Skip to main content

Επένδυση 4 εκατ. ευρώ για το Lidl Νέας Γενιάς στα Διαβατά Θεσσαλονίκης

Μέσα σε μία χρονιά η Lidl Hellas πραγματοποιεί επενδύσεις 100 εκατ. ευρώ. Εγκαινιάζεται την Πέμπτη το Lidl Νέας Γενιάς στα Διαβατά.

Η Θεσσαλονίκη απέκτησε το πρώτο Lidl Nέας Γενιάς, στα Διαβατά, με τη θυγατρική του γερμανικού κολοσσού να δείχνει, ότι μετά από 16 χρόνια στην ελληνική αγορά, κάνει πλέον το πέρασμά της σε μία νέα εποχή που θέλει τα discount market αναβαθμισμένα και προσαρμοσμένα τις απαιτήσεις των Ελλήνων καταναλωτών.

Η Lidl Ηellas, που στη τρέχουσα εταιρική της χρονιά υλοποιεί επενδύσεις 100 εκατ ευρώ, έβαλε 4 εκατομμύρια για να δημιουργήσει ξανά από το μηδέν το super market των Διαβατών, το οποίο και εγκαινιάζεται μέσα στην εβδομάδα, την Πέμπτη 14 Ιουλίου. Η εταιρεία, με 220 καταστήματα πανελλαδικά και τα 25 απ' αυτά στη Θεσσαλονίκη, έχει στόχο στην επόμενη 5ετία να αυξήσει το δίκτυό της στα 260 - 270 καταστήματα, αποδεικνύοντας τη δυναμική των discount αλυσίδων, σαν η πρώτη και μεγαλύτερη λιανεμπορική στο private label στη χώρα μας, καθώς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αντιπροσωπεύουν το 85% των κωδικών στα ράφια της.

Το Lidl των Διαβατών, το δεύτερο κατάστημα Νέας Γενιάς, που εγκαινιάζει η αλυσίδα, παρουσίασαν σήμερα σε δημοσιογράφους ο πρόεδρος διοίκησης της Lidl Hellas κ. Ιάκωβος Ανδρεανίδης και διευθυντικά στελέχη της εταιρείας.

Η Lidl Hellas, που συνεχίζει την αναπτυξιακή πορεία της στην ελληνική αγορά αξιοποιώντας τη στροφή των καταναλωτών στο private label, ρίχνει το βάρος της στη προσφορά περισσοτέρων επιλογών στο πελάτη, συνεργαζόμενη με ολοένα περισσότερους Έλληνες παραγωγούς. H Lidl δεν περιορίζεται στο "καλύτερη ποιότητα στη πιο χαμηλή τιμή της αγοράς", αλλά επενδύει και στο σύγχρονο και ελκυστικό branding.

Το πρότυπο αυτό κατάστημα σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε για να αναδείξει τη στροφή της εταιρείας σε καταστήματα διαφορετικού αρχιτεκτονικού ύφους, με σύγχρονη περιβαλλοντική και ενεργειακή αντίληψη, που θα κάνουν τα ψώνια ευχάριστη διαδικασία για τον καταναλωτή αλλά και θα εξασφαλίζουν καλύτερο εργασιακό περιβάλλον για το προσωπικό.

Μέσα στο πρώτο τετράμηνο της εταιρικής χρήσης 2016-2017 (σ.σ Μάρτιος 2016- Φεβρουάριος 2017) ο τζίρος της εταιρείας αυξήθηκε κατά 6,2% και ξεπέρασε τα 475 εκατ ευρώ. Η Lidl, που συνεργάζεται με 3.000 και πλέον προμηθευτές και παρόχους υπηρεσιών, απασχολεί 5.300 εργαζομένους ενώ στη διάρκεια του τελευταίου χρόνου έχει δημιουργήσει 700 νέες θέσεις εργασίας (+14%), διαθέτοντας σε αυτό το διάστημα επιπλέον 4 εκατ. ευρώ για πρόσθετες παροχές στους υπαλλήλους της.

Στο πλαίσιο του επενδυτικού των 100 εκατομμυρίων, θα διατεθούν 25 εκατ. ευρώ για Lidl Νέας Γενιάς. Θα γίνουν άλλα τέσσερα σε Λαμία, Δράμα, Φλώρινη και Μεσήνη. Επίσης, χρηματοδοτείται η επέκταση των αποθηκευτικών κέντρων σε Αττική και Τρίκαλα, όπως επίσης τα τμήματα bake off (εντός του 2017 θα υπάρχουν σε όλο το δίκτυο) καθώς και οι εκσυγχρονισμοί καταστημάτων.

Η Lidl, όπου είναι εφικτό από άποψη διαθέσιμων οικοπέδων, θα προσαρμόσει όλα τα καταστήματά της στο πρότυπο των markets Νέας Γενιάς. Τα υπόλοιπα καταστήματα θα εκσυγχρονιστούν όμως και αυτά.

Να σημειωθεί ότι το νέο κατάστημα στα Διαβατά είναι κατά πολύ μεγαλύτερο, με συνολική κάλυψη 2.500 τ.μ. από τα οποία τα 1.420 τ.μ. είναι ο χώρος πωλήσεων. Στις προσθήκες, νέο bake off- αρτοποιείο, τμήμα καλλυντικών, κάβα κρασιών, φρεσκοκομένες σαλάτες, ορισμένα βιολογικά λαχανικά, ενώ έμφαση δίνεται στα φρέσκα, κρεοπωλείο αλλά και ιχθυοπωλείο που εκτός από τα "κλασικά" τσιπούρα και λαυράκι- εννοείται καθαρισμένα και σε συσκευασία- προτείνει σαρδέλα και, μετ' ου πολύ και σούσι.

Αυτό που τονίσθηκε επανειλημμένα, ήταν η συνεργασια της Lidl με ορισμένες από τις πλέον γνωστές εταιρείες τροφίμων της Ελλάδας, όπως με τις Creta Farm, Υφαντής και Έδεσμα στα αλλαντικά, τις Tυράς, Εβροφάρμα και Κολιός στα γαλακτοκομικά όπως και με πολλούς μικρούς τοπικούς παραγωγούς.

Σήμερα περίπου το 45% του κύκλου εργασιών της Lidl Hellas γίνεται από προϊόντα Ελλήνων παραγωγών. Στη μαναβική το 80% είναι ελληνικά φρούτα και λαχανικά, ενώ στα φρέσκα κρέατα και ψαρικά το 95% είναι από Έλληνες προμηθευτές.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε από τον κ. Ανδρεανίδη στην ανάπτυξη των σχέσεων συνεργασίας με τις ελληνικές παραγωγικές επιχειρήσεις, καθώς η Lidl Hellas , μέσω του προγράμματος food expo Eridanous- μπράντα που αυτή δημιούργησε- προωθεί στα καταστήματα της Lidl, σε 26 χώρες, 150 ελληνικά προϊόντα από 55 διαφορετικούς προμηθευτές. Έτσι, στα ράφια της Lidl διεθνώς τοποθετούνται ελληνικές ελιές, τυρί φέτα, χαλβάς ενώ πέρυσι διατέθηκαν 85.000 τόννοι φρούτων.

Η εταιρεία, πρόκειται να συνεχίσει τις θεματικές εβδομάδες με τις ethnic κουζίνες και σε αυτές θα προστεθούν και αφιερώματα σε ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα.

Το «παρών» στην παρουσίαση έδωσε ο γνωστός σεφ Λευτέρης Λαζάρου, ο οποίος συνεργάζεται με τα Lild, τονίζοντας τη σημασία της μαγειρικής και της σωστής συνταγογράφησης στην ανάδειξη της ποιότητας των ελληνικών προϊόντων. Δείτε το σχετικό βίντεο: