Skip to main content

H Bubbllz πάει αγορά με πρώτη στάση στο Μediterranean Cosmos

H εφαρμογή στο Διαδίκτυο που υπόσχεται οφέλη σε επιχειρήσεις και χρήστες των social media. Η καινοτόμος ιδέα που έγινε επιχείρηση.

Με μια ηχηρή ανακοίνωση μίας πολύ μεγάλης συνεργασίας, που θα γίνει στις επόμενες μία - δύο εβδομάδες, θα κάνει την εμπορική της πρεμιέρα η "Bubbllz", η ηλεκτρονική εφαρμογή που κέρδισε ένα από τρία Ελληνικά Βραβεία Επιχειρηματικότητας του 2016 και υπόσχεται, οφέλη όχι μόνο στις επιχειρήσεις που ..."έχουν πάει Διαδίκτυο", αλλά και στους χρήστες του internet και fans των κοινωνικών δικτύων.

Αυτό λοιπόν το πρώτο μεγάλο μπουμ, που έχει ετοιμάσει η ΙΤ Βοοms IKE με την Bubbllz, όπως πληροφορείται η Voria.gr, θα αφορά τη συνεργασία με το εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos αλλά και τις επιχειρήσεις που λειτουργούν σε αυτό. Αυτή είναι η πρώτη συνεργασία και ακολουθούν και άλλες με μεγάλα ονόματα της ελληνικής αγοράς.

Σύμφωνα με πληροφορίες της Voria.gr, στόχος της Bubbllz είναι η σύνδεση χρηστών του internet, αναγκαστικά και, των smart συσκευών, με τις επιχειρήσεις που κυρίως απευθύνονται ως επί το πλείστον στο αγοραστικό κοινό της ψηφιακής εποχής, άρα στα άτομα μεταξύ 18-35 ετών. Με αυτό το στόχο, η "Bubbllz" στοχεύει εμπορικά στα malls, στους κλάδους εστίασης, ψυχαγωγίας, ένδυσης, καλλυντικών και αξεσουάρ.

Τι είναι όμως η "Βubbllz"; Είναι μία καινοτομική εφαρμογή, διαδικτυακή, που βασίζεται σε μία έξυπνη ιδέα που στην πορεία αποδεικνύει ότι το διαδικτυακό μάρκετινγκ, μέσω των social media, μπορεί να είναι win- win, με όφελος για τις επιχειρήσεις αλλά και για τους χρήστες των κοινωνικών δικτύων, που εύκολα και ευχάριστα, θα μπορούν να έχουν όφελος από την πολύ διαδεδομένη συνήθεια να βγάζουν φωτογραφίες και selfies και να τις ποστάρουν στα κοινωνικά δίκτυα.

Τι μπορεί να κάνει κάποιος; Κατεβάζει δωρεάν την εφαρμογή "Bubbllz" π.χ. στο smartphone, είτε από το playstore, είτε από το adstore και, βγάζει φωτογραφίες ή selfies τρώγοντας π.χ. στο αγαπημένο του στέκι, πίνοντας την αγαπημένη του μπύρα ή ψωνίζοντας παπούτσια αθλητικά της μάρκας που προτιμάει. Αυτές οι φωτογραφίες μέσω ενός κωδικού ανταμοιβής ανεβαίνουν στα social media και διαφημίζουν εμμέσως πλην σαφώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που έχει επιλέξει ο χρήστης. Οι επιχειρήσεις προβάλλουν έτσι πολύ απλά και αποτελεσματικά τα προϊόντα τους και, οι χρήστες οφελούνται αφού ανταμείβονται άμεσα με εκπτώσεις, κουπόνια, ειδικές προσφορές, loyalty cards, μέσα από διαγωνισμούς.

Για να "μπούνε στο παιχνίδι" και οι επιχειρήσεις, έχει αναπτυχθεί μία web πλατφόρμα στην οποία αρχικά μπορούν να μπούνε δωρεάν.

 

 

Να σημειωθεί ότι η IT Βοοms ΙΚΕ, ιδρύθηκε τον Αύγουστο του 2014 από τους Kωνστάντιο Μπατσιώλα, Γιώργο Θρασκιά και Παναγιώτη Χατζηδάκη. Η εταιρεία, που είναι μονοπροϊοντική, έχει μέτοχο την Εθνική Τράπεζα μέσω του Κεφαλαίου NBG Βusiness Seeds και χρειάστηκε δύο χρόνια για να αναπτύξει την καινοτόμο εφαρμογή "Bubbllz" που τον Φεβρουάριο πανηγυρικά βγάζει στην αγορά.

Η προώθηση του "Bubbllz" θα γίνει μέσω των πελατών της, μέσω ηλεκτρονικών διαφημίσεων αλλά και μέσω φίλων και εκπροσώπων της στα social media που είναι δραστήριοι και έχουν το δικό τους κοινό στο internet, όπως π.χ. είναι οι bloggers.