Skip to main content

H γερμανική friends4media Group εξαγόρασε το ελληνικό Quizdom

Η εφαρμογή που μετέφερε το παραδοσιακό παιχνίδι γνώσεων στο κινητό, έκανε πάνω από 2 εκατ. χρήστες στην Ελλάδα να «κολλήσουν»

Την εξαγορά του από τον γερμανικό όμιλο friends4media, ανακοίνωσε το Quizdom, μία από τις πιο περιζήτητες ελληνικές εφαρμογές που δημιούργησε ο 31χρονος επιχειρηματίας, Τριαντάφυλλος Ξυλούρης.

Το Quizdom, η εφαρμογή που μετέφερε το παραδοσιακό παιχνίδι γνώσεων στο κινητό, έκανε πάνω από 2 εκατ. χρήστες στην Ελλάδα να «κολλήσουν» και να δοκιμάζουν διαρκώς τις γνώσεις τους.

Η ελληνική εταιρεία δεν δίστασε να δοκιμάσει τις δυνάμεις της και στο εξωτερικό, και πριν μερικούς μήνες ξεκίνησε τη δραστηριότητα της στην Γερμανία όπου πάνω από 200.000 άτομα εγκατέστησαν την εφαρμογή στο κινητό τους.

Το όραμα του κ. Ξυλούρη δε σταμάτησε, όμως, εκεί. Η ελληνική startup αποφάσισε να αλλάξει τα δεδομένα στην εκπαίδευση παρουσιάζοντας την νέα πλατφόρμα Quizdom Education.

Με τη χρήση της τεχνολογίας οι μαθητές μπορούσαν πλέον να προετοιμάζονται για τις εξετάσεις των Πανελληνίων παίζοντας ειδικά διαμορφωμένα παιχνίδια γνώσεων με φίλους και συμμαθητές τους.

Η πλατφόρμα, μάλιστα, χάρισε στην εταιρεία πριν λίγο διάστημα το Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας 2017, ενώ για δεύτερη χρονιά ο Τριαντάφυλλος κατάφερε να μπει στη λίστα του FORTUNE με τους καλύτερους επιχειρηματίες κάτω των 40.

Μέσα από την εξαγορά αυτή, το ποσό της οποίας δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί, η ευρωπαϊκή εταιρεία mobile εφαρμογών friends4media σκοπεύει να καθιερώσει το Quizdom ως βασικό εμπορικό προϊόν της.

Ο 31 επιχειρηματίας αποχωρεί πλέον απ’ τα καθήκοντά του και τη θέση του Υπεύθυνου για το Quizdom και το Quizdom Education στην Ελλάδα αναλαμβάνει ο Χρήστος Τσούνης.

Ο ιδρυτής της εταιρείας θα μετακινηθεί στο Διοικητικό Συμβούλιο της friends4media με σκοπό να βοηθήσει τον όμιλο στη διεθνή επέκτασή του και όπως ανέφερε στο Fortune θα βρίσκεται στο πλάι του νέου υπεύθυνου για να τον βοηθήσει στην ομαλή προσαρμογή του, ενώ έχει στρέψει την προσοχή του πλέον στον κλάδο του Αrtificial Ιntelligence.

Αναφορικά με τους εργαζόμενους που απασχολούνται στα γραφεία των δύο χωρών, δεν θα αλλάξει κάτι και μάλιστα τα νέα δεδομένα θα έχουν μόνο θετικές επιπτώσεις καθώς αναμένεται σημαντική αύξηση των θέσεων εργασίας το προσεχές χρονικό διάστημα.

Σε ανακοίνωση της εταιρείας, ο Διευθύνων Σύμβουλος της friends4media, Thomas Koller, αναφέρει «Έχουμε συνεργαστεί με την ομάδα του Quizdom στο παρελθόν και είμαστε ενθουσιασμένοι που η συνεργασία αυτή θα μας φέρει ακόμα πιο κοντά. Αυτή τη στιγμή δουλεύουμε σε νέα προϊόντα βασισμένα στο Quizdom και προετοιμάζουμε το λανσάρισμα τους στην Ευρώπη, την Ασία και τη Νότια Αμερική. Το Quizdom θα αποτελέσει το βασικό brand στην παγκόσμια επέκτασή μας και ανυπομονούμε να προσφέρουμε μοναδικές εμπειρίες διασκέδασης και γνώσης σε παίκτες από όλο τον κόσμο».

Ο ιδρυτής της Quizdom, δήλωσε: «Αυτό είναι ένα ευχάριστο νέο τόσο για τους χρήστες μας όσο και για τις δύο εταιρείες. Με τη βοήθεια της friends4media, θα είμαστε σε θέση να παρέχουμε νέα και συναρπαστικά παιχνίδια στους χρήστες, καθώς και να τα επεκτείνουμε σε παγκόσμιο επίπεδο. Τέλος, επιβεβαιώνεται η σκληρή και επιτυχημένη δουλειά της ελληνικής ομάδας του Quizdom, η οποία τώρα αποκτά την υποστήριξη ενός ισχυρού ομίλου, ώστε να αξιοποιήσει τις νέες ευκαιρίες δυναμικής ανάπτυξης που παρουσιάζονται σε όλο τον κόσμο».

Η νέα αυτή εφαρμογή αποτελεί αυτόνομο προϊόν της εταιρείας Quizdom και αποσκοπεί στο να πρωτοπορήσει στον τρόπο προετοιμασίας των μαθητών για τις εξετάσεις. Το project αυτό έχει προσελκύσει τεράστιο ενδιαφέρον από την Ελλάδα και τις ασιατικές χώρες, όπου ο ανταγωνισμός στις εξετάσεις εισόδου στα πανεπιστήμια είναι εξαιρετικά υψηλός.