Skip to main content

Γλέντι σήμερα στο Καπάνι για το νέο logo της αγοράς

Οι φορείς που συνεργάστηκαν για να αποκτήσει το Καπάνι το δικό του λογότυπο καλούν τους πολίτες να φάνε και να πιουν μεταξύ 1 μ.μ. και 5 μ.μ.

Σε ένα τετράωρο γλέντι καλούν τους πολίτες της Θεσσαλονίκης σήμερα, Πέμπτη μεταξύ 1 μ.μ. και 5 μ.μ. οι φορείς που συνεργάστηκαν για να αποκτήσει το Καπάνι ( Αγορά Βλάλη), το δικό του λογότυπο και την δική του ιδιαίτερη ταυτότητα.

Συγκεκριμένα, οι φορείς καλούν να γνωριστούν αλλά και να φάνε και να πιουν με τη συνοδεία μουσικής.

Το λογότυπο για το Καπάνι δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία του ΚΕΠΑ και σε συνεργασία με το Σύλλογο Επαγγελματιών Ιστορικού Κέντρου, το Resilient Thessaloniki, το Youthnest και το Creativity Platform, στο πλαίσιο του έργου «Design For Europe» της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Όσοι παρευρεθούν στη σημερινή γιορτή θα έχουν τη δυνατότητα να ανεβάσουν στα social media μια φωτογραφία ή selfie με το νέο λογότυπο της Αγοράς Καπάνι με τη χρήση της καινοτόμας εφαρμογής Bubbllz (εφαρμογή για έξυπνα κινητά όπου μέσω web πλατφόρμας, δίνεται η δυνατότητα σε καταστήματα, επιχειρήσεις, οργανωμένες αγορές και brand, να διαφημίζονται στα social media μέσω περιεχομένου που παράγουν οι ίδιοι οι χρήστες) και να συμμετέχουν αυτόματα σε κλήρωση με πλούσια δώρα-προσφορές των επιχειρηματιών της αγοράς!

Ήδη στο πλαίσιο των εορτών όσοι πήγαν για ψώνια στο Καπάνι ή το επισκέφθηκαν, είχαν ευκαιρία να δουν την τοποθέτηση σήμανσης με τη νέα ταυτότητα στις εισόδους και σε κεντρικά σημεία της αγοράς, ενώ περίπου 80.000 σακούλες με το λογότυπο διανεμήθηκαν στα καταστήματα.

Επισημαίνεται ότι η υλοποίηση των συγκεκριμένων ενεργειών προβολής της αγοράς Καπάνι έγινε με τη χρήση της μεθοδολογίας του σχεδιασμού (design) και με την ενεργό συμμετοχή των επαγγελματιών της αγοράς.