Skip to main content

Σε Google και social media η προβολή της Κ. Μακεδονίας για το 2017

Με 600.000 ευρώ προγραμματίζεται η συμμετοχή σε 18 διεθνείς και ειδικές θεματικές εκθέσεις. Εκδηλώσεις για Αριστοτέλη, Μ. Αλέξανδρο και Όλυμπο.

Όλα τα σύγχρονα μέσα και ειδικά το διαδίκτυο αξιοποιεί στο νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, για το 2017. Με αιχμή τη συμμετοχή σε 18 διεθνείς και ειδικές θεματικές εκθέσεις, την προβολή του Αριστοτέλη και του Μ. Αλέξανδρου στο εξωτερικό, την ανάδειξη του Ολύμπου, αλλά και τη διαδικτυακή διαφήμιση και προβολή μέσω Google και Facebook Ads, η Περιφέρεια απευθύνεται τόσο στις παραδοσιακές τουριστικές αγορές, όσο και σε νέες αναδυόμενες, όπως το Ισραήλ και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Μάλιστα, μεταξύ άλλων προβλέπεται η δημιουργία σημαντικής βάσης επισκεπτών, με την αξιοποίηση της πλατφόρμας AdWords της Google, η οποία αυτή τη στιγμή είναι και το σημαντικότερο μέσο προώθησης παγκοσμίως για χρήστες που αναζητούν συγκεκριμένες πληροφορίες. Η διαφημιστική εκστρατεία στο Google μπορεί να διαρκέσει ένα έτος και θα εκτελεστεί με διαφορετικά campaigns ανά εποχή. Αντίστοιχες καμπάνιες αναμένεται να υλοποιηθούν και μέσω του Facebook.

Τα συνολικά χρήματα που θα δαπανήσει φέτος για την τουριστική προβολή της η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας είναι ύψους περίπου 600.000 ευρώ.

Όπως τόνισε ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, «στόχος μας, μέσα από το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του 2017, είναι να καταστεί η περιοχή μας ανταγωνιστικός τουριστικός προορισμός διεθνώς. Οι δράσεις έχουν επιλεγεί με βάση τόσο την εμπειρία των προηγούμενων ετών, όσο και τις διεθνείς τάσεις της τουριστικής αγοράς. Τέσσερα είναι τα βασικά συστατικά του ενιαίου τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας: η ανάπτυξη τουρισμού τεσσάρων εποχών, οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού με ειδικές θεματικές στις οποίες θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση, η αναβάθμιση και εκσυγχρονισμός των υποδομών, για να μπορούν οι τουρίστες να απολαύσουν και να βιώσουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής μας, καθώς και η διείσδυση σε νέες αγορές. Ο τουρισμός με τον πολιτισμό αποτελούν βασικούς πυλώνες στρατηγικού σχεδιασμού και προγραμματισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, για την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη της περιοχής. Έχουμε επιλέξει στοχευμένες και τεκμηριωμένες προτάσεις και ένα ευρύ φάσμα δράσεων, ώστε να επιτύχουμε τον κύριο στόχο της εδραίωσης του τουριστικού μας προϊόντος στην παγκόσμια αγορά, που θα έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της επισκεψιμότητας, την ανάταση της τοπικής και περιφερειακής οικονομίας και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής στην Κεντρική Μακεδονία».

Ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Αλέξανδρος Θάνος, που παρουσίασε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής επισήμανε ότι «στρατηγικός στόχος του προγράμματος είναι η βέλτιστη και αποδοτικότερη προβολή του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας, για την επίτευξη δωδεκάμηνου τουρισμού. Στόχος, που θα τον επιτύχουμε με τη συμμετοχή μας στις σημαντικότερες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις παγκοσμίως, εδραιώνοντας το τουριστικό μας προφίλ, τόσο στην υπάρχουσες αγορές – στόχους, όσο και στις νέες αναδυόμενες αγορές, με βάση συγκεκριμένη προτεραιοποίηση. Επίσης, εστιάζουμε τις προσπάθειές μας στη δημιουργία δικτύων επικοινωνίας διείσδυσης και συνεργασίας με τις νέες αγορές – στόχους, αλλά και στη διαμόρφωση στοχευμένων δράσεων ώστε η εικόνα της Κεντρικής Μακεδονίας να προβληθεί ως προορισμού πολλαπλών και ιδιαίτερα ποιοτικών βιωματικών εμπειριών. Στους στρατηγικούς στόχους του προγράμματος είναι επίσης η μεθοδική προβολή μέσω προωθητικών ενεργειών ανά αγορά – στόχο των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της περιοχής ως υψηλού επιπέδου τουριστικού προορισμού, η ενίσχυση της περιφερειακής σημασίας των τουριστικών προϊόντων που θα οδηγήσουν στην αναγνωρισιμότητα των πόλεων της Περιφέρειας (τουρισμός city break), αλλά και η δημιουργία ισχυρού και διαφοροποιημένου τουριστικού προϊόντος (εναλλακτικές μορφές και επιμήκυνση τουριστικής περιόδου). Παράλληλα, στοχεύουμε στην προώθηση εναλλακτικών μορφών τουρισμού, που απευθύνονται σε ειδικές αγορές ποιοτικών επισκεπτών υψηλού αγοραστικού προφίλ, στην αύξηση της επισκεψιμότητας με προωθητικές ενέργειες σε συνεργασία με φορείς και επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου και στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και του διαδικτύου. Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας εξάλλου είναι εναρμονισμένο με τη στρατηγική προώθησης και προβολής του ΕΟΥ, ενώ αποσκοπούμε στη δημιουργία τουριστικής συνείδησης, στην ενημέρωση και κινητοποίηση των τοπικών φορέων του τουρισμού για την πραγματοποίηση συντονισμένων δράσεων προβολής και στην αναβάθμιση των υποδομών και των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών».

Οι διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, στις οποίες θα συμμετάσχει φέτος η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας είναι:

-ΙΜΤΜ – Τελ Αβίβ (7-8 Φεβρουαρίου)

-Holiday & Spa Expo – Σόφια (15-17 Φεβρουαρίου)

-TTR – Βουκουρέστι (16-19 Φεβρουαρίου)

-ITTFA – Βελιγράδι (23-26 Φεβρουαρίου)

-ΙΤΒ – Βερολίνο (8-12 Μαρτίου)

-ΜΙΤΤ – Μόσχα (14-16 Μαρτίου)

-Mediterranean Panorama – Στοκχόλμη (18-19 Μαρτίου)

-ΑΤΜ – Ντουμπάι (24-27 Απριλίου)

-IFTM TOP RESA – Παρίδι (26-29 Σεπτεμβρίου)

-INWETEX – Αγ. Πετρούπολη (12-14 Οκτωβρίου)

-TTG – Ρίμινι (12-14 Οκτωβρίου)

-W.T.M. – Λονδίνο (6-8 Νοεμβρίου)

-Philoxenia – Θεσσαλονίκη (16-19 Νοεμβρίου)

-Grecka Panorama – Βαρσοβία (Δεκέμβριος)

Οι ειδικές θεματικές εκθέσεις, στις οποίες θα συμμετάσχει φέτος η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας είναι:

-Bitdafair – Λέστερ (18-20 Αυγούστου)

-Tournatur – Ντίσελντορφ (1-3 Σεπεμβρίου)

-WTE – Σιένα (Σεπτέμβριος)

-ΙΒΤΜ – Βαρκελώνη (29 Νοεμβρίου – 1 Δεκεμβρίου)

Βάσει του προγραμματισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας το 2017 η προβολή θα επικεντρωθεί στις ώριμες ευρωπαϊκές αγορές, με τις οποίες η Περιφέρεια έχει αναπτύξει σχέσεις συνεργασίας (Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ρωσία, Σκανδιναβικές χώρες) και σε αγορές όπως το Ισραήλ και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα με αναβαθμισμένο τουριστικό προϊόν.

Πέραν της συμμετοχής στις εκθέσεις, η φετινή τουριστική προβολή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας περιλαμβάνει και σειρά άλλων ενεργειών και δράσεων:

-Φιλοξενία ξένων δημοσιογράφων και επαγγελματιών του τουρισμού.

-Εκδηλώσεις εξωτερικού – εσωτερικού.

-Παραγωγή τουριστικών εντύπων και ηλεκτρονικού αρχείου, δημιουργία και τοποθέτηση προωθητικού υλικού, με έμφαση σε περιπατητικές διαδρομές, ιαματικό τουρισμό, γαστρονομικές διαδρομές, καταδυτικό τουρισμό, πολιτισμικό τουρισμό και θρησκευτικό τουρισμό.

-Καταχωρήσεις – προβολή στον Τύπο.

-Κάλυψη των αναγκών σε φωτογραφικό υλικό και τεχνική υποστήριξη σε θέματα επιλογής και διαχείρισης.

-Κάλυψη δαπανών επαγγελματιών για την προβολή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

-Συνέργειες με όμορες και μη Περιφέρειες της Ελλάδας.

-Ανάπτυξη εσωτερικού τουρισμού.

-Σύνδεση τουριστικού προϊόντος με τα τοπικά προϊόντα.

-Δράσεις ανάπτυξης τουριστικής συνείδησης.

-Στοχευμένη παρουσίαση τουριστικού προορισμού.

-Συμμετοχή σε διεθνή τουριστικά δίκτυα.