Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017
x

ΦΑΜΕΛΛΟΣ: ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Να βγουν τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ στο δρόμο, να μεταφερθούν ομαλά στο νέο φορέα και οι εργαζόμενοι και να μην χάσουν θέσεις εργασίας, είπε ο υπουργός.

«Το σημαντικότερο είναι να υπάρχει καλύτερη υπηρεσία προς τον πολίτη στη Θεσσαλονίκη, να έχουμε σύγχρονα λεωφορεία στην ώρα τους, με καλύτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, γιατί απαξιώθηκε ο εξοπλισμός του ΟΑΣΘ. Και σε αυτό θα κριθούμε» δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, βουλευτής Β' Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ, Σωκράτης Φάμελλος, στο ραδιοφωνικό σταθμό 247.
 
Σχετικά με τη σύνθεση των νέων ΔΣ ανέφερε ότι «Πολιτικά στελέχη της Θεσσαλονίκης και τεχνοκράτες έχουν τοποθετηθεί στα ΔΣ των δύο νέων φορέων, που θα διοικήσουν, θα σχεδιάσουν και θα οργανώσουν τις αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη. Έχει γίνει πολύ μεγάλη συζήτηση για την Τρίτη, την εκκαθαριζόμενη επιχείρηση, στην οποία προεδρεύει ο Στέλιος Παππάς. Όμως έχει αποκρυφτεί, εντέχνως από τα Μέσα Ενημέρωσης και την αντιπολίτευση, ότι στις δύο επιχειρήσεις που θα σχεδιάσουν και θα οργανώσουν το μετρό και τις αστικές συγκοινωνίες μπήκαν νέοι άνθρωποι, οι οποίοι είναι Θεσσαλονικείς, νέα πολιτικά στελέχη και μάλιστα όχι μόνο από το ΣΥΡΙΖΑ και τα κόμματα της κυβέρνησης, αλλά και επιστήμονες, μηχανικοί, νομικοί και οικονομολόγοι.

Όσον αφορά στον Στέλιο Παππά, κανείς δεν απαγορεύει σε ένα κόμμα να επιλέγει πολιτικά του στελέχη να διοικήσουν ένα φορέα, ο οποίος βαρύνεται με ένα ιστορικό 60 χρόνων κρατικοδίαιτης ιδιωτικής επιχειρηματικότητας, που έκρυβε μέχρι τώρα το περιβάλλον προμηθειών και προσλήψεων προσωπικού. Ήταν υποχρέωση μας να βάλουμε ένα έμπειρο πολιτικό στέλεχος, κεντρικού επιπέδου για να μην υπάρχει καμία αμφισβήτηση στην ισχύ, και την εντολή, που του δίνει η κυβέρνηση και o υπουργός να εκκαθαρίσει την κατάσταση αυτή».

Και σε συνέχισε «Γνωρίζουμε ότι στον ΟΑΣΘ η μέση ετήσια επιδότηση ήταν για κάθε εργαζόμενο τριπλάσια από τον ΟΑΣΑ, στην περίπτωση δε των οχημάτων, η επιδότηση είχε τετραπλάσιο κόστος ανά όχημα, όπως τετραπλάσιο κόστος είχε η κρατική χρηματοδότηση ανά επιβάτη. Αυτά τα φαινόμενα πρέπει να τα ξεκαθαρίσουμε και να ενημερώσουμε την ελληνική κοινωνία, που πλήρωνε τόσα χρόνια.

Σήμερα κυκλοφορούν τα μισά λεωφορεία από αυτά που έχει ο ΟΑΣΘ. Αυτό που μας ενδιαφέρει λοιπόν είναι να βγουν τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ στο δρόμο, να μεταφερθούν ομαλά στο νέο φορέα και οι εργαζόμενοι και να μην χάσουν θέσεις εργασίας. Αυτός πρέπει να είναι ο πρώτος ρόλος του κ. Παππά, αλλά και του Σάββα Παναγιωτίδη, του Διευθύνοντα Συμβούλου.  Το νέο ΔΣ προφανώς θα πρέπει να ενημερώσει την κοινωνία και για όλα τα υπόλοιπα, δηλαδή την ευθύνη στη διαχείριση του δημόσιου χρήματος. Αυτό θα κάνουνε και οι υπηρεσίες ελέγχου της δημόσιας διοίκησης θεσμικά.

Τα στοιχεία τα οποία οδήγησαν στην απόφαση δημόσιου χαρακτήρα για τις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης ήταν το υπέρμετρο κόστος, οι χαμηλές υπηρεσίες, η ανάγκη της κοινωνικής παροχής συγκοινωνιών, η συνέχεια και η εξασφάλιση της εργασίας και η αδιαφάνεια στη διαχείριση δημόσιου χρήματος, σε ένα ιδιωτικό μονοπώλιο χωρίς διαγωνισμό».

Σχετικά με τη γενικότερη συζήτηση για τις δηλώσεις του προέδρου της Βουλής Ν.Βούτση και του προέδρου των ΑΝΕΛ και Υπουργού Εθνικής Άμυνας Π. Καμένου, ο Σωκράτης Φάμελλος ξεκαθάρισε ότι «καμία σχέση δεν έχει η διαφωνία που εκφράζει ο Πάνος Καμμένος σε επίπεδο απόψεων, που είναι αποδεκτή,  με την ακροδεξιά στροφή που έχει κάνει η ΝΔ».

Ενώ συνέχισε «Είναι επικίνδυνη η ακροδεξιά και ακραία συντηρητική αλλαγή που έχει η ΝΔ. Δεν μπορεί η φιλελεύθερη άποψη, που διεκδικούν πολλά στελέχη της ΝΔ, υπερασπιζόμενοι τα ανθρώπινα δικαιώματα και την ελεύθερη τοποθέτηση των πολιτών ανεξαρτήτως χρώματος, εθνικότητας, θρησκεύματος σε μια ισότιμη κοινωνία, να έχει ως σύνθημα το «Ελλάς, Ελλήνων, Χριστιανών» της Χούντας.

Βλέπουμε ότι τα στελέχη τα οποία έχουν έρθει από το ΛΑΟΣ, ο κ. Γεωργιάδης, ο κ. Βορίδης και άλλοι, αλλά και η στροφή που επέβαλε ο κ. Σαμαράς, έχουν αφήσει πλέον ανεξίτηλο στίγμα στη ΝΔ, η οποία δεν θυμίζει με τίποτα το κόμμα της μεταπολίτευσης, του Συντάγματος του 1975 ή και των μετέπειτα Συνταγματικών Αναθεωρήσεων».




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ