Skip to main content

Eπενδύσεις 5,5 εκατ. ευρώ από τη Βιολάντα

Κατά 12% αυξήθηκαν οι πωλήσεις και 10% τα κέρδη της βιομηχανίας κουλουριών και cookies Βιολάντα το 2009, σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της, Κωνσταντίνος Τζιωρτζιώ
Επενδύσεις προϋπολογισμού 5,5 εκατ.ευρώ υλοποίησε και προγραμματίζει για το μέλλον η βιομηχανία κουλουριών και cookies Βιολάντα, στοχεύοντας στην πλήρη καθετοποίησή της, όπως επισημαίνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της κ. Κωνσταντίνος Τζιωρτζιώτης για την επιχείρησή του, που έχει το εφαλτήριό της στα Τρίκαλα. Ο κ. Τζιωρτζιώτης αναφέρει ότι ολοκληρώθηκε η τρίτη μονάδα, η οποία παράγει πτι φουρ και μπισκότα με επικάλυψη σοκολάτας, προϋπολογισμού 3,5 εκατ. ευρώ.  Η δυναμικότητα της μονάδας ανέρχεται σε 5.000 κιλά το 24ωρο.

Η επόμενη επένδυση που προγραμματίζει αφορά στην είσοδο της εταιρίας στην παρασκευή αρτοσκευασμάτων μακράς διάρκειας, όπως τα κριτσίνια και σε αξία υπολογίζεται να φθάσει τα 2 εκατ. ευρώ. Ο κ. Τζιωρτζιώτης επισημαίνει ότι η επένδυση αυτή θα ξεκινήσει το 2011, ώστε να περάσει η ένταση της κρίσης φέτος.

Η Βιολάντα σήμερα παράγει 100 διαφορετικούς κωδικούς προϊόντων και η γκάμα της συνεχώς εμπλουτίζεται με νέα. Τα προϊόντα της είναι τυποποιημένα σε μικρές συσκευασίες, πωλούνται μέσω σούπερ μάρκετ και μικρότερων σημείων πώλησης, αλλά διατίθενται και χονδρικώς, για catering και σε καφετερίες κ.α.

Η κρίση, όπως τονίζει ο κ.Τζιωρτζιώτης δεν επηρέασε την επιχείρηση, καθώς η αύξηση των εξαγωγών κάλυψε όποια στασιμότητα παρατηρήθηκε στην εγχώρια αγορά το 2009. Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει, το 2009 ο κύκλος εργασιών της Βιολάντας ήταν 3,85 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 12% σε σχέση με το 2008. Τα κέρδη προ φόρων και αποσβέσεων ήταν 850.000 ευρώ το 2009 και τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους 340.000 ευρώ, αυξημένα κατά 10% σε σχέση με το 2008.

Για φέτος προβλέπει αύξηση πωλήσεων κατά 15% και κερδών κατά 10%, δεδομένου ότι βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για το κλείσιμο συμφωνιών με εκπτωτικές αλυσίδες για την παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

Οι εξαγωγές της Βιολάντα αντιπροσωπεύουν το 15% του κύκλου εργασιών της. Η εταιρία εξάγει τα προϊόντα της σε Κύπρο, Γερμανία και Βέλγιο, επώνυμα με τα δυο brands Violada και Bianca, που είναι τα γεμιστά μπισκότα. Για την κάλυψη των αναγκών της εγχώριας αγοράς η Βιολάντα διαθέτει δυο κέντρα διανομής σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα.

Σύμφωνα με τον κ. Τζιωρτζιώτη, στόχος της εταιρία είναι η διαρκής ανάπτυξη και επέκτασή της σε νέα, καινοτόμα προϊόντα. Η Βιολάντα, που ξεκίνησε ως αρτοποιείο το 1975, μετατράπηκε σε ΑΕ το 2003.