Skip to main content

Επενδύσεις 6 εκατ.ευρώ από την εταιρία ΕΨΑ

Επενδύσεις για την αγορά νέου μηχανολογικού εξοπλισμού στην ΕΨΑ, η οποία αναμένει φέτος αύξηση των πωλήσεων κόντρα στην οικονομική κρίση.
Επενδύσεις ύψους 6 εκατ.ευρώ για την αγορά σύγχρονου μηχανολογικού εξοπλισμού έχει σε εξέλιξη η Εταιρεία Ψυγείων Αγριάς(ΕΨΑ), η οποία  αναμένει για την τρέχουσα χρήση αύξηση του κύκλου εργασιών σε σχέση με το 2008.

 Σύμφωνα με το διευθυντή μάρκετινγκ της ΕΨΑ, κ.Παναγιώτη Μίλη, ένα μεγάλο μέρος του επενδυτικού προγράμματος έχει υλοποιηθεί με την αγορά νέων σύγχρονων μηχανημάτων παράλληλα με την αντικατάσταση παλαιότερου εξοπλισμού.

Όπως τονίζει στη Voria.gr ο κ.Μίλης,  η εταιρία αναμένει αύξηση των πωλήσεων για την τρέχουσα χρήση παρά την οικονομική κρίση. "Η απάντηση στην ύφεση είναι τα ισχυρά brand names που διαθέτουμε. Η ΕΨΑέχει οικοδομήσει από χρόνια στο μυαλό του καταναλωτή τα ποιοτικά τηςχαρακτηριστικά και τα προϊόντα μας έχουν, ήδη, μια τοποθέτηση που ταξεχωρίζει από τα άλλα προϊόντα του κλάδου. Φυσικά όλη η επικοινωνία μαςσυνάδει σε αυτό. Έχουμε ένα ολοκληρωμένο σύστημα μάρκετινγκ, το οποίοδεν αφορά στην εκμετάλλευση της παράδοσης αλλά στην ουσιαστικήδημιουργική επικοινωνία με ένα πολύ απαιτητικό κοινό το οποίο αλλάζειδιαρκώς», επισημαίνει ο κ.Μίλης.

 Σημειώνεται ότι και το 2008 η ΕΨΑ είχε παρουσιάσει αύξηση του κύκλου εργασιών της , ο οποίος διαμορφώθηκε στα 13 εκατ.ευρώ. Στην εξέλιξη αυτή  συνέβαλε η προβολή των προϊόντων της εταιρίας στην ταινία Mamma Mia, καθώς και η επίτευξη αποκλειστικής συνεργασίας με τα Starbucks.

Στο μεταξύ, η ΕΨΑ κυκλοφόρησε πρόσφατα ένα ακόμη καινοτομικό προϊόν, το ΠράσινοΤσάι με Ρόδι, το οποίο, κατά τον κ.Μίλη, είναι το πρώτο πράσινο τσάι με ρόδικαι βύσσινο στην Ελλάδα.

Έμφαση στην ποιότητα και τη συσκευασία

Το μεγαλύτερο μυστικό της εταιρίας, σύμφωνα με τον κ.Μίλη, είναι η ποιότητα,  η σωστή διατήρηση και διαφύλαξη της οποίας συνεπάγεται και υψηλό κόστος σε όλα τα επίπεδα. "Από την επιλογή της πρώτης ύλης Ελληνικών φρούτων, όπου αυτό είναι δυνατό (π.χ. εξωτικά φρούτα στους χυμούς), μέχρι τα συστήματα ποιότητας και διαχείρισης των λειτουργιών της εταιρίας. Ένα άλλο μυστικό είναι η ποιότητα του νερού. Το Πήλιο είναι ευλογημένος τόπος και το νερό από τις πηγές του βουνού είναι εξαιρετικό», εξηγεί ο κ.Μίλης. Προσθέτει, εξάλλου,  ότι στο μάρκετινγκ των τροφίμων καθοριστικό ρόλο διαδραματίζει η συσκευασία, καθώς μέσα από αυτήν περνά η εικόνα της κάθε εταιρίας και η εικόνα της μάρκας. "Πολλές φορές είναι το μόνο που έχεις για να σε ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, στη σκληρή μάχη στο ράφι των σημείων λιανικής", σημειώνει ο κ.Μίλης.

Στον τομέα αυτό, η ΕΨΑ κυκλοφόρησε το 2008 ένα νέο PET μπουκάλι μεθερμοσυρρικνούμενη ετικέτα. Την ετικέτα κοσμεί ένα εικαστικό-έργοτέχνης, με λεμονανθούς και άνθη πορτοκαλιάς, το οποίο προσδίδει άλληνότα στο παραδοσιακό μπουκάλι.

Επίσης, εφέτος κυκλοφόρησε και μια νέα πρακτική συσκευασία ΡΕΤ, ιδανική γιακάθε στιγμή. «Εκτός από το κλασικό, γυάλινο μπουκάλι που όλοιαγαπήσαμε, τώρα, έχουμε το νέο απίθανο «μικρό» στα 330ml για ναμπορούμε να απολαμβάνουμε όπου κι αν βρισκόμαστε την ασύγκριτη δροσιάκαι την αυθεντική γεύση των αγαπημένων μας αναψυκτικών», αναφέρει ο κ.Μίλης.

Επιπλέον, οιφετινές νέες ετικέτες της ΕΨΑ απεικονίζουν «ζωγραφιές» και σχέδια από στιγμέςπου ζει ή θα ήθελε να ζήσει ο καταναλωτής. Συγκεκριμένα για πρώτη φοράτο εταιρικό λογότυπο γίνεται μέρος της δράσης του εικαστικού (πχαερόστατο). Υπάρχει ο χαρακτήρας του «ψαρούλη» οποίος έχει ρόλο σε όλατα εικαστικά στο τσάι είτε στο φυσικό του περιβάλλον (Τσάι μεροδάκινο), είτε ως αστροναύτης (Πράσινο Τσάι με Ρόδι και Βύσσινο) ακόμηκαι ελεύθερη πτώση στρατόσφαιρας κάνει στο κλασσικό Τσάι με Λεμόνι.Τέλος γίνεται εφαρμογή NLP (Neuro Linguistic Programming,νευρογλωσσικός προγραμματισμός) στα κείμενα που μεταφέρουν οιπρωταγωνιστές και εκφράζουν τη δράση ή την απόλαυση της ζωής.

Μια ιστοριά λεμοναδι..κή

 Όλα άρχισαν το 1924. Την ιδέα για τη δημιουργία μιας πρότυπης μονάδας εμφιάλωσης στην Αγριά Βόλου παράλληλα με τα ψυγεία, είχαν οι τότε ιδιοκτήτες Αδελφοί Κοσμαδόπουλοι.  Μετά από πρόσκληση τους ένας Γερμανός Μηχανικός εγκαθίσταται στο Βόλο και δημιουργεί τη γνωστή μυστική συνταγή λεμονάδας.  Το 1936 η ιδιοκτησία της ΕΨΑ περνάει στα χέρια της Εθνικής Τράπεζας. Χαρακτηριστική παραμένει ακόμα και σήμερα η γυάλινη συσκευασία της λεμονάδας, που δημιουργήθηκε από ένα απλό υπάλληλο της τράπεζας το 1940.  Σαράντα πέντε χρόνια από την ίδρυση της η εταιρεία περνάει στα χέρια των αδερφών Μοσκαχλαΐδη και του Νίκου Τσαούτου. Στην πορεία προστίθεται και ο όμιλος ΕΥΡΗΚΑ. Σήμερα, την παραδοσιακή λεμονάδα «συντροφεύει» μια πληθώρα προϊόντων όπως η πορτοκαλάδα, η σόδα, η lemon cola, το tonic,  το τσάι, η βυσσινάδα καθώς και μια ποικιλία χυμών.

Ε.Κ.