Skip to main content

Philoxenia καλεί Κίνα - Ένα μεγάλο στοίχημα για τον ελληνικό τουρισμό

Μόλις το 0,1% των Κινέζων που ταξίδεψαν στο εξωτερικό ήρθαν στην Ελλάδα. Τεράστιες οι προοπτικές, πυρετός επαφών στο πλαίσιο της επίσκεψης Τσίπρα.

Την τεράστια σε αριθμούς τουριστική αγορά της Κίνας θα επιχειρήσουν να προσεγγίσουν οι επικεφαλής της ΔΕΘ-Helexpo μέσω της φετινής Philoxenia, της διεθνούς τουριστικής έκθεσης που στη διοργάνωση του 2015, την 31η, έδειξε ότι μπορεί να ανακτήσει τη δυναμική παλαιότερων εποχών.

Στην πολυμελή αποστολή που συνοδεύει τον πρωθυπουργό στη Κίνα μετέχουν και ο πρόεδρος με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΔΕΘ- Helexpo, κύριοι Τάσος Τζήκας και Κυριάκος Ποζρικίδης αντίστοιχα, οι οποίοι έχουν ήδη υποβάλει πρόσκληση για να είναι η Κίνα η τιμώμενη χώρα στη Γενική Έκθεση του 2017. Ωστόσο, οπωσδήποτε και θα ενδιέφεραν κινεζικές συμμετοχές, είτε ομαδικές είτε αυτόνομες είτε σαν προσκεκλημένοι επισκέπτες σε κλαδικές εκθέσεις της ΔΕΘ-Ηelexpo.

Έτσι, αύριο Τρίτη, στο Πεκίνο, μέλη της ελληνικής αποστολής, μεταξύ αυτών και τα μέλη δ.σ. της ΔΕΘ- Ηelexpo, πρόκειται να επισκεφθούν τον μεγαλύτερο τουριστικό οργανισμός της Κίνας, τον China Travel Service, σε μία συνάντηση στην οποία θα παρευρεθούν και εκπρόσωποι της κινεζικού οργανισμού τουρισμού, China National Tourism Administration.

Οι ελληνικοί φορείς του τουρισμού επόμενο είναι, αξιοποιώντας και τις εκθεσιακές διοργανώσεις, να επιδιώκουν να πάρουν ένα μεγαλύτερο κομμάτι αυτής της τεράστιας αγοράς, που μετέχει στον παγκόσμιο τζίρο του κλάδου με ποσοστό 13%.

Η Ελλάδα το 2015 πήρε μόλις το 0,1%, δηλαδή 120.000 τουρίστες από τα 120 εκατομμύρια των Κινέζων που ταξίδεψαν στο εξωτερικό! Από αυτό δε το 0,1%, το πιθανότερο είναι ότι κανείς ή ελάχιστοι, ήρθαν στη βόρειο Ελλάδα για διακοπές. Να σημειωθεί ωστόσο ότι αυτό το 0,1%, αποτέλεσε καλύτερη επίδοση για τη χώρα μας, αφού το 2014 οι Κινέζοι τουρίστες που ήρθαν στην Ελλάδα ήταν 100.000.

Οι Κινέζοι που θέλουν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό, από την Ελλάδα, γνωρίζουν την Αθήνα και την Ακρόπολη, τη Μύκονο και τη Σαντορίνη. Η Κίνα θεωρείται μία δύσκολα προσεγγίσιμη αγορά, την οποία ωστόσο, λόγω μεγέθους θα πρέπει και η ελληνική τουριστική βιομηχανία να προσεγγίσει, με την επόμενη Philoxenia (18-20/11/2016), να αποτελεί εξαιρετική ευκαιρία για να γνωρίζουν στελέχη μεγάλων κινεζικών πρακτορείων, το πανόραμα του ελληνικού τουρισμού.

Από την προσπάθεια προσέλκυσης Κινέζων τουριστών, ωφελημένη μπορεί να βγει η Θεσσαλονίκη όπως και η Χαλκιδική, αφού οι κάτοικοι αυτής της ασιατικής υπερδύναμης ταξιδεύουν στο εξωτερικό από τις αρχές Μαΐου μέχρι και τον Οκτώβριο.

Να σημειωθεί ότι από τους δέκα προορισμούς εξωτερικού που προτιμούν περισσότερο οι Κινέζοι, οι πέντε πρώτοι βρίσκονται στην Ασία. Από τους ευρωπαϊκούς προορισμούς, πιο ελκυστικοί για τους Κινέζους είναι η Γαλλία, η Ιταλία και η Γερμανία, όπως και η Ελβετία.