Skip to main content

Επενδύσεις 15 εκατ. ευρώ από τη DSGI

Με ένα φιλόδοξο πρόγραμμα ανάπτυξης που περιλαμβάνει επενδύσεις ύψους 15 εκατ. ευρώ τη διετία 2010-2011απαντά στη δύσκολη στιγμή για τη χώρα και τον κλάδο ηλεκτρικών ειδών η DSGI Ελλάδος.
Με ένα φιλόδοξο πρόγραμμα ανάπτυξης που περιλαμβάνει επενδύσεις ύψους 15 εκατ. ευρώ τη διετία 2010-2011 απαντά στη δύσκολη στιγμή για τη χώρα και τον κλάδο ηλεκτρικών ειδών η DSGI Ελλάδος (Κωτσόβολος - Electroworld - Dixons), όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος κ. Chris Matthews στο πλαίσιο συνάντησης με δημοσιογράφους.

Ειδικότερα, η εταιρία υλοποιεί επενδύσεις που αφορούν κυρίως στην αναβάθμιση βασικών σημείων λιανικής πώλησης σε υπερσύγχρονα καταστήματα, στην ενίσχυση του δικτύου και την ενδυνάμωση της παρουσίας της εταιρίας στο διαδίκτυο, με στόχο τη διαρκή ανταπόκριση στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών της. Στο πλαίσιο του αναπτυξιακού προγράμματος που υλοποιεί η εταιρία, ήδη έχει προχωρήσει με τη μετατροπή εννέα καταστημάτων Κωτσόβολος σε υπερσύγχρονα καταστήματα.

Μέρος αυτού του προγράμματος αφορά στη μάρκα Electroworld, για την οποία ξεκινά μια νέα, δυναμική ψηφιακή εποχή. Πιο συγκεκριμένα, η Electroworld μετατρέπεται σε ένα αποκλειστικά ψηφιακό brand με τεράστια προοπτική, καθώς γίνεται προσβάσιμο σε υπάρχοντες και νέους πελάτες της εταιρίας από όλη την Ελλάδα.

Όπως αναφέρθηκε, ένα νέο κεφάλαιο ξεκινά για την Electroworld, με ένα νέο, αναβαθμισμένο site στο Διαδίκτυο, που αξιοποιεί την τάση για αυξημένη προτίμηση στο online shopping, καθώς και τη διεθνή εμπειρία του Group στον τομέα αυτό, με παρουσία σε περισσότερες από 26 χώρες.

Στο πλαίσιο του ίδιου προγράμματος, τα τέσσερα καταστήματα Electroworld, που βρίσκονται επί των Λεωφόρων Βουλιαγμένης, Συγγρού, Κηφισίας και Πεντέλης, μετατρέπονται σε υπερσύγχρονα καταστήματα της αλυσίδας Κωτσόβολος, ενώ τα δύο καταστήματα, στην Πειραιώς και στην Πυλαία, θα κλείσουν.

Φιλοδοξία της διοίκησης είναι, όπως ανέφερε ο κ. Chris Matthews, να αναδείξει το Electroworld online στο 1ο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα και να εξασφαλίσει νέες, δυναμικές συνθήκες συνεχούς ανάπτυξης και κερδοφορίας για την Κωτσόβολος.

Για το έτος 2009-2010, ο όμιλος κατέγραψε συνολικές πωλήσεις 456,3 εκατ. ευρώ, μειωμένες κατά 5,7%.