Skip to main content

Φτωχές οι σιδηροδρομικές υποδομές της Βουλγαρίας

Οι περιορισμοί και οι ελλιπείς υποδομές επηρεάζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και σε ορισμένες περιπτώσεις δεν αφήνουν περιθώρια για τη δραστηριοποίηση νέων επενδυτικών «σχημάτων», που θα
Οι φτωχές υποδομές και οι περιορισμοί στις μετακινήσεις (σε θέματα φορτίου και ταχύτητας των αμαξοστοιχιών) αποτελούν τα βασικά «χαρακτηριστικά» του σιδηροδρομικού δικτύου της Βουλγαρίας, σύμφωνα με την πρόεδρο της Ενωσης βιομηχανίας σιδηροδρομικού υλικού, Νέλι Στοΐτσεβα.

Οι περιορισμοί και οι ελλιπείς υποδομές επηρεάζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και σε ορισμένες περιπτώσεις δεν αφήνουν περιθώρια για τη δραστηριοποίηση νέων επενδυτικών «σχημάτων», που θα μπορούσαν να εκσυγχρονίσουν το υφιστάμενο δίκτυο, πρόσθεσε.

Σύμφωνα με την ίδια, ποσοστό άνω του 25%, επί του συνόλου των διεθνών αμαξοστοιχιών που «πέρασαν» από τη Βουλγαρία, το 2008, κατέγραψαν καθυστερήσεις άνω των 30 λεπτών, λόγω της κατάστασης του σιδηροδρομικού δικτύου.

Η ίδια τόνισε την ανάγκη υλοποίησης έργων, με χρηματοδότηση από ευρωπαϊκά κονδύλια, αλλά και μέσω της σύμπραξης δημοσίου και ιδιωτικού τομέα.