στο τέλος Φεβρουαρίου 2017 (1/3/2016 - 28/2/2017) οι πωλήσεις της Orchestra Ηellas αναμένεται να κλείσουν στα 41,6 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 15% έναντι της προηγούμενης εταιρικής χρήσης, ενώ ο πήχης για το 2017 ανεβάζει τις πωλήσεις στα 46,2 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία ήταν και παραμένει κερδοφόρα.

Η γαλλική μητρική ιδρύθηκε το 1995 από την Σαντάλ και τον Πιέρ Μεστρ. Η Orchestra το 2012 εξαγόρασε την βελγική Premaman, την Bebe 2000 το 2013 και την Home - Market το 2014. Η Orchestra, που μέσα στον Δεκέμβριο του 2016 πέτυχε το στρατηγικό στόχο για εξαγορά της αμερικανικής Destination Maternity, έχει περισσότερα από 560 καταστήματα κυρίως στην Ευρώπη, την Αφρική και την Ασία.